آموزش لاک زدن در خانه + مدل‌های برتر و رنگ های جذاب لاک ناخن

4.7/5 - (8 امتیاز)

لاک زدن برای خانم در همه حال مهم است. پس این مطلب را بخوانید.

 لاک محصولی فوق‌العاده برای زیباتر نشان دادن دست‌های خانم‌هاست، شاید جالب باشد بدانید این محصول یکی از پرفروش و پرطرفدارترین اقلام آرایشی در کل جهان است؛ درواقع لاک زدن ناخن را می‌توان یک مهارت دانست به همین خاطر اکثر خانم‌ها برای داشتن یک طرح‌ خاص و فوق‌العاده به سالن‌های زیبایی مراجعه می‌کنند اما درصورتی‌که می‌خواهید خودتان در خانه لاک بزنید باید اصول صحیح لاک زدن را بدانید به همین خاطر بیوتایل قصد دارد تا شما همراهان عزیز را با این اصول آشنا کند؛ پس تا پایان ما را همراهی کنید.

شاید این مطالب برای شما جذاب باشد

همچنین برای زیباتر شدن دست‌هایتان می‌توانید مقاله مربوط به بلند کردن ناخن را مطالعه کنید.

قبل از شروع کار بهتر است تمامی لوازم موردنیاز برای لاک زدن را فراهم کنید تا در حین انجام کار با مشکلی روبه‌رو نشوید. لوازم موردنیاز: لاک، چوب‌پنبه، سوهان، پرایمر، تاپ کوت، ریمور لاک ناخن

لاک زدن در خانه

در ابتدا با استفاده از ریمور لاک ناخن سعی کنید تا روی ناخن را به‌خوبی تمیز کنید. سپس پرایمر را به روی ناخن بکشید. این پرایمر با از بین بردن رطوبت ناخن باعث افزایش ماندگاری لاک ناخن خواهد شد. حالا لاک ناخن موردنظر خود را انتخاب کنید. سپس آن را در کف دست خود قرار دهید و به‌خوبی بچرخانید و سپس قلمو را بیرون بیاورید. زمانی که می‌خواهید آن را کامل از ظرف مخصوص خارج کنید، کمی بچرخانید تا رنگ پایه اضافی‌اش از بین برود.

در این مرحله باید یک‌طرف قلمو را تمیز کنید. سپس با لبه‌ای که به لاک آغشته است به‌آرامی بر روی ناخن بکشید این عمل را چند بار تکرار کنید تا ناخن به‌خوبی رنگ بگیرد. البته فراموش نکنید که باید از بالای ناخن به سمت پایین ناخن این کار را انجام دهید. پس از پایان کار به سمت گوشه‌های ناخن بروید. شروع به لاک زدن کنید و توجه کنید که با دست‌هایتان تماسی نداشته باشد.

سپس با استفاده از چوب‌پنبه قسمت‌های از دست که به لاک آغشته شده را تمیز کنید. پس از لاک زدن نوبت به تاپ کوت می‌رسد، قلمو را از ظرف مخصوص تاپ کوت خارج کنید و قبل از این‌که به‌صورت کامل از ظرف خارج شود با لبه‌ی ظرف قلمو را تمیز کنید. سپس به آن را بر روی ناخن بکشید البته این موضوع را در نظر داشته باشید که این عمل را به‌صورت خیلی آرام انجام دهید که این کار باعث جلوگیری از برجستگی روی ناخن می‌شود.

در پایان برای این‌که لاک برای مدت‌زمان بیشتری بر روی ناخن‌ها قرار بگیرد باید دست‌هایتان را برای چند دقیقه درون آب سرد قرار بدهید. تمامی موارد گفته‌شده در عرض 20 دقیقه به پایان می‌رسد پس برای لاک زدن عجله نکنید تا دستانی زیبا و فوق‌العاده‌ای داشته باشید.

