بهترین مدل های موی کوتاه دخترانه ۲۰۲۲

4.6/5 - (14 امتیاز)
شاید این مطالب برای شما جذاب باشد

مدل‌های کوتاه مو محبوبیت خاصی در بین دختران دارند. علاوه بر زیبایی و جلوه خاصی که موهای کوتاه به همراه دارند، پاکیزگی و شستشوی آن‌ها نیز آسان‌تر است. کوتاه کردن موهایتان می‌تواند ترسناک باشد. اما تصور اینکه فقط زنان خاصی می‌توانند مدل موی کوتاه داشته باشند، یک تصور اشتباه است. درست مانند فرم صورت و رنگ پوست، مدل های موی کوتاه دخترانه نیز بسیار متنوع است. اگر می خواهید موهای خود را کوتاه تر کنید، نگران نباشید چون گزینه های زیادی در مورد مدل موهای کوتاه خواهید داشت. کوتاه کردن مو تغییرات زیادی در چهره شما ایجاد میکند و به صورت شما تنوع می‌بخشد. 

مدل موی کوتاه جدید

در این مقاله به بررسی مدل موی کوتاه جدید می پردازیم. این مدل موها به عنوان ترند های روز معرفی شده اند. و از بین پرطرفدار‌ترین مدل‌ها در جهان انتخاب شده‌اند. اگر به دنبال تغییر اساسی در چهره و استایل موی خود هستید، با ماه همراه باشید. به خواندن این مقاله ادامه دهید تا با طیف متنوعی از شیک ترین مدل موی کوتاه جدید که در حال حاضر در صدر ترند های دنیای مو و مد زنانه قرار دارند، آشنا شوید. این پست از أنواع مدل‌های باب گرفته تا مدل های قوسی و أنواع مدل‌های کوتاه موی شیک را برای طیف گسترده‌ای از اشکال صورت و رنگ‌های پوست به ارمغان می آورد. ومتناسب با هر رنگ و فرم صورت بیوتایل پیشنهادهای جذابی برای شما دارد.

مدل موی باب با فرق کج

مدل موی باب یکی از مدل‌های موی کوتاه است که در سال‌های اخیر بسیار پرطرفدار شده‌است. در مدل باب، موها به صورت یکسان و صاف کوتاه می‌شود. با این مدل مو، نگران دعوت شدن به مهمانی‌های رسمی و خودمانی نیستید زیرا یکی از مزیت‌های این مدل، تنوع آراستگی است. با گذاشتن فرق کج و گیره‌ای ساده، آماده مهمانی‌های رسمی شده و با فر کردن آن‌ها نگاه همه را در مهمانی‌های خودمانی جلب می‌کنید!

مدل های موی کوتاه دخترانه؛ مدل موی پیکسی

پیکسی از مدل‌های موی کوتاه دخترانه است که برای افرادی که موهای کم پشت‌تری دارند، مناسب است. دخترانی که موهای کم‌پشت دارند نگران کوتاه کردن موهای خود هستند، چرا که تصور می‌کنند با کوتاه کردن مو، حجم آن کمتر به نظر خواهد رسید. اگر نگران کم حجم نشان دادن موها هستید، مدل پیکسی را انتخاب کنید. در این مدل لایه‌های مختلف مو روی هم قرار می‌گیرد. روی هم قرار گرفتن یکپارچه لایه‌های مو، جلوه‌ای سه بعدی به موها داده و آن‌ها را پر پشت و جذاب نشان می‌دهد.

مدل موی باب بافته شده

یکی از مدل‌های موی کوتاه دخترانه که بسیار محبوب شد، باب بافته شده‌است. موی بافته شده، جذابیتی دو چندان به شما می‌دهد. با این حال بسیاری تصور می‌کنند فقط موهای بلند را می‌توان بافت. مدل‌های بافته شده در موهای کوتاه با ایجاد تناقض در افکار، جذابیتی دو چندان به همراه دارد. البته فراموش نکنید زمانی که موی کوتاه باب را انتخاب کردید نباید همه قسمت‌های آن را ببافید، بخشی از قسمت جلوی موها را بافته و باقی قسمت‌ها را به حالت نرمال نگه دارید. در ادامه مدل های موی کوتاه دخترانه دیگر را خواهید دید. در قسمت نظرات اعلام کنید شما کدام یک را انتخاب می کنید.

