لیفت ابرو با نخ؛ خوب یا بد؟| مزایا و معایب لیفت ابرو با نخ

4.8/5 - (9 امتیاز)

لیفت ابرو به عنوان یکی از روش‌های زیبایی امروزه دارای طرفداران بسیاری است. با گذر زمان و تحت شرایط متفاوت ابرو‌ها و پوست اطراف چشم حالت افتاده و چروکیده‌ای به خود می‌گیرند. یکی از روش‌های از بین بردن چروک‌های چشم و اطراف ابرو، استفاده از لیفت ابرو با نخ است.

شاید این مطالب برای شما جذاب باشد

ترند طرح ناخن زمستان امسال

مدل ابرو جدید ۱۴۰۲

از آنجایی که هیچ‌گونه بی‌حسی و بی‌هوشی برای انجام این روش نیاز نیست، به راحتی آن را در مراکز زیبایی و پوست انجام می‌دهند. این روش در آرایشگاه‌های حرفه‌ای و تخصصی نیز صورت می‌گیرد.

در این مقاله مزایا و معایب این روش ایجاد زیبایی را موردبررسی قرار می‌دهیم تا اطلاعاتی مناسب در این زمینه کسب کنید. اگر قصد دارید تا روش لیفت را انجام دهید کافی است تا در این مقاله با ما همراه باشید.

 

مزایای استفاده از لیفت ابرو با نخ

لیفت با نخ دارای مزیت‌های بسیاری است که سبب می‌شود تا افراد از آن به صورت فراوان استفاده کنند. برای این منظور در ابتدا باید در مورد مزایای استفاده از لیفت با نخ اطلاعات کافی را در این زمینه به دست آورد. این روش دارای مزیت‌های زیر است.

کشیدگی پوست اطراف چشم، ابرو‌ها و پیشانی

پوست اطراف پلک دارای ظرافت خاصی است. به همین دلیل با افزایش سن و قرار گرفتن در معرض برخی از عوامل، دچار افتادگی و چروک می‌شود. برای از بین بردن این چروک‌ها، استفاده از لیفت با نخ گزینه مناسبی است. این امر سبب می‌شود تا پوست‌های افتاده، کشیده شود. در این صورت چروک‌های آن از بین می‌رود.

بالا بردن ابرو‌ها و حالت دادن به آنها

از جمله مهمترین مزیت استفاده از لیفت با نخ در بالا بردن ابرو‌ها عنوان می‌شود. این روش برای کسانی که می‌خواهند در فرم و حالت ابرو‌های افتاده خود تغییر ایجاد کنند بسیار مناسب است. لیفت ابرو با نخ سبب می‌شود تا ابرو‌ها حالت کشیده‌تری داشته باشند. این امر زیبایی را دوچندان می‌کند. به همین دلیل استفاده از لیفت ابرو با نخ مخاطبان زیادی دارد.

مقرون به صرفه

لیفت با نخ نسبت به سایر روش‌های زیبایی و جراحی دارای هزینه‌های مقرون به صرفه‌تری است. این امر سبب شده است تا درخواست برای لیفت با نخ افزایش داشته باشد. در نتیجه با هزینه‌ای بسیار معقول، زیبایی خود را افزایش خواهید داد.

ایجاد زیبایی در صورت

افرادی که لیفت با نخ را انجام می‌دهند، یکی از اهداف آنها، ایجاد زیبایی و جوانسازی پوست است. به همین دلیل یکی از مزیت‌های لیفت ابرو با نخ را ایجاد زیبایی در صورت می‌دانند.

بدون بیهوشی

روش‌های جراحی برای ایجاد زیبایی نیاز به بی‌هوشی دارند. در صورتی که لیفت با نخ نیازی به بی‌هوشی ندارد. به همین دلیل عوارض جانبی این روش بسیار کم است.

بدون درد و خونریزی

هیچ‌گونه درد و خونریزی در حین انجام لیفت با نخ برای افراد ایجاد نمی‌شود. زیرا در این روش از بریدگی و جراحی استفاده نمی‌کنند. فقط ممکن است در محل‌هایی که سوزن از آنجا رد شده است، زخم‌هایی بسیار کوچک مشاهده شود.

معایب استفاده از لیفت ابرو با نخ

هر روش زیبایی با توجه به مزیت‌هایی که دارد، ممکن است معایبی نیز با خود به همراه داشته باشد. در ادامه نمونه‌ای از معایب این روش را موردبررسی قرار می‌دهیم.

ایجاد ناراحتیهای جزئی

با انجام لیفت ابرو با نخ، بعد از بی‌حسی امکان دارد تا در نواحی اطراف ابرو‌ها دچار درد شوید. این عارضه با خوردن مسکن و آنتی‌بیوتیک‌های به راحتی از بین می‌رود.

انجام بی حسی روی صورت

متخصصان برای اینکه لیفت با نخ را انجام دهند، در ابتدا نواحی مورد نظر را بی‌حس می‌کنند تا در حین انجام آن، فرد هیچ‌گونه دردی را حس نکند. برای این کار ممکن است از بی‌حسی موضعی استفاده شود. در بی‌حسی تزریقی امکان دارد تا زخم کوچکی روی صورت ایجاد شود.

دارای دوره ماندگاری کوتاه مدت

لیفت ابرو با نخ داری دوره‌ای کوتاه مدت است و بعد از گذشت این مدت نخ‌های کلاژن‌ساز جذب پوست می‌شوند و باید برای بالا بردن ابرو ها این روش را مرتباً تکرار کرد.

سخن آخر

استفاده از لیفت ابرو با نخ با توجه به مواردی که گفته شد برای کسانی که می‌خواهند با هزینه کم و برای مدتی موقتی دارای ابروهایی حالت دار و پوستی کشیده شوند بسیار مناسب است. در واقع مزیت‌های این روش در مقابل معایب آن بسیار بیشتر است. تقویت ابرو هایتان را فراموش نکنید و از راهکارهای ساده برای تقویت آنها غافل نشوید. در صورتیکه تصمیم به لیفت ابرو در خانه دارید، مطالعه مقاله ای که در این خصوص توسط بیوتایل تهیه شده است را فراموش نکنید. و در صورتیکه تصمیم دارید تا این کار را به یک متخصص متبحر بسپارید. میتوانید با دانلود اپلیکیشن رزرو آنلاین آرایشگاه  از یکی از  بهترین و نزدیک ترین آرایشگرهای اطراف اتون وقت لیفت ابرو را بصورت آنلاین رزرو کنید و از انجام آن نهایت لذت را ببرید.

Source: cosmosureclinic

شاید این مطالب برای شما جذاب باشد
ارسال یک پاسخ

احراز هویت *