نماد سایت بیوتایل مگ

با جدیدترین رنگ لاک ناخن متناسب با دست‌هایتان آشنا شوید

رنگ لاک
4.3/5 - (80 امتیاز)

وقتی صحبت از بازی با رنگ‌ها در دنیای زیبایی و مد می‌شود، هماهنگی بین رنگ لباس، لاک ناخن و رژ لب یکی از دغدغه‌های خانم‌ها برای زیباتر شدن است. خانم‌های طرفدار صنعت مد، علاوه بر مراقبت از پوست و موهایشان، داشتن ناخن‌های سالم است. حتی اگر از صنعت مد هم پیروی نکنید، نمی‌توانید منکر این شوید که لاک زدن چقدر در روحیه خانم‌ها تأثیر مثبتی دارد! درواقع انتخاب یک رنگ جذاب نه‌تنها می‌تواند تأثیر فوق‌العاده‌ای در زیبایی دست‌ها داشته باشد؛ بلکه اعتمادبه‌نفس و شادی هم برایتان به ارمغان می‌آورد. اگر دوست دارید از جدیدترین رنگ لاک ناخن متناسب و ترند ۲۰۲۳ خبردار شوید و یا تکنسین ناخن هستید و می‌خواهید کلکسیون رنگ لاک‌های ژل خود را تکمیل کنید، این مقاله را از دست ندهید.

 

رنگ لاک جدید۱۴۰۲

زمانیکه صحبت از ترند لاک ناخن جدید سال ۱۴۰۲ به میان می‌آید، کارشناسان و اهل فن معتقداند که این روند مانند سال گذشته ادامه خواهد داشت. خبر خوب این است که در سال ۱۴۰۲ رنگ لاک به همان اندازه سال ۱۴۰۱ جذاب و پرطرفدار خواهد بود. علاوه بر طرح‌های هنری روی ناخن و بافت‌هایی که توسط هنرمندان این صنعت روی ناخن‌های شما نقش می‌بندد، وقتی نوبت به انتخاب رنگ لاک جدید می‌رسد، هنرمندان گزینه‌هایی برای مینیمالیست‌ها و مکسیمالیست‌ها در سال ۱۴۰۲ دارند. خوشبختانه، بین رنگ لاک‌های ترند ۱۴۰۲، آن‌قدر تنوع وجود دارد که فرقی نمی‌کند به رنگ لاک‌های دخترانه علاقه‌مند باشید یا عاشق رنگ‌های جیغ، سرزنده و خاص باشید، برای همه سلیقه‌ها، انتخاب‌های جذابی در این لیست به چشم می‌خورد.

برای اینکه با دنیای مد در سال ۱۴۰۲ همراه باشید، ۸ مورد از خوشرنگ‌ترین لاک‌های دنیا را به شما معرفی می‌کنیم. سعی کردیم طیف متنوعی از رنگ لاک‌ها از کروم نقره‌ای تا نارنجی را مدنظر قرار بدهیم. از این مقاله می‌توانید به عنوان راهنمای خود برای کل سال استفاده کنید.

کروم نقره‌ای رنگ لاک شیک سال ۱۴۰۲ و ترند ۲۰۲۳

کروم نقره‌ای به یکی از معروفترین و شیک‌ترین رنگ لاک‌های سال ۲۰۲۲ تبدیل شد. این رنگ از لباس‌ها و سایر ترندها بلاخره راه خود را به لاک ناخن هم باز کرده است. در حالیکه ممکن است شما از پودرهای کروم برای ایجاد یک روکش فلزی روی ناخن خود استفاده کنید، رنگ لاک کروم نقره‌ای درخشان بهترین گزینه است.

 

رنگ لاک ناخن قهوه‌ای شکلاتی

قهوه‌ای ممکن است بیشتر در فصل پاییز مورد استفاده قرارگیرد. اما خبر خوب این است که استفاده از این رنگ در سال ۱۴۰۲ رو به افزایش است. استفاده از قهوه‌ای شکلاتی به همراه رنگ قهوه‌ای طلایی و رنگ‌های ملایم‌تر خبر مهمی را در شش ماهه دوم سال خواهند داد. اما در همین ابتدای سال ما شاهد انتخاب رنگ قهوه‌ای شکلاتی برای رنگ لاک ناخن هستیم.