مدل های موی کوتاه دخترانه؛ باب آندرکات

مدل‌های آندرکات این روزها از پرطرفدار‌ترین مدل‌های موی کوتاه دخترانه است. در این مدل مو قسمت زیرین مو را از لایه‌های رویی کوتاه‌تر می‌گیرند. اگر دنبال مدل موهای جدید و ترند هستید، این مدل را امتحان کنید. شاید تصور کنید این مدل زیادی افراطی است، با این حال اگر یاد بگیرید چطور آن را بیارایید، برای هر موقعیتی بسیار مناسب و جذاب می‌شود.

موی کوتاه جلو چتری یکی از مدل های موی کوتاه دخترانه

بسیاری از شما موهای بلند را به خاطر داشتن چتری انتخاب می‌کنید. اما پیشنهاد جذابی برای شما داریم: این بار چتری را با موهای کوتاه امتحان کنید! موهای کوتاه با چتری، چهره را دخترانه‌تر و جذاب‌تر نشان می‌دهد. علاوه بر این اگر پیشانی کشیده‌ای دارید، موی چتری زیبایی دو چندانی به صورت شما می‌دهد. موی کوتاه با چتری نامرتبی که به یک طرف متمایل شده، از محبوب‌ترین مدل‌های موی کوتاه دخترانه است. آن را فراموش نکنید.

پیکسی- باب لایه‌ای با هایلایت‌های تند

اگر واقعاً اهل مد و فشن هستید و آن را دنبال می‌کنید، این مدل مو مخصوص شماست. در سال های اخیر مدل موهای کوتاه با فرق کج و پریشان بسیار پرطرفدارتر شده‌اند. علاوه بر این هایلایت‌های نامتعارف مثل صورتی، آبی و رنگ‌های تند جذابیتی بی‌مانند برای این مدل موها ایجاد می‌کند.شاید کمی افراطی به نظر برسد، اما این مدل موی دخترانه جلوه‌ای جدید به چهره و استایل موی شما می‌دهد. برای انتخاب رنگ مو مناسب و ترند سال میتوانید سری به مقاله خاص ترین رنگ موهای سال بزنید.

 

در ادامه به بررسی بهترین مدل های موی کوتاه که درسال ۲۰۲۲ ترند شده اند می پردازیم

مدل موی پیکسی باب کوتاه مناسب برای موهای صاف یا موج دار

این پیکسی باب کوتاه طوسی به اندازه ای هست که برای پیکسی بودن مقداری بلند است و برای باب بودن مقداری کوتاه. از این رو عنوان آن «برش پیکسی باب» است.

پیکسی باب کوتاه طوسی

هر رنگی از بلوند سرد در حال حاضر در صدر نمودارهای ترند در دنیای مو و مد زنانه قرار دارد. بنابراین این پیکسی باب بلوند خاکستری با رنگ بلوند سرد خود با ترندهای برتر مطابقت دارد. این پیکسی باب براق برای خانم هایی با موهای صاف یا موج دار مناسب است. استایل دادن به آن در صبح آسان است و رنگ طوسی سرد آن نیز راه حل عالی برای خانم هایی است که به دنبال پوشش خاکستری با ظاهری طبیعی هستند.

 

مدل مو باب کوتاه مطابق با نمونه های ژورنالی

مدل مو باب کوتاه ژورنالی

در اینجا شیک ترین و مدل های کوتاه مو ژورنالی برای بانوان آورده شده است. مدل هایی که در مجلات زیبایی می بینید و آرزو می کنید که موهای شما هم همانطور باشند! و البته امکانپذیر است! فقط کافی است عکس های ۳ یا ۴ مدل موی کوتاه مورد علاقه خود را کپی کنید و همین امروز با سالن خود تماس بگیرید. البته ایده های شگفت انگیز رنگ مو برای کوتاه کردن مو را نیز از دست ندهید! فراموش نکنید که با دانلود اپلیکیشن رزرو آنلاین آرایشگاه  و مراجعه به بخش کوتاهی مو از قسمت خدمات میتوانید به بهترین آرایشگرهای متخصص این موضوع در اطراف خودتان دسترسی داشته باشید.

