نماد سایت بیوتایل مگ

آرایش پاستیلی درست مثل یک آرایشگر حرفه‌ای!

آرایش پاستیلی چشم
4.8/5 - (5 امتیاز)

اگر می‌خواهید بدانید آرایشگران حرفه‌ای چطور آرایش پاستیلی انجام می‌دهند و عکس‌هایشان میلیون‌ها لایک می‌گیرد، این مقاله در مجله زیبایی و سلامتی بیوتایل را هرگز از دست ندهید. یک دلیل وجود دارد که سایه چشم خنثی برای مدت طولانی در میان مدل‌های آرایش برتری داشت! چون آن‌ها ظریف هستند و جلب‌توجه می‌کنند. اما آرایش پاستیلی دهه ۶۰ و ۲۰۰۰ دوباره به دنیای آرایش بازگشته است. درحالی‌که ممکن است این دهه‌ها کاملاً متضاد به نظر برسند، اما یک موضوع زیبایی مشترک دارند: رنگ زیاد.

در پاییز امسال همچنان هم آرایش چشم، پررنگ و رنگارنگ است، البته انجام دادن آرایش پاستیلی راحت‌تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید.

قبلاً، سبک آرایش بسیار خنثی بود و رنگ‌های کسل‌کننده و قهوه‌ای رنگ موردعلاقه همه بود. اما در سال‌های اخیر بعد از فشار روانی شدید ناشی از پاندمی کرونا، تغییرات آرایش پاییزی هم احتمالاً ترکیبی است از تلاش‌هایی که افراد برای خروج از انزوای اجتماعی انجام می‌دهند. علاوه بر این، خلاقیت جوانان در تیک‌تاک و اینستاگرام حسابی خوش درخشیده و آرایش پاستیلی را حسابی محبوب کرده است. اگر تابه‌حال نمی‌دانستید چطور از رنگ‌ها استفاده کنید حالا وقت آن است که شما هم به‌صف علاقه‌مندان آرایش پاستیلی بپیوندید!

  1. آرایش پاستیلی چشم اسموکی را امتحان کنید.

ظاهر سایه چشم اسموکی راهی آسان برای فروبردن انگشتان پا در استخر عمیق آزمایش آرایش چشم متفاوت و جدید است. ماهیت ترکیبی و نرم برنامه به این معنی است که لازم نیست دقیق باشید یا دستان ثابت جراح را داشته باشید. انتخاب آرایش پاستیلی، برخلاف رنگ‌های زغال سنتی، یک بازی غیرمنتظره در ظاهر است، نیازی نیست تابع قواعد خاصی باشید یا نگران این باشید که سایه چشم پاستیلی‌تان از خط بیرون نزند!

آموزش آرایش پاستیلی چشم

ابتدا با پوشاندن پلک‌ها با یک کانسیلر یا پرایمر چشم، رنگ را پر جنب‌وجوش تر و مؤثرتر کنید. پس از زیرسازی آرایش پاستیلی و تنظیم، سایه چشم پاستیلی خود را بردارید و آن را در خط بالای مژه‌ها بمالید تا به‌اندازه موردنظر خود برسید. هنگامی‌که به‌اندازه اصلی خود در خط مژه رسیدید، سایه چشم را به سمت بیرون بیاورید و در بالای چشم ترکیب کنید تا جلوه‌ای شیببدار ایجاد کنید. اگر واقعاً می‌خواهید ظاهر را کامل کنید، مجله زیبایی و سلامتی بیوتایل توصیه می‌کند که رنگ را روی خط مژه‌های پایینی خود هم ایجاد کنید. و ازآنجاکه این ظاهر قابل ساخت است، می‌توانید آن را تا آنجا که دوست دارید جسورانه انجام دهید.

 

  1. نگران پخش شدن رنگ‌ها نباشید!

گاهی اوقات انتخاب یکرنگ دشوار است و این بهترین زمان برای امتحان آرایش چشم بارنگ‌های پاستیلی است. آرایش پاستیلی بسیار سرگرم‌کننده است و ازنظر ظاهری کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد. ازآنجایی‌که یکی از مزایای استفاده از آرایش پاستیلی این است که می‌توانید تیرگی چشم یا ظاهرتان را کنترل کنید، شما مسئول جسور بودن ظاهرتان هستید.