مدل‌های برتر لاک ناخن

 Essie لاک ناخن

 این برند در سال 1981 توسط خانم اسی واینگارتن تاسیس شد، این برند تمرکز خود را بر روی تولید رنگ‌های شاد و روشن گذاشته است و توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند، لاک ناخن اسی در سال 2005 به یکی از گران‌ترین و مرغوب‌ترین برندها تبدیل شد اما این برند در سال 2010 به کمپانی لورئال فروخته شد و امروزه با برند لورئال فعالیت می‌کند.

ZOYA لاک ناخن

این برند از سال 1986 تاسیس شده، این برند در حال حاضر بیش از 450 لاک در رنگ‌های مختلف را تولید می‌کند محصولات این برند فاقد مواد شیمیایی خطرناک است، محصولات این برند در ایران نیز وجود دارد و توسط سالن‌های زیبایی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

REVLON لاک ناخن

این برند در سال 1932 در کشور آمریکا تاسیس شده است، این برند محصولات آرایشی مختلفی را تولید می‌کند؛ لاک ناخن رولون علاوه بر ماندگاری بالا رایحه‌ی بسیار خوبی دارد.

SALLY HANSEN لاک ناخن

سالی هانس در سال 1964 در کشور آمریکا تاسیس شد این برند توانسته محصولات خوبی را تولید و روانه بازار کند، لاک‌های سالی هانس بیش از 300 نوع رنگ دارد و همین موضوع باعث افزایش فروش این برند شده است بسیاری از سالن‌های زیبایی از این برند استفاده می‌کنند.

NARS لاک ناخن

نارس در سال 1994 در کشور فرانسه تاسیس شد. این برند یکی از پرفروش‌ترین برندهای تولید لوازم‌آرایشی در کل جهان است. لاک ناخن نارس تنوع رنگی بسیار زیادی دارد و سلامت ناخن‌های شمارا تضمین می‌کند.

انواع لاک ناخن

لاک کروم= این نوع از لاک ناخن به دلیل ظاهر براق موردتوجه خانم‌ها قرارگرفته است. لاک کروم به لاک آیینه‌ای نیز معروف بوده و به انواع رنگ پوست جلوه خوبی می‌دهد.

مات= لاک مات به خاطر ظاهر ساده بیشتر مورداستفاده قرار می‌گیرد. لاک مات برای مصارف و طراحی ناخن در سالن‌های زیبایی نیز استفاده می‌شود.

حرارتی= این لاک در دمای مختلف به رنگ‌های گوناگونی تبدیل می‌شود. همین موضوع باعث شده تا طرفدارهای بسیار زیادی پیدا کند.

لاک ژله‌ای= در ساختار این لاک از ژل استفاده‌شده است. به همین دلیل ماندگاری بسیار خوبی دارد. لاک ژله‌ای می‌تواند تا 3 هفته بر روی ناخن‌ها ماندگاری داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نوع لاک مقاله لاک ژل چیست را مطالعه کنید.

نتیجه گیری

در این مقاله به اصول صحیح لاک زدن، مدل‌های برتر لاک ناخن و انواع لاک ناخن اشاره کردیم. که شما همراهان عزیز بیوتایل بامطالعه این مقاله می‌توانید به‌خوبی یک لاک باکیفیت خریداری کنید و ناخن‌های خود را زیبا کنید. در بیوتایل ما همواره ترند بهترین مدل  و رنگ های ناخن دنیا را به روز میکنیم. پس به مقاله های ما سر بزنید. فراموش نکنید رنگ لاک متناسب باعث میشوند تا دستان شما زیباتر نشان داده شوند. ا البته این موضوع را در نظر داشته باشید که برای ایجاد طراح‌های خاص باید به سالن‌های زیبایی مراجعه کنید. برای مشاهده ناخنکار های متخصص اطراف خودتان، با دانلود اپلیکیشن رزرو آنلاین آرایشگاه  متخصصین اطراف خودتان راشناسایی کنید.

شاید این مطالب برای شما جذاب باشد
ارسال یک پاسخ

احراز هویت *