طرح های جذاب تاتو پا زنانه که عاشقشان خواهید شد!

4.6/5 - (16 امتیاز)
شاید این مطالب برای شما جذاب باشد

تتو پا زنانه یکی از گزینه های جسورانه ای است که می‌توانید برای زیباتر شدن پاهایتان انتخاب کنید. انتخاب طرح تاتو پا زنانه کار بسیار حساسی است و باید با دقت انجام شود. زیرا علاوه بر حساسیت خانم ها به زیبایی و کیفیت انجام آن، معنای طرحی که انتخاب می شود از اهمیت زیادی برخوردار است. چرا که این طرح قرار است برای همیشه روی پاها باشد. در ادامه مجموعه ای از زیباترین طرح ها به همراه معانی آن ها گردآوری شده است که گزینه های جالبی برای انتخاب پیش روی شما قرار می دهد. پیشنهاد می کنیم حتما تماشا کنید!

انواع تتو برای پای خانم ها

مدل‌های مختلفی برای تتو پا خانم‌ ها وجود دارد که با انتخاب از میان آن‌ها می‌توانید زیبایی پاهایتان را دو چندان کنید. به طور مثال طرح گل، طرح‌های ساده و مینیمال، طرح حیوانات و سایر طرح‌ها برای پای خانم‌ها مناسب هستند. تتو روی پا باید به نحوی باشد که باعث پشیمانی نشود‌، چرا که انتخاب طرح نامناسب ممکن است زیبایی چندانی نداشته باشد. طرح تاتو پا زنانه ساده، برای روی پا بهترین طرح است، چرا که هیچ‌گاه از آن خسته نمی‌شوید. طرح‌های بسیار شلوغ برای تاتو ساق پا یا مچ پا مناسب نیست، اما می‌توایند طرح‌ گل‌های بزرگ را روی ران پا بزنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

تاتو پرنده رنگی روی پا

تتو طرح گل پا

طرح های تاتو مچ پا دخترانه

طرح ‌های تاتو روی پا ساده و ظریف، بسیار برای دختران کم سن و سال مناسب است. طرح‌های مینیمال و ساده را می‌توانید انتخاب کنید، چرا که طرح‌های شلوغ برای دختران جوان مناسب نیست و ممکن است شما را از این طرح تتو پا خسته کند.

تاتو زنانه مچ پا

طرح تاتو پرنده روی مچ پا

تاتو گل روی مچ پا

تاتو‌های پا به شکل گل، زیبا هستند و ایده‌های طراحی آنها بی‌پایان است. زیرا تعداد زیادی طرح گل و رنگ‌های مختلف برای انتخاب آن‌ها وجود دارد.

تاتو طرح گل روی مچ پا

تتو گل روی مچ پا

طرح تاتو مینیمال برای مچ پا

در صورتیکه می‌خواهید تاتو شما حتی با پوشیدن کفش نیز نمایان باشد، میتوانید ناحیه مچ پا را برای تاتو انتخاب نمایید.

تاتو مینیمال روی مچ پا

تاتو طرح مینیمال روی پا

تاتو طرح مینیمال روی ساق پا

تاتو ماهی زیبا و ریز روی مچ پا

تاتو ماهی ریز، فوق‌العاده زیبا و یکی از موارد مورد علاقه اغلب افراد است. ماهی نماد شجاعت، قدرت و ثروت است.

تاتو ماهی ریز روی مچ پا

طرح های تاتو ساق پا زنانه

طرح تاتو ساق پا جدید این روزها بسیار ترند شده است. این طراحی‌ها می‌تواند رنگی یا مشکی باشد. طرح‌های رنگی باعث جذابیت هرچه بیش‌تر ساق پا می‌شود و نگاه‌ها را به سمت پاهایتان خیره می‌کند.  هرچقدر طرح ساده تر و زیبا تر باشد، جذابیت بیش‌تری دارد. خالکوبی روی پا زنانه بهتر است دارای معنا و مفهوم خاصی برایتان باشد. چرا که باعث می‌شود بعد از مدتی کم‌تر به فکر پاک کردن تتو روی پا بیفتید.

تاتو پروانه ساق پا

طرح تاتو پیکان روی ساق پا

این طرح زیبا شامل یک پیکان ساده می‌باشد که میتوانید دور ساق پا  تاتو کنید. نماد تیر یا پیکان در تاتو به معنای هدف می‌باشد. همچنین به معنای راهنمای مسیر بوده و در فرهنگ باستانی ایران در تعابیر مختلفی است.

تتو پیکان ساق پا

تاتو پیکان روی ساق پا

طرح تتو برای ران پا زنانه

طرح تتو برای ران پا زنانه را می‌توان کمی شلوغ‌تر از ساق یا مچ پا انتخاب کرد، چرا که با توجه به پوشش خانم‌های ایرانی، ران پا در معرض دید دیگران نیست. از این رو می‌توانید هر آن چه را که به آن علاقمند هستید، انتخاب کنید. انتخاب گل‌های برجسته و بزرگ برای ران خانم‌ها می تواند بسیار خاص باشد.