 

مدل موهای کوتاه پیکسی زیبا و جذاب با هایلایت های ظریف برای دختران با موهای نازک

موهای کوتاه پیکسی زیبا و جذاب با هایلایت های ظریف

برای خانم‌هایی که موهای نازک دارند، مدل موی کوتاه همیشه پرطرفدار است. زیرا این مدل به نمایش بهتر فریم صورت آنها کمک میکند. نگهداری روزانه این مدل مو بسیار آسان هست و البته همیشه شیک به نظر می رسد.

 

مدل موی باب موج دار تا چانه با بالیاژ بلوند

مدل موی باب موج دار تا چانه با بالیاژ بلوند

لایه ها برای برش های کوتاه تر ضروری هستند. به خصوص برای خانم هایی که دارای موهای ضخیم میباشند. موهای کوتاهی که لایه لایه ندارند، حجیم و سنگین به نظر می رسند و به راحتی پف میکنند و وز می شوند. با این حال، با لایه‌های مناسب، موهای کوتاه پر به نظر میرسند.

 

این باب موج دار تا چانه دارای لایه‌های ظریف زیادی است که به آن کمک می‌کند تا به‌خوبی در اطراف خط فک شما بیفتد. طول آن قاب صورت شما را بهتر نشان میدهد و خرد شدن آن بصورت لایه لایه موهای شما را حجیم نشان میدهد.

 

مدل موی بنفش پاستلی مناسب مدل موی کوتاه برای دخترانی که عاشق مدل های فانتزی مو هستند

مدل موی بنفش پاستلی

رنگ موی رنگین کمانی یا فانتزی هر ساله با سرعت بیشتری رواج پیدا می کند. بنفش محبوب ترین ایده رنگ مو برای سال ۲۰۲۲ است! این باب بلوند اسطوخودوسی با ریشه های بنفش پررنگ، یکی از مدل های کوتاه موی دخترانه است که همواره جلوه ای عاشقانه ایجاد می کند!

 

مدل موی کوتاه نامتوازن سبز و بنفش پاستلی برای دختران

مدل موی کوتاه نامتوازن سبز و بنفش پاستلی

چه چیزی می تواند ماجراجویانه تر از این برش باب نامتقارن بسیار پیچیده باشد! این مدل موی باب زاویه دار با طول چانه (و فراتر از آن) مناسب برای بسیاری از اشکال مختلف صورت، ترکیبی از رنگ موی عالی از رنگ های سبز دریایی، بلوند نقره ای و بنفش است.

 

مدل موی کوتاه نقره ای خاکستری و اسطوخودوسی فوق العاده شیک دخترانه محبوب تابستان

مدل موی کوتاه نقره ای خاکستری و اسطوخودوسی

باب محبوب ترین مدل مو برای تابستان است. این مدل موی ساده باب به همراه رنگ موی نقره ای خاکستری که به بنفش ختم می شود، ایده ای بسیار شیک و از ترندهای امسال میباشد.

 

مدل موی ساده کوتاه بلوند دخترانه مناسب موهای ظریف و صورت گرد

مدل موی کوتاه بلوند معمولی

در اینجا یکی از محبوب ترین مدل های مو در مدل موهای کوتاه برای دخترانی با صورت گرد را معرفی کردیم. می‌دانم که این مدل به صورت زاویه میدهد، اما خطوط قوی و چتری‌هایی که در کنار هم قرار گرفته‌اند با نوک‌های بافت تیز به بصورت‌های گرد بهتر از صورت‌های باریک می‌آیند. و مدل موهای کوتاه چند لایه و دو رنگ به حجم موهای ظریف و عمق رنگ اضافه می کند.

کلام آخر

مدل موهای کوتاه ترندی از استایل و فشن در سال ۲۰۲۲ شده‌اند. شاید دیگر دوران موهای بلند به سر رسیده باشد! اگر مد را دنبال می‌کنید حتماً متوجه تغییرات اساسی در مدل موهای زنان شده‌اید.

انواع موهای کوتاه، به خصوص مدل‌هایی که نظم خاصی ندارند از بهترین مدل‌های موی کوتاه دخترانه ۲۰۲۲ هستند که با امتحان کردن آن‌ها استایلی جدید به زندگی خود می‌آورید. فراموش نکنید برای اینکه همیشه دارای موهای سالم باشید نیاز دارید تا یک روتین مراقبت از مو برای موهایتان طراحی کنید تا سلامتی موهایتان همواره تضمین شود.

Source: hair styles weekly

شاید این مطالب برای شما جذاب باشد
ارسال یک پاسخ

احراز هویت *