نکته کلیدی قهوه‌ای شکلاتی، استفاده از آن در ایجاد طرح ناخن و ایجاد بافت بر روی ناخن‌هایتان است. لاک ناخن‌های متالیک، مات و همچنین براق سنتی را امتحان کنید و با سایر رنگ‌های خنثی و حتی ایجاد طرح‌های چرخشی به ناخن‌هایتان طرح جدیدی را هدیه دهید.

اسطوخودوس یا رنگ لاک لاوندر

این رنگ لاک جدید پاستلی یخی به یکی از ترندهای سال ۱۴۰۲ تبدیل شده است. برخی آن را رنگ سال ۱۴۰۲ نامیده‌اند. یکی از متخصصین ناخن می‌گوید رنگ لاک لاوندر بین برخی از مشتریان من محبوب است. علت آن قابلیت ایجاد یک تضاد مدرن با بسیاری از رنگ‌های دیگر است. این رنگ لاوندر به خودی خود ظریف است، اما ترکیب آن با یک سبز روشن فوق العلاده چشم نواز می‌شود.

ترکیب این رنگ لاک جدید یخی با رنگ خاکستری همان چیزی خواهد شد که باید باشد. یک روکش کرومی یا درخشنده به آن اضافه کنید تا طرح جالبی به آن ببخشید.

سبز ترش لیمویی رنگ لاک سال ۱۴۰۲

مسلما سبز ترش ممکن است نام جذابی به نظر نرسد. اما در واکنش به سالهایی که رنگ‌های اصلی تند مانند قرمز و یا پاستلی مد بوده‌اند، پیش بینی می‌شود سال ۱۴۰۲  رنگ‌هایی که بصورت سنتی دفع کننده بوده‌اند مد خواهند شد. ناخن‌کارها اعلام می‌کنند که در سال ۱۴۰۲ درخواست‌های زیادی برای رنگ‌های متضاد و سایه‌های متفاوت دریافت می‌کنند. آن‌ها در حال حاضر با طرح‌های عجیب و غریبی که خانم‌ها درخواست اجرای آن‌ها را روی ناخن‌های خود دارند دست و پنجه نرم می‌کنند.

درست است که شما این رنگ لاک جدید سبز ترش را روی سرتاسر ناخن خود قرار نمی‌دهید، اما در طراحی ناخن با برخی از رنگ‌ها مانند سیاه یا سفید ترکیب خواهید کرد. ممکن است شما از رنگ سبز ملایم‌تر و نرم‌تر، به ویژه برای ناخن‌های کوتاه و گرد استفاده کنید. می‌توانید از رنگ لاک سبز نئونی هم استفاده کنید. در صورتیکه رنگ نئونی مورد علاقه شما نیست، رنگ سبز سیبی را امتحان کنید.

رنگ لاک شیری سال ۱۴۰۲

بطور سنتی رنگ لاک سفید ممکن است خشن و ناخوشایند به نظر برسد. اما سایه‌های مایل به سفید و کرم که کمی به سمت رنگ زرد متمایل می‌شود با طیف وسیعی از رنگ پوست‌ها هارمونی دارند. لاک شیری می‌تواند نسخه‌ای ظریف‌تر از یک رنگ سفید باشد که می‌تواند سمبل تمیزی و پاکی باشد. همچنین می‌تواند برای هر طول، شکل ناخن  عالی به نظر برسد.

آبی پرجنب و جوش

استفاده از این رنگ از سال گذشته شروع شده است ولی قطعا در سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد یافت. البته اغلب درخواستی برای استفاده از آن در سرتاسر ناخن نیست. بلکه استفاده از آن در پس زمینه یا در تیپ فرانسوی کاربرد دارد. استفاده از این رنگ لاک  جدید آبی پرجنب و جوش در ترکیب آمبره و یا طراحی چند ستاره ظریف بسیار محبوب است. از این رنگ به همراه طیف رنگ‌های آبی برای ایجاد یک طرح لاک ناخن عالی می‌توانید استفاده کنید.

رنگ لاک نارنجی با رویکردی گرم‌تر در سال ۱۴۰۲

سایه‌های نارنجی نئونی در سال ۱۴۰۱ ترند شدند. اما در سال ۱۴۰۲ لاک نارنجی رویکردی نرم‌تر و گرم‌تر خواهد داشت که از رنگ‌های الهام گرفته شده از طبیعت مانند زنجبیلی یا کهربایی تکمیل خواهد شد. ترکیب آن با رنگ‌های صورتی و قهوه‌ای به طور شگفت انگیزی همه کاره است و شما می‌توانید در طراحی‌های زیبا بر روی ناخن‌های خود بکار ببرید. بنابراین انتظار استفاده از آن را در طرح‌های آمبره سال ۱۴۰۲ داشته باشید.