چطور آرایش پاستیلی خاص خودتان را داشته باشید؟

اگرچه مدیریت رنگ دلهره‌آور به نظر می‌رسد، اما بهتر است روند آرایش پاستیلی را به‌کندی آغاز کنید. بیوتایل می‌گوید اگر در آرایش پاستیلی تازه‌کار هستید “با داشتن ایده‌ای از اشکال موردنظر خود شروع کنید.” هنگامی‌که تصویری ذهنی دارید، از خط چشم‌سفید برای ترسیم بلوک‌های مختلف رنگ استفاده کنید. این می‌تواند دو چیز را به انجام برساند: “اول اینکه شما یک فرم کامل دارید و اساساً فقط با یک سایه چشم پاستیلی آرایشتان را لایه‌لایه می‌کنید.” و دوم اینکه این پایه کاملی را برای سایه چشم ایجاد می‌کند تا پر جنب‌وجوش تر و طولانی‌تر باشد.” هنگامی‌که اشکال را با سایه‌های خود پر کردید، می‌توانید رنگ‌ها را تار و مخلوط‌کنید.

 

  1. آرایش پاستیلی را با جدیدترین ترند های آرایشی ترکیب کنید

چین‌وچروک‌های چشم خودتان را با یک خط چشم کلاسیک تبدیل به جذاب‌ترین بخش صورت خودتان کنید. کافی است از سایه‌های رنگ روشن استفاده کنید و خط چشم‌هایتان را خلاقانه و به سبک گرافیکی استفاده کنید. این ظاهر همیشه حال و هوای دهه ۶۰ را می‌دهد اما بسیار مدرن و جدید است.

ابتدا با رنگ‌آمیزی پلک‌های خود به هر رنگ پاستیلی که دوست دارید شروع کنید. مطمئن شوید که آن را حداقل کمی بالاتر از چین‌وچروک پلک خود قرار دهید. سپس، در یکرنگ مشابه سایه پاستیلی بارنگ عمیق‌تری را انتخاب کنید.” از این سایه دوم برای تأکید بر چین و چروک چشم خود و ایجاد سایه استفاده کنید. برای اتمام کار، از خط چشم مشکی روی خط مژه استفاده کنید.

 

  1. با خط چشم پاستلی، آرایش پاستیلی را تکمیل کنید.

استفاده از خط چشم پاستلی یکی از سبک‌های آسان و همه‌کاره برای تسلط بر آرایش پاستیلی است بدون آن نگران این باشید که ظاهرتان خنده‌دار شود! این خط چشم می‌تواند به همان اندازه بالا و اغراق‌آمیز باشد یا به‌سادگی دلخواه شما باشد. همه‌چیز به سلیقه شما بستگی دارد.

اکیداً توصیه می‌کنیم که خط چشم خود را با مداد سفید ترسیم کنید، صرف‌نظر از اینکه از چه رنگی استفاده می‌کنید. سپس ظاهر خود را بامداد سفید ایجاد کنید، خواه چشم‌گربه‌ای باشد، یک خط چشم کلاسیک باشد، یا هر چیز دیگری که می‌خواهید. خط چشم را به شکل دلخواه خود بکشید و با یک برس مرطوب سایه چشم پاستیلی بزنید تا به شکل و شدت رنگ موردنظر خود برسید. حالا می‌توانید از آرایش پاستیلی خود لذت ببرید. اگر طرفدار دنیای زیبایی و سلامتی هستید، به‌هیچ‌عنوان مقالات منتشرشده در مجله بیوتایل را از دست ندهید. بیوتایل مجله بانوانی است که به خودشان اهمیت می‌دهند.

بیوتایل در کنار شما خانم های خوش سلیقه که به زیبایی و ظاهر خود اهمیت میدهید میباشد و شما میتوانید با دانلود اپلیکیشن رزرو آنلاین آرایشگاه  اقدام به رزرو آنلاین آرایشگاه نمایید.

خروج از نسخه موبایل