نماد سایت بیوتایل مگ

ریموو و برداشتن کاشت ناخن با 5 روش بسیار کاربردی

ریموو کاشت ناخن
4.2/5 - (4 امتیاز)

کاشت ناخن یکی از روش‌های زیباتر شدن دست‌های خانم‌ها است که امروزه این روش طرفداران زیادی دارد اما برخی افراد باگذشت زمان از این کار پشیمان می‌شوند و می‌خواهند که این مواد مصنوعی را از روی ناخن‌های خود بردارند، آسان‌ترین و بهترین روش برای ریموو کاشت ناخن مراجعه به سالن‌های زیبایی است. سالن‌های زیبایی با در اختیار داشتن افراد مجرب و دستگاه‌های مخصوص می‌توانند به‌راحتی عمل ریموو و برداشتن کاشت ناخن را انجام دهند.

اما برخی افراد به دلایل مختلف قصد مراجعه به سالن‌های زیبایی را ندارند و می‌خواهند خودشان در خانه اقدام به ریموو و برداشتن کاشت ناخن کنند به همین دلیل بیوتایل قصد دارد تا 5 روش بسیار کاربردی برای ریموو و برداشتن کاشت ناخن در خانه را به شما عزیزان آموزش دهد، پس تا پایان ما را همراهی کنید.

همچنین برای بلند کردن ناخن‌های خود می‌توانید مقاله مربوط به بلندکردن ناخن در چند روز را مطالعه کنید و با استفاده از نکات آن به‌صورت طبیعی ناخن‌های زیبایی داشته باشید.

روش اول ریموو کاشت ناخن

روش اول= در گام اول تا حد ممکن ناخن‌هایتان را کوتاه کنید. سپس یک خلال‌دندان تهیه کنید و آن را زیر کوتیکل ناخن ببرید. تا حد ممکن آن را حرکت دهید. در گام بعدی دو کاسه تهیه کنید. در کاسه اول استون بریزید و در کاسه دوم آب گرم بریزید. حال کاسه اول را درون کاسه دوم قرار دهید. این کار برای گرم شدن استون است. کمی صبر کنید تا استون گرم شود. پس از گذشت مدت‌زمان کوتاهی دست‌هایتان را درون کاسه استون فروببرید و 45 دقیقه منتظر بمانید تا کاشت ناخن نرم شود.

در گام آخر میزان نرم بودن کاشت ناخن را بررسی کنید. اگر به‌خوبی نرم شده بود با استفاده از موچین آن را از روی ناخن بردارید. اگر کاشت ناخن نرم نشده بود؛ برای مدت‌زمان بیشتری دست‌هایتان را درون استون قرار دهید تا کاشت ناخن به‌خوبی نرم شود. این نکته را در نظر داشته باشید که به‌هیچ‌وجه به‌زور اقدام به برداشتن کاشت ناخن نکنید. زیرا این کار آسیب جدی به ناخن‌هایتان وارد می‌کند.

اگر هم نمی‌خواهید از استون برای ریموو کاشت ناخن استفاده کنید. مراحل زیر را مورداستفاده قرار دهید:

تا حد ممکن ناخن‌هایتان را کوتاه کنید. سپس با استفاده از موچین لبه‌های تیزش را بازکنید. حالا یک‌کاسه تهیه کنید. در داخل آن لاک پاک‌کن غیر استونی بریزید. سپس دست‌هایتان را به مدت 45 دقیقه درون کاسه فروببرید. اگر احساس کردید که ناخن‌هایتان شل شده است با استفاده از موچین ناخن مصنوعی را از روی ناخن اصلی جدا کنید. اگر ناخن‌هایتان به‌اندازه کافی شل نشده بود، مدت‌زمان بیشتری را برای قرار دادن دست‌هایتان درون کاسه در نظر بگیرید.

روش دوم برداشتن کاشت ناخن

روش دوم= با استفاده از خلال‌دندان یک ورودی کوچک زیر کاشت ناخن ایجاد کنید. سپس از اطرافیان خود بخواهید تا نخ دندان را از طریق ورودی ایجادشده داخل ببرند و به‌صورت اره‌ای حرکت دهند. این کار را تا زمانی ادامه دهید که کاشت ناخن جدا شود. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که این روش ممکن است کمی دردناک باشد درصورتی‌که آستانه درد شما کم است از دیگر روش‌ها برای ریموو کاشت ناخن استفاده کنید.

روش سوم ریموو کاشت ناخن

روش سوم= ناخن‌هایتان را تا حد ممکن کوتاه کرده و سپس از سوهان استفاده کنید، سوهان کشیدن را تا جایی ادامه دهید که احساس کنید به ناخن‌های اصلی رسیده‌اید. در پایان اگر بازهم قسمت‌هایی از کاشت ناخن بر روی ناخن اصلی شما باقی‌مانده بود خلال‌دندان را زیر ناخن‌های مصنوعی ببرید. سعی کنید که آن را از ناخن اصلی جدا کنید. این روش برای ناخن‌ها کمی مضر است به همین خاطر در پایان کار از روغن ناخن استفاده کنید.

روش چهارم ریموو کاشت ناخن

روش چهارم= با استفاده از خلال‌دندان یک ورودی کوچک در زیر ناخن مصنوعی ایجاد کنید. سپس یک کارت تهیه کنید، کارت‌بانکی و کارت ویزیت می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. کارت را در بین ناخن کاشت و ناخن اصلی قرار دهید و به‌آرامی آن را به سمت بالا ببرید. این کار را تا زمانی ادامه دهید که ناخن مصنوعی به‌صورت کامل از ناخن اصلی جدا شود.

روش پنجم برداشتن کاشت ناخن

روش پنجم= ناخن‌هایتان را تا حد ممکن کوتاه کنید. سپس لبه‌های آن را با استفاده از خلال‌دندان کمی بازکنید. یک‌کاسه آب گرم تهیه‌کرده و سپس دست‌هایتان را به مدت 45 دقیقه درون آب گرم قرار دهید. این کار باعث از بین رفتن چسب ناخن می‌شود. اگر پس از گذشت مدت‌زمان ذکرشده چسب ناخن به‌خوبی از بین نرفت، دست‌هایتان را برای مدت‌زمان بیشتری درون آب قرار دهید. زمانی که چسب ناخن از بین رفت با استفاده از موچین اقدام به برداشتن کاشت ناخن کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که هرزمانی، آب گرمی خود را از دست داد آن را تعویض کنید. زیرا آب سرد نمی‌تواند به از بین رفتن چسب ناخن کمکی کند.

در این مقاله به 5 روش کاربردی برای ریموو و برداشتن کاشت ناخن اشاره کردیم که با استفاده از این روش‌ها می‌توانید بدون پرداخت هزینه‌ی اضافی به سالن‌های زیبایی، خودتان در منزل اقدام به ریموو کاشت ناخن کنید، البته این نکته را در نظر داشته باشید که برای استفاده از این روش‌ها باید کمی صبور باشید و مراحل ذکرشده را با دقت انجام دهید؛ به‌هیچ‌وجه به‌زور اقدام به برداشتن کاشت ناخن نکنید زیر این کار آسیب جدی به ناخن‌های اصلی شما وارد می‌کند.

خروج از نسخه موبایل