بهترین رنگ لاک ژل یا ژلیش‌ های سال 1400 | رنگ های جذاب برای لاک ژل یا ژلیش

4.6/5 - (10 امتیاز)

لاک ژل یکی از انواع لاک است که استفاده از آن موجب افزایش مقاومت ناخن‌ها می‌شود. امروزه خانم‌ها به دلیل زیبایی که این دسته از لاک‌ها به دستان آنها می‌بخشند، بیش از پیش به استفاده از آنها روی آورده‌اند. بنابراین، اکثر خانم‌ها تنها بخش استرس‌زای کاشت ناخن و مانیکور را انتخاب رنگ ژلیش ناخن می‌دانند. به دلیل اینکه این رنگ حداقل به مدت ۲ تا ۳ هفته با شما همراه است؛ پس باید نهایت دقت و وسواس را برای انتخاب آن به خرج دهید. ما اینجا هستیم تا به معرفی بهترین رنگ لاک ژل یا ژلیش سال ۱۴۰۰ بپردازیم. استفاده از هنر طراحی و موارد دیگر موجب جذاب‌تر شدن روند کاشت ناخن و به دنبال آن استفاده از لاک ژل می‌شود. اما بهتر است به بررسی بهترین لاک یا ژلیش بپردازیم.

 

بهترین رنگ لاک ژل یا ژلیش کدام است؟

رنگ‌های متالیک

استفاده از طیف رنگی گسترده به صورت متالیک بر ناخن بسیار جذاب به نظر می‌رسد. اخیراً استفاده از رنگ‌های سرد و یخی بیشتر مورد استقبال خانم‌ها قرار گرفته است. در نتیجه، تخمین زده می‌شود که استفاده از رنگ‌های ذکر شده، روندی صعودی داشته و بیش از پیش محبوب خانم‌ها شود.

رنگ زرد برای ژلیش

استفاده از رنگ زرد به دلیل القای حس روحیه و سرگرمی، به عنوان لاک ژل، غیر قابل انکار به نظر می‌آید. این رنگ بیش از پیش مورد استقبال جوانان قرار گرفته است. بیشتر افراد این رنگ را با دیگر اجزا نظیر کیف و کفش ست می‌کنند و از آن لذت می‌برند.

بیشتر بخوانید: انواع مانیکور و پدیکور

سبز تیره؛ رنگی مناسب برای لاک ژل

در گذشته این رنگ ژل چندان در بین خانم‌ها محبوب نبوده است. اما اخیراً استفاده از این رنگ رو به افزایش است و تخمین ما آن است که یکی از بهترین لاک ژل یا ژلیش در سال ۱۴۰۰ رنگ سبز تیره باشد. به همین دلیل، شما نیز بهتر است آن را در لیست منتخب خود قرار دهید و از زیبایی آن لذت ببرید.

 

رنگ‌های روشن انتخاب زیبا برای ژلیش

استفاده از طیف رنگی روشن که رنگ سفید را در خود جای داده باشد، یکی دیگر از ژلیش‌های محبوب خانم‌ها است. اغلب این رنگ‌ها برای مهمانی‌های خانوادگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین، بهتر است این لاک ژل را در سال ۱۴۰۰ نیز مورد استفاده قرار دهید و از زیبایی آن بر دستان خود لذت ببرید.

شاید این مطالب برای شما جذاب باشد

نارنجی ملایم برای ژلیش

پیش بینی ما این است که در فصل بهار شاهد استفاده خانم‌ها از یکی از بهترین لاک ژل یا ژلیش‌ها یعنی نارنجی ملایم خواهیم بود. استفاده از رنگ مذکور در این فصل بسیار هیجان‌انگیز به نظر می‌آید. به همین دلیل، یکی از کارهایی که بایستی انجام دهید این است که این رنگ را با دیگر وسایل خود ست کنید و از آنها لذت ببرید.

رنگ آبی برای لاک ژل

استفاده از رنگ آبی در ژلیش ناخن همواره رنگی معقول و زیبا به نظر می‌آید و همیشه محبوب بوده است. روند استقبال خانم‌ها از این رنگ صعودی است.  در حال حاضر می‌بینیم که این رنگ در بین خانم‌ها محبوب‌تر از پیش شده است. در هر حال، رنگ آبی قطعاً یکی از رنگ‌های محبوب در سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

رنگ‌های مات؛ انتخاب درست برای ژلیش

یکی دیگر از مواردی که بسیار مورد توجه خانم‌ها قرار گرفته است، رنگ‌های مات است. استفاده از این رنگ‌ها روی ناخن، منظره بسیار زیبایی را می‌سازد. این رنگ انتخابی منحصر به فرد برای افراد سخت پسند است. بهتر است یک بار هم که شده از این رنگ استفاده کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

رنگ‌های طبیعی و متناسب با پوست بدن، بهترین لاک ژل یا ژلیش

یکی دیگر از گروه‌هایی که از بهترین لاک ژل یا ژلیش ها به شمار می آیند، رنگ‌های طبیعی هستند. این طیف رنگی بسیار زیبا هستند و به دلیل آنکه مشابه رنگ پوست انسان است، طبیعی به نظر می رسند. همین ویژگی این نوع لاک ژل موجب استفاده افراد زیادی شده است. اگر به دنبال رنگی طبیعی و در عین حال زیبا هستید، بهتر است این طیف رنگی را نیز امتحان کنید. دقت کنید رنگ لاک ناخن متناسب، دست‌هایتان را زیباتر از همیشه نشان می‌دهد.

نتیجه گیری

استفاده از بهترین لاک ژل یا ژلیش بر ناخن‌ها امری است که خانم‌ها جهت زیباتر شدن ناخن‌های خود انجام می‌دهند. اما بهترین لاک ژل در سال ۱۴۰۰ کدام است؟ یکی از دغدغه‌های همیشگی خانم‌ها به روز بودن است. در نتیجه، ما در این مقاله، برای آسودگی خاطر شما در انتخاب، بهترین لاک‌های ژل را گردآوری کرده‌ایم. امیدواریم با مطالعه این موارد، در انتخاب لاک ژل بهتر عمل کنید. برای مشاهده ترند لاک ژل یا ژلیش های سال میتوانید مقاله ای که در این خصوص تهیه شده است را مطالعه کنید. تا با ایده هایی که در این مقاله مطرح شده خلاقیت خود را جهت طراحی لاک ژل ناخن منحصر بفرد خود بکار ببرید. به شما توصیه میکنیم برای ژلیش ناخن هایتان از بهترین برندهای لاک ژل استفاده نمایید. 

 

Source: whowhatwear

شاید این مطالب برای شما جذاب باشد
ارسال یک پاسخ

احراز هویت *