استفاده از نارنجی‌های روشن‌تر برای تابستان عالی خواهد بود.

سبز یشمی

رنگ‌ لاک پاستلی برای بهار ایده‌آل هستند و انتخاب محبوبی در این فصل به شمار می‌روند. اما پیش بینی می‌شود در سال ۱۴۰۲ رنگ‌های الهام گرفته از طبیعت مانند سبز یشمی بیشتر مورد توجه قرار خواهند گرفت. ناخنکاران در سال ۱۴۰۲ درخواست‌های بیشتری برای رنگ‌های ملایم‌تر دریافت کرده‌اند. زیرا خانم‌ها بیشتر به سمت رنگ‌های کم رنگ‌تر و مینیمالیستی می‌روند. یشمی بدون اینکه رنگ را از بین ببرد با این ترند مطابقت دارد. رنگ لاک سبز یشمی کم رنگ و یشمی را روی ناخن‌های بلند به همراه روکش مات امتحان کنید تا با این رنگ جدید با ما هم نظر شوید.

خوشرنگ‌ترین لاک‌های دنیا ۲۰۲۳

باید بدانید که رنگ لاک شما خیلی بیشتر از این است که نوک انگشتان شما را رنگارنگ کند. در صورتیکه رنگ لاک مناسب را انتخاب کنید، وسیله‌ای است برای ابراز وجود، مراقبت از خود و ایجاد حس شادی و رضایت در شما. احتمالا شما دوست دارید تا یکی از خوشرنگ‌ترین لاک‌های دنیا را روی انگشتان خود داشته باشید.

انتخاب یک رنگ از میان طیف وسیعی از رنگ‌های موجود، زمانیکه به یک سالن زیبایی مراجعه می‌کنید و یا در یک فروشگاه آرایشی بهداشتی در حال بررسی لاک‌ها هستید کار ساده‌ای نیست. ممکن است این سوال برای شما پیش آید که خوشرنگ‌ترین لاک‌های دنیا کدامند؟ غیر از این موضوع ممکن است با دیواری مواجه شوید که نه تنها با صدها رنگ، بلکه گزینه‌های دیگری مانند روغنی، براق و درخشان و یا مات نیز به رنگ‌ها اضافه شود و انتخاب شما را سخت‌تر کند.

با همه این احوال، فراموش نکنید که همه چیز به ترجیهات شما بستگی دارد. در آن لحظه به این موضوع فکر کنید که وقتی طی یکی دو هفته آینده به انگشتان خود نگاه می‌کنید، آیا رنگ لاک انتخابی شما را خوشحال می‌کند؟ اما اگر هنوز از انتخاب خود مطمئن نیستید و به دنبال ایده برای شروع هستید، به خوشرنگ‌ترین لاک‌های دنیا که برای سال ۲۰۲۳ انتخاب شده‌اند نگاهی بی‌اندازید.

قرمز گیلاسی یکی از خوشرنگ‌ترین و ماندگارترین رنگ لاک‌ها است که تعداد دفعاتی که روی فرش قرمز رفته است را کسی نمی‌تواند بشمارد.
رنگ لاک ناخن بلک بری یک رنگ قرمز دودی تند تند است. این رنگ که یکی از خوشرنگ‌ترین لاک‌های سال ۲۰۲۳ است، جایزه بهترین رنگ لاک را بدست آورده است. و دارای طرفداران وفادار خود است.
رنگ لاک نود ارغوانی یکی از خوشرنگ‌ترین لاک‌های مدرن و عاشقانه‌ است. نود ارغوانی یک رنگ خنثی است که با طیف وسیعی از رنگ‌های پوست عالی به نظر می‌رسد. اگر از طرفداران ناخن‌های براق هستید این رنگ لاک را دوست خواهید داشت.
قرمز شرابی برای یک مانیکور قرمز و تیره مناسب است و با درخشندگی بالا باعث می‌شود تا ناخن‌های شما سالم به نظر برسد
رنگ لاک سفید خالص بهترین گزینه برای سفیدی با رنگدانه‌های بالا و مات
رنگ لاک مشکی، رنگی برای تمام فصول
صورتی بژ یک رنگ لاک ناخن است که برای اغلب مواقع مناسب است. رنگ لاک صورتی بژ یکی از خوشرنگ‌ترین لاک‌های دنیا است که در مراسم‌های عروسی و با لباس‌های مناسب آن بسیار خودنمایی می‌کند.
سبز زیتونی رنگ لاکی است که تقریبا با همه چیز می‌آید.
رنگ لاک یاسی بنفش که برای افراد مختلف معانی متفاوتی دارد. شما می‌توانید آن‌را بعنوان یک تعادل بین قرمز و آبی در نظر بگیرید.
قرمز هات که تناژ مرجانی آن بیشتر از قرمز گیلاسی است و به همان اندازه روشن
رنگ لاک سبز تیره جنگلی که مطمئن باشید با زدن این لاک خیلی‌ها به شما حسادت می‌کنند
قهوه بژ یک رنگ خنثی است و به سرعت خشک می‌شود.
قهوه‌ای شکلاتی رنگ لاکی که روی پوست‌های تیره زیبا می‌شود