تتو طرح گل روی ران

 

تتو گل رنگی روی ران

طرح تاتو گل رز روی ران

طرح تاتو پروانه روی ران پا

روی پا فضای کافی برای یک خالکوبی یک طرح متوسط وجود دارد. شما می‌توانید یک طرح تاتو پروانه به جزئیات زیاد در این ناحیه خالکوبی کنید. در صورتیکه به سایر طرح‌های پروانه علاقمند هستید می‌توانید بیش از ۴۰ طرح تاتو پروانه را به همراه جزئیات و معانی آن مشاهده کنید.

تتو پروانه روی ران پا

تاتو روی ران پا دخترانه

طرح تتو زنانه روی پا

طرح‌های ساده با خطوط ظریف بسیار برای روی پا مناسب هستند، این طرح‌ها باید توسط تتو آرتیست حرفه‌ای زده شوند، چرا که اجرای طرح‌های ظریف، بسیار حساس است و نیاز به مهارت بالایی دارد.

تتو پرستو روی پا

 

تاتو شاخه گل روی پا

طرح تاتو ماه روی پا

تاتو ماه بسیار محبوب، منحصر به فرد و دارای اشکال مختلفی است. برای کسی که می‌خواهد تاتو لطیف و شیکی داشته باشد، طراحی تاتو ماه عالی خواهد بود.

تتو ماه روی پا

طرح تاتو لوتوس روی پا

لوتوس یا نیلوفر آبی در تاتو جایگاه ویژه ای دارد. لوتوس نشانه یک شروع جدید، هماهنگی و خلوص است. طرح لوتوس می‌تواند به رنگهای متفاوتی روی پا تاتو شود که هر رنگ مانند آبی، قرمز، بنفش یا صورتی می‌تواند مفهوم متفاوتی را بیان کند.

تتو لوتوس روی پا

تاتو لوتوس روی پا

تاتو گل لاله روی پا

به دنبال یک تاتو کوچک و لطیف هستید؟ پس به این طرح نگاهی بیندازید. در اینجا ما یک لاله کوچک داریم که روی پا تاتو شده است. ایده گل تولد شما جالب به نظر می‌رسد!

تاتو گل لاله روی پا

تاتو قلب کوچک کنار پاشنه پا

یک طرح قلب ظریف و ساده کنار پاشنه پا می‌تواند در عین زیبایی، مفهوم عشق ساده را القا کند.  پایین قوزک و بالای پاشنه پا میتواند محل مناسبی برای تاتو این طرح باشد.

طرح تاتو قلب روی پا

طرح های فوق نمونه ای از بینهایت طرح تاتو هستند که شما میتوانید برای استفاده از آنها ایده بگیرید یا اینکه با ترکیب آنها طرح جدیدی را خلق کنید. همچنین میتوانید هر طرح مدنظر خودتون را برای تاتو طراحی کنید. کافیست تصویر آن را تهیه کنید و سپس با تاتو کار خود در مورد اجرای آن مشورت کنید. برای اینکه به ایده های بهتری دست پیدا کنید پیشنهاد میکنیم سری به مقالات تاتو نوشته روی دست و همچنین بهترین تاتو های سال نیز بزنید. با مشاهده این نمونه تاتو ها حتما ایده های دیگری در ذهن شما نقش می بندد.

 

سوالات متداول:

1. چگونه تتو روی پا را پاک کنیم؟

با استفاده از لیزر در کلینیک‌ها و توسط پزشک متخصص پوست می‌توانید تتو را پاک کنید.

2. آیا تتو پا برای دختران درد دارد؟

تتو پا در صورتی که توسط فرد ماهر و با پماد بی‌حسی انجام شود، درد ندارد.

3. تاتو رو کجای پایم بزنم؟

تتو بهتر است روی پا، کنار قوزک پا، ساق پا و پشت ساق پا می‌توانید بزنید تا جلوه بیش‌تری داشته باشد.

4. آیا تاتو روی پا دردناک است؟

اگر تحمل درد بسیار پایینی دارید، انجام تاتو پا بسیار چالش برانگیز خواهد بود. زیرا پا بیشتر از استخوان، پوست و قسمت های گوشتی کمتری تشکیل شده است.

5. آیا میتوان تاتو را در کف پا خالکوبی کرد؟

پاها ناحیه ای بسیار حساس به تاتو هستند و مانند کف دست ها چالش خاصی را برای تاتوکار شما ایجاد می کنند. هم کف پا و هم کف دست پینه بسته است و هر سبکی را نمی توان به درستی در این ناحیه انجام داد. لذا در انتخاب طرح دقت کنید.

 

 

 

منبع: stayglam

شاید این مطالب برای شما جذاب باشد
ارسال یک پاسخ

احراز هویت *