ترندهای آرایش جذاب برای تابستان 2020 | بهترین آرایش‌ها از نظر بیوتایل

5/5 - (4 امتیاز)

درست است که تابستان 2020 با توجه به شرایطی که وجود داره کمی نسبت به تابستان‌های گذشته متفاوت‌تر است. ولی هنوز هم میتونید با استفاده از جدیدترین ترندهای آرایشی و زیبایی بروز و زیبا به نظر برسید. دقیقاً مثل همه ترندهای آرایشی پرطرفدار تو تابستان، ترندهای تابستان 2020 هم پر هستند. از رنگ‌های روشن و متنوع که باعث می‌شوند تا روحیه بهتر و شادتری داشته باشید. حالا اگه دنبال ترند‌های آرایشی تابستان 2020 هستید زمان این رسیده که براق‌ترین و رنگی‌ترین لوازم‌آرایشی و پالت‌های خودتون رو آماده کنید.  چراکه این تابستان قرار بر اینه که بیشتر از هر زمان دیگه ای از رنگ‌های پاستلی و نئونی استفاده کنید. البته که از اکلیل و زرق‌وبرق‌های آرایشی هم به‌جای خودشون استفاده خواهید کرد. 

شاید این مطالب برای شما جذاب باشد

آموزش گام به گام میکاپ

اگر هم طرفدار آرایش‌های سنگین و غلیظ هستید و یا به چهره بدون آرایش خودتون علاقه دارید، بازهم این به ترند‌های مخصوص تابستان 2020 علاقه‌مند می‌شوید. حالا اگر دوست دارید تابستان ۲۰۲۰ رو با ترندهای بروز این فصل آرایش کنید. پس به شما پیشنهاد می‌کنیم که تا آخر این مطلب با دقت همه نکات رو به خونید. در ادامه با بهترین آرایش جذاب سال 2020 آشنا خواهیم شد.

1- رژ لب نئونی

اگر که تا همین‌الان تصور می‌کردید که رنگ‌های نئونی فقط واسه کشیدن سایه چشم‌ها بکار میرند، پس باید بگم که سخت در اشتباه بودید. رژ لب‌های نئونی که به فلاشر شهرت دارند درخشش زیادی رو بر روی لب‌های شما ایجاد می‌کنند. این رژها، لب‌های شمارا کمی باریک‌تر جلوه داده ولی در کنار یک تیپ تیره و مشکی کاملاً ست خواهد شد. البته در کنار استفاده از این رژلب‌ها پیشنهاد می‌کنم که کمی بخش‌های دیگه از آرایش صورت خودتون رو متعادل کنید.  اگه پوست روشنی دارید پودرهای برنز کننده خیلی به کارتون میان. همین‌طور میتونید از خط چشم‌های کشیده نیز کمک بگیرید.

2- آرایش جذاب با آرایش چشم روباهی

ترند آرایش چشم روباهی زیبایی خاصی رو به چهره شما میبخشه. خیلی از سلبریتی‌های هالیوودی مثل کندال جنر این روزها از این سبک آرایش چشم استفاده می‌کنند. با استفاده از در این مدل از آرایش چشم در کنار اینکه قسمت گوشه بیرونی چشم شما حالت کشیده‌تر و جذاب‌تری پیدا میکنه، گوشه داخلی چشمتون هم کشیدگی پیداکرده و کلاً چشم شما زاویه‌دار شده و به‌اصطلاح حالتی شبیه به چشمان زیبای روباه پیدا خواهد کرد. پس وقتشه که دست از کشیدن خط چشم‌های کشیده و دنباله‌دار عادی بکشید و با این ترند آرایشی یکم بیشتر خلاق باشید.

 

3- سایه چشم آبرنگی

یکی از محبوب‌ترین ترند‌های این تابستان پیش رو سایه‌های رنگیه؛ در این ترند سایه‌ها به شکلی کنار هم ترکیب میشن که حالتی شبیه نقاشی آبرنگی ایجاد می‌کنند. پس حتماً برین سراغ پالت‌های سایه رنگارنگ! سایه چشم آبرنگی یک جورایی اولین دفعه در سال 2019 ترند شد. ولی این تابستان استایل کامل‌تری از این ترند رو می‌بینیم. تفاوتی که با ترند سال قبل داره اینه که در این سایه چشم فقط از یک رنگ بخصوص استفاده نمیشه. 

برای پیاده کردن این سایه چشم باید از دو یا سه رنگ مختلف کنار هم استفاده کرد. تنها چیزی که در کنار این سایه لازمه یکم جسارت و اعتماد به نفسه در کنار الگو گرفتن از سلبریتی‌هایی که از این آرایش جذاب استفاده می‌کنند. پس اول رنگ‌هایی که دوست دارید رو انتخاب کنید و اونها رو کنار بگذارید. بعد اونها رو درجایی که بر روی پلکتون مشخص کردید گذاشته و در آخر با یک براش کرکی به این سایه چشم حالت آبرنگی بدید.

4- آرایش جذاب با لب‌هایی صورتی

خب، رژلب‌های قرمزتون رو تا آخر تابستان بگذارید کنار! ترند‌های تابستان ۲۰۲۰ بیشتر سعی دارند تا چهره شما رو درخشنده‌تر کنند. این ترند این شکلیه که باید از یک رژ لب صورتی کنار سایه و رژ