 

رنگ لاک ناخن ۲۰۲۲

سال ۲۰۲۲ برای لاک ناخن سال خوبی بود. ناخن‌های کرومی و تیپ‌های فرانسوی نئونی به همراه ناخن‌های با ترکیب و طرح آمبره در همه جا به چشم می‌خورد. بررسی پست‌ها در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام گویای این موضوع است. خوشبختانه، بین رنگ لاک‌های ترند ۲۰۲۲، آن‌قدر تنوع وجود داشت که فرقی نمی‌کرد به رنگ لاک‌های دخترانه علاقه‌مند باشید یا عاشق رنگ‌های جیغ، سرزنده و خاص باشید. برای همه سلیقه‌ها، انتخاب‌های جذابی وجود داشت. در این لیست خوشرنگ‌‌ترین لاک‌های سال ۲۰۲۲ را برای شما جمع آوری کرده‌ایم.

 

۱- لاک سبز نعنایی

شاید رنگ لاک سبز نعنایی، اولین انتخاب شما نباشد. اما از رنگ لاک‌های مناسب تابستان است. برای خانم‌هایی رنگ پوستشان گرم است، جلوه فوق‌العاده‌ای خواهد داشت. با توجه به اینکه رنگ لاک سبز نعنایی ملایم است می‌تواند برای فصل بهار نیز استفاده شود.

۲- ارغوانی

رنگ ارغوانی نه‌تنها شباهت بسیاری به رنگ سال ۲۰۲۲ دارد، بلکه به ‌خوبی می‌تواند روحیه شما را ازاین‌رو به آن رو کند! همچنین یکی از پرطرفدارترین رنگ لاک‌های دخترانه است که هم آرامش‌بخش است و هم باعث جلب‌توجه می‌شود.

۳- رنگ‌ لاک‌های متالیک

طبیعی است که با محبوبیت فوق‌العاده چشمگیر رنگ‌های کهکشانی و متالیک در رنگ لاک‌های ژل، این رنگ هنوز هم جز ترندهای ۲۰۲۲ باشد! به‌علاوه از گذشته تاکنون لاک‌های متالیک بسیار محبوب بودند اما متالیک هفت رنگ نسبت به دیگر رنگ‌ها در رده‌بالاتری قرار می‌گیرد. از این رنگ استفاده کنید تا متوجه شوید که چقدر برای ست کردن بالباس‌های مختلف به شما کمک می‌کند.

۴- لاک سرمه ای

آیا می‌خواهید رنگ ناخن تیره داشته باشید اما در مورداستفاده از مشکی مردد هستید؟ به آبی سرمه‌ای سلام کنید که دروازه‌ای عالی برای ورود به رنگ‌های تیره‌تر است. حتی می‌توانید لاک سرمه ای را با زرد، صورتی صدفی یا حتی آبی آسمانی که در میان ترند رنگ لاک ۲۰۲۲، به چشم می‌خورند ترکیب کنید. کافی است کمی خلاق باشید، یا با استفاده از اپلیکیشن بیوتایل از بهترین تکنسین‌های ناخن شهرتان وقت رزرو کنید!

۵- رنگ لاک آبی آسمانی

یکی دیگر از سایه‌های آبی که در تمام طول سال پیش رو در میان ترند لاک ناخن خواهید دید، رنگ لاک آبی آسمانی است.

