بهترین رنگ مو سال ۹۹ را بشناسید!

5/5 - (1 امتیاز)

با آمدن سال جدید قطعاً به فکر تغییر ظاهر و چهره خود هستید. یکی از روشهای مقرون به صرفه برای انجام این کار انتخاب بهترین رنگ مو سال ۹۹ است. با توجه به تنوع رنگ ها، شاید انتخاب بهترین نوع رنگ برای شما دشوار باشد. به همین منظور در این مقاله شما را با انواع رنگ دخترانه و زنانه زیبایی آشنا میکنیم. با توجه به رنگ پوست و علاقه خود انتخاب رنگ موی سال مناسب برای شما راحتتر خواهد شد.

شاید این مطالب برای شما جذاب باشد

رنگ جذاب توت‌فرنگی بلوند

یکی از جذاب‌ترین و در عین حال سبک‌ترین انواع رنگ مو سال ۹۹، رنگ توت‌فرنگی بلوند است. افرادی که به سایه‌های قرمز و ملایم علاقه دارند می‌توانند این رنگ را انتخاب کنند.

در این رنگ مو دخترانه موها در ابتدا به صورت کاملاً بلوند درمی‌آید. بعد از آن ترکیبی خیره‌کننده از رنگ قرمز را به صورت هاله‌هایی سبک روی مو استفاده می‌کنند.

از آنجایی که قرمزی این هاله‌ها بسیار اندک است سبب می‌شود تا انعطاف‌پذیری زیادی در ایجاد زیبایی نشان دهند. استفاده از رنگ توت‌فرنگی بلوند به روش‌های متفاوتی انجام می‌شود. در برخی از موها هایلایت‌های توت‌فرنگی روی بلوند ایجاد می‌شود و در برخی دیگر روش‌های آمبره زیبایی افراد را دوچندان می‌کند. در این روش ریشه‌های انتهایی موها به سمت قرمزی ملایمی پیش می‌رود.

اگر می‌خواهید تا تفاوت زیادی در چهره خود ایجاد کنید و گرم‌تر به نظر بیایید، این رنگ مو سال ۹۹ را امتحان کنید.

بیشتر بخوانید: جدیدترین مدل های مو

رنگ مو سال 99

رنگ مو پرکلاغی

اگر موهایی کم پشت دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم از رنگ مو سال ۹۹ مشکی استفاده کنید. این رنگ در طی سالیان زیاد همچنان جذابیت و عظمت خود را حفظ کرده است. درواقع مشکی رنگی است که هرگز از مد نمی‌افتد.

رنگ پرکلاغی بسیار کلاسیک و منحصر‌به‌فرد است، به گونه‌ای که تیلور مدل و بنیانگذار Annagjid Kee موهای خود را در سال ۲۰۲۰ به این رنگ در آورده است.

موهای تیره سبب می‌شوند تا درخشش خاصی در چهره شما دیده شود. در زمان برخورد نور به موهای تیره، مدل موها و پیچ و خم‌های آن بسیار زیبا و دیدنی خواهد شد.

رنگ پرکلاغی برای روتین مراقبت از پوست هر سن و سالی  بسیار مناسب است اما سعی کنید درجه تیره‌تر این رنگ دخترانه را انتخاب کنید زیرا با شستشو از میزان تیرگی موها کاسته خواهد شد.

رنگ مو سال 99

 یخی دودی

بی شک همه خانوم‌ها دلشان می‌خواهد مانند یک ملکه بدرخشند. برای رسیدن به حس ملکه بودن رنگ یخی دودی، بهترین رنگ مو سال ۹۹ نام‌گرفته است.

این رنگ به دلیل طبیعت سردی که دارد هیچ‌گونه تضادی بین چهره و موهای شما ایجاد نمی‌کنند بنابراین برای کسانی که می خواهند شکوه و سردی خود را حفظ کنند رنگی بسیار مناسب و ایده‌آل است.

با ظاهر یخی دودی خود نورانی شوید. همچنین می‌توانید رنگ دودی را با روش‌های متفاوتی روی موهای خود استفاده کنید.

اگر دارای موهای تیره‌ای هستید سعی کنید ریشه‌های مشکی خود را حفظ کنید. در این صورت یخی دودی را در قسمت‌های میانی و ساقه مو استفاده کنید. طی این امر زیبایی و جذابیت شما دوچندان می‌شود. در این صورت تضاد زیبایی در موها و چهره شما ایجاد خواهد شد.