۶- لاک اکلیلی نقره‌ای و طلایی

انتظار داریم در طول سال جاری شاهد لاک اکلیلی نقره ای درخشان و طلاهایی پررنگ روی ناخن‌ها باشیم. به‌خصوص با استفاده از ترکیب ورقه‌های طلا با رنگ لاک‌های ژل، می‌توانید ظاهری چشم‌نواز برای یک مراسم مهم، داشته باشید. درواقع نکته‌ای که باعث جذاب‌تر شدن آن می‌شود، انعکاس فوق‌العاده آن‌ها است.

۷- قرمز یاقوتی

حتی خانم‌هایی که از رنگ‌های شاد و جیغ خوششان نمی‌آید، دست‌کم یک‌بار رنگ لاک قرمز یاقوتی را امتحان کرده و مجذوب آن شده‌اند، حالا قرمز آتشین بازهم قدرت و محبوبیت خودش را در لیست رنگ لاک‌های ترند ثابت کرده است.

۸- لاک رنگ قرمز تیره

رنگ لاک قرمز تیره یکی از فوق‌العاده‌ترین‌ها محسوب می‌شود. طبق تحقیقات انجام شده با اکثر رنگ پوست خانم‌ها سازگار است.

درصورتی‌که طیف درستی از آن را انتخاب شود، می‌تواند به شما زیبایی بیشتری ببخشد و شما را سرحال نشان دهد.

۹-لاک بادمجانی

این نوع رنگ لاک باعث افزایش اعتماد به ‌نفس در شما مختلف می‌شود. خانم‌ها در سنین مختلف می‌توانند از این رنگ استفاده ‌کنند. معمولا اکثر خانم‌ها از رنگ لاک بادمجانی استقبال می‌کنند، شاید به این دلیل که رنگ بادمجانی هم با پوست‌های روشن و هم با پوست‌های تیره جلوه‌ی خوبی دارد.

۱۰-لاک پوست پیازی

لاک پوست پیازی با رنگ پوست سازگاری کامل دارد. این رنگ بسیار شیک است. شما می‌توانید از لاک پوست پیازی برای شرکت در مهمانی‌ها و مجالس رسمی استفاده کنید.

رنگ لاک بهاری

به‌محض اینکه زمستان شروع به محو شدن می‌کند، رنگ‌های روشن و رنگ‌های پاستلی تقریباً به‌طور انحصاری در کل فصل پوشیده می‌شوند. برای انتخاب رنگ لاک بهاری، کافی است از طبیعت الهام بگیرید! گل‌های بهاری رنگارنگ، درخت‌هایی که دوباره جان تازه گرفته‌اند و خاک‌هایی که از زیر برف دوباره به چشم می‌خورند همه و همه می‌توانند برایتان یک ایده باشند. رنگ لاک‌های دخترانه و خنثی هم همچنان در ترند ۲۰۲۲ به چشم می‌خورند.

 

۱- رنگ گل شقایق بنفش

کافی است نگاهی به گل‌های زیبای شقایق بیندازید تا بدانید چرا این رنگ باید در کلکسیون شما باشد! این رنگ در تمام رنگ‌های پوست زیبا به نظر می‌رسد و سایه‌ای عالی برای طراحی ناخن شما است. به‌علاوه اگر دوست دارید با بهار هماهنگ باشید، با استفاده از رنگ لاک بهاری به‌خوبی می‌توانید طراوت و شادابی بهار را در ظاهرتان منعکس کنید.

۲- نئون‌های پر جنب‌وجوش

اگر دوست دارید سرمای زمستان را به‌خوبی با طبیعت بی‌نظیر بهار جایگزین کنید. رنگ‌های نئونی جدید بهترین پیشنهاد ما برای شما هستند. این رنگ‌های خاص روحیه شما را بهبود می‌بخشند. نئون‌های روشن مانند سبز، صورتی، زرد و آبی به زیبایی با تمام لباس‌های بهاری شما ست می‌شوند. ازآنجایی‌که دست‌های شما هنوز در حال بهبودی از زمستان خشک هستند، به شما توصیه می‌کنیم مراقبت از پوست دست‌هایتان را جدی بگیرید و روتین مراقبت از پوست را برای خودتان طراحی و اجرا کنید.

۳- قرمز و نارنجی

همه کارشناسان صنعت مد پیش‌بینی می‌کنند که رنگ‌های قرمز روشن که با کمی نارنجی ترکیب ‌شده‌اند در بهار ۲۰۲۲ دوباره باز می‌گردند. این قرمز معمولی گلگون نیست که سرها را به سمت خود برمی‌گرداند، بلکه قرمز نارنجی با ناخن‌های بیضی‌شکل، یکی دیگر از ترندهای بزرگ ناخن است که در لیست رنگ لاک جدید خواهید دید. این رنگ لاک بهاری، درواقع استقبال از حالات آفتابی و انرژی شادی است که با فصل گرم‌تر می‌آید.

۴- رنگ‌ لاک پاستلی

رنگ لاک‌های دخترانه و پاستلی درواقع ترکیب کمی سفید با سه قطره از رنگ موردعلاقه شما هستند. این رنگ‌های خاص آن‌قدر ملایم و زیبا هستند که کاملاً با کمد لباس‌های بهاری روشن ست می‌شوند. به همین جهت رنگ لاک‌های پاستلی از پرطرفدارترین رنگ لاک‌های دخترانه‌اند.

رنگ‌های پاستلی که در بهار دوست داریم، وقتی روی ناخن‌های سالم و صاف اعمال می‌شوند، بهترین به نظر می‌رسند (و راحت‌تر استفاده می‌شوند!).

ترکیب این رنگ‌های پاستلی دخترانه با تم آرایش پاستلی چهره منحصر بفردی ایجاد خواهد کرد.

۵- قهوه‌ای کرمی

لاک ناخن قهوه‌ای را می‌توان در تمام فصول به‌عنوان یک انتخاب برتر یافت، اما در بهار امسال، انتظار داشته باشید که سایه‌های عمیق و غنی اسپرسو را ببینید. همچنین می‌توانید از رنگ لاک قهوه‌ای کرمی به‌عنوان رنگ پایه استفاده کنید و با کمی خلاقیت طراحی‌های بی‌نظیر روی ناخن‌هایتان داشته باشید.

۶- رنگ لاک سبز زمردی

لاک سبز زمردی روشن سال گذشته یک روند بزرگ در مد، طراحی و ناخن بود و تا سال ۲۰۲۲ ادامه خواهد یافت. لاک سبز زمردی در بین تمامی رنگ لاک‌های سبز گزینه شیک محسوب شده و نماد شادابی را برای شما به ارمغان می‌آورد. از آنجایی که سبز نشانه‌ای از سرسبزی و دگرریسی طبیعت است، لاک سبز زمردی کاملاً مناسب فصل بهار است.

رنگ لاک‌های دخترانه

چه از دسته دخترهایی باشید که رنگ لاک‌های ملایم را می‌پسندند و چه از آن‌هایی باشید که دیوانه ‌بازی با رنگ‌ها هستند، ما برایتان پیشنهاد‌ها بی‌نظیری داریم!

۱- رنگ آبی لاجوردی

در فرایند ساخت رنگ لاک آبی لاجوردی کمی از قرمز استفاده می‌شود. رنگ قرمز باعث درخشش آن شده و به همین دلیل موردپسند افراد زیادی قرارگرفته است.

۲- رنگ لاک صورتی صدفی

این رنگ یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها برای دخترخانم‌ها است. بسیار رنگ ملایمی دارد و باعث زیبایی انگشتان دخترخانم‌های جوان می‌شود. البته لاک‌های صورتی انواع مختلفی دارد که لاک صورتی صدفی یکی از پرفروش‌ترین رنگ‌های آن است. به‌ویژه زمانی که با زیورآلات مرواریدی استفاده شود می‌تواند ظاهری کاملاً دخترانه و آرام برایتان بسازد.

۳- لاک لیمویی

یکی از بهترین رنگ‌های مناسب تابستان است. رنگ لیمویی به‌خوبی می‌تواند شما را یاد طعم نوشیدنی‌های به‌لیمو و خنک تابستانی بیندازد. این رنگ در کنار استایل‌های تابستانی و پوست برنزه جلوه فوق‌العاده‌ای خواهد داشت.

۴- لاک شنی

رنگ شنی و ماسه‌ای، در کنار رنگ آبی آسمانی در لیست ترند سال ۲۰۲۲ قرار گرفته است. رنگ لاک شنی می‌تواند لذت ساحل بکر دریای خزر و تعطیلات فرح‌بخش تابستان را یادتان بیاورد! پیشنهاد می‌کنیم این رنگ را حتماً در لیست خرید مناسب تابستان خودتان یادداشت کنید. البته مدل لاک شنی هم ممکن است در انواع رنگ‌ها باشد.