رنگ مو سال 99

قرمز مخملی

قرمز رنگ بسیار پرطرفداری است که زیبایی و جذابیت شما را بیشتر نشان می‌دهد. به دلیل ویژگی‌های رنگ قرمز شخصیت شما پرهیجان‌تر به نظر خواهد رسید.

رنگ قرمز مخملی با هر نوع رنگ پوستی جور می‌شود. با انرژی و گرمایی که این رنگ دارد می‌توان به عنوان یکی از بهترین رنگ‌های مو سال ۹۹ این رنگ را در نظر گرفت.

رنگ مو سال 99

رنگ مو قهوه‌ای آل

این رنگ دارای پایه رنگ چوب ماهون با رنگ کهربایی است. با توجه به گرم بودن این رنگ، به عنوان یکی از بهترین رنگ‌های مو سال ۹۹ از آن می‌توان استفاده کرد. با توجه به اینکه فصل بهار دارای هوای سرد و گرم است، این رنگ سبب ایجاد گرما در این فصل می شود.

رنگ مو سال 99

رنگ مو شنی ماسه‌ای

این رنگ برای افرادی که بلوند هستند و می‌خواهند رنگی سبک را امتحان کنند بسیار مناسب است. ایجاد سایه‌های بلوند روشن در این رنگ مو به سبک‌تر شدن موها کمک می‌کند. نگهداری از این رنگ مو بسیار ساده و راحت است به همین دلیل در انتخاب رنگ مو دخترانه بسیار توصیه می‌شود.

شکلاتی قهوه‌ای

از جمله رنگ هایی که هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد، رنگ مو شکلاتی قهوه‌ای است. این رنگ مو با سایه‌های شکلاتی که در خود دارد در پوست‌های تیره و روشن زیبایی منحصر به فردی را ایجاد می‌کند. برای استفاده از این رنگ مو آن را در تنالیته‌های متفاوتی در بازار می‌توانید تهیه کنید.

برای اینکه بتوانید در سال ۹۹ به زیبایی در هر جمعی بدرخشید و در عین حال سنگینی خود را حفظ کنید، این رنگ مو انتخابی بسیار مناسب برای شما خواهد بود.

رنگ مو یاسی

بی‌شک رنگ یاسی یکی از بهترین رنگ‌های فانتزی است که به عنوان رنگ مو دخترانه بسیار مورد توجه افراد کم‌سن و سال قرار می‌گیرد. با این حال مادران و زنان نیز می‌توانند از آن برای ایجاد تنوع و جذابیت در سال جدید استفاده کنند. مراقبت از رنگ‌های فانتزی را با استفاده از شامپو‌های مخصوص انجام دهید، در این صورت ماندگاری آنها بیشتر می‌شود.

برای به وجود آمدن این رنگ کافی است تا موهای خود را قبل از رنگ کردن، دکلره کنید.

رنگ مو سال 99

هلویی فانتزی

نام دیگر این رنگ را رنگ مرجانی می‌نامند. با این رنگ مو سرزندگی و جوانی را بیشتر حس خواهید کرد. به همین دلیل استفاده از رنگ هلویی سبب می‌شود تا در سال ۹۹ به جذاب‌ترین فرد در بین اقوام و آشنایان خود تبدیل شوید.

بیشتر بخوانید: ترفندهایی برای ازبین‌بردن لکه‌های مزاحم رنگ مو!

مرواریدی بهترین رنگ مو سال ۹۹

این نوع از رنگ همانطور که از نام آن مشخص است برای درخشش چهره شما رنگی بسیار مناسب است. بازتاب نور در این رنگ سبب می‌شود تا آن یکی از انواع بهترین رنگ مو سال ۹۹ بدانند.

 اگر از این رنگ به صورت ترکیبی استفاده کنید، هارمونی بلوند، خاکستری و رنگ‌های خنک بسیاری را می‌توانید در آن مشاهده کنید. برای افراد جسوری که می‌خواهند بسیار متفاوت به نظر بیایند این رنگ منحصر به فرد را پیشنهاد می‌دهیم.

از این پس نگران وقت آرایشگاه خود نباشید. بیوتایل، رزرو آنلاین آرایشگاه های زنانه این مشکل را حل کرده است. کافی است اپلیکیشن اندروید یا آی او اس بیوتایل رو نصب کنید.

فقط کافی است بر روی عبارت دانلود اپلیکیشن رزرو آنلاین آرایشگاه  کلیک کنید.

source: allure

شاید این مطالب برای شما جذاب باشد
ارسال یک پاسخ

احراز هویت *