۵- رنگ لاک کالباسی

رنگ لاک کالباسی و همچنین هلویی و یا پوست پیازی، برای دختر خانم‌هایی که خواستار سادگی هستند، عالی خواهد بود. به‌علاوه این رنگ روی انواع طیف پوست جلوه خاصی از خودش نشان می‌دهد. این رنگ‌های کلاسیک انرژی فوق العلاده ای دارند و ست کردن آنها با لباس‌های مختلف نسبتا آسان است.

۶- رنگ طوسی

اگر می‌خواهید با یک تیر دو نشان بزنید، از طوسی کم‌رنگ استفاده کنید. چون با این رنگ هم در محیط کار شیک خواهید بود و هم از زیبایی ناخن‌هایتان لذت خواهید برد. همچنین این رنگ مناسب خانم‌هایی است که از لاک‌های پررنگ و خیلی روشن خسته شده‌اند. و یا اینکه می‌خواهند کمی متفاوت‌تر از قبل به نظر برسند. طوسی کمرنگ می‌تواند ناخن‌هایتان را بسیار متفاوت و خاص نشان دهد. درواقع این رنگ به دلیل خاص بودن بیشتر موردپسند خانم‌هایی با استایل مینیمال است.

ترمیم ناخن در آرایشگاه

شکی در این نیست که ناخن‌های زیبا و یکدست فوق العلاده به نظر می‌رسند. اما به همان اندازه هم ناخن‌های نامرتب که لاک‌هایش یکی در میان پریده است، توی ذوق می‌زند! اگر فرصت این را ندارید که هر دو یا سه روز، لاک ناخن‌هایتان را ترمیم کنید یا نقش و نگارهای زیباروی ناخن‌هایتان طراحی کنید. می‌توانید به یکی از ناخنکارهای معتبر در سطح شهر مراجعه کنید. سپس ترمیم ناخن‌هایتان را در آرایشگاه به آنها بسپارید. برای اینکه از سالن‌های خدمات زیبایی و آرایشگرهایی که در اطراف اتون هستند مطلع شوید، به اپلیکیشن بیوتایل مراجعه کنید. با اپلیکیشن بیوتایل، وقت کاشت ناخن، یا مانیکور و پدیکور رزرو کنید. خبر خوب این است که هر باری که وقت ترمیم ناخن‌هایتان را از طریق بیوتایل رزرو کنید برای رزرو بعدی از ۱۰% تخفیف برخوردار خواهید شد.

لاک زدن در خانه

در صورتیکه تصمیم دارید تا در منزل به ناخن‌هایتان رسیدگی کنید، فراموش نکنید پس انتخاب یکی از بهترین برندهای لاک ژل نکته مهم در خرید لاک، این است که باید قبل از خرید، رنگ آن را روی ناخن خود امتحان کنید تا مشخص شود که دلخواهتان است یا خیر. اگر می‌خواهید در خانه ولی مانند حرفه ای‌ها لاک بزنید می‌توانید به مقاله لاک زدن در خانه مراجعه کنید. تا لاک زدن را بطور اصولی آموزش ببینید. اگر شکستن ناخن‌هایتان، مجبورتان می‌کند تا ناخن‌هایتان را کوتاه نگه دارید، از روشهای خانگی برای تقویت و داشتن ناخن‌های سالم استفاده کنید.

در صورتیکه تاکنون لاک ژل را امتحان نکرده اید، پیشنهاد بیوتایل به شما لاک ژل هست. لاک ژل‌های جدید در طراحی ناخن‌ها جلوه ای بسیار زیبا و مدرن را ایجاد می‌کند. این موضوع باعث ایجاد محبوبیت بی‌سابقه در بین دختران شده است. بهترین لاک ژل یا ژلیش‌های سال را در مجله بیوتایل ببینید. در صورتیکه برای شما جذاب بود، با یک ناخنکار ماهر جهت انجام لاک ژل وقت آرایشگاه خود را تنظیم کنید. فراموش نکنید که در بیوتایل می‌توانید متخصص‌های ژلیشکار اطراف‌اتون رو پیدا کنید و وقت آرایشگاه را بصورت آنلاین رزرو کنید.

خروج از نسخه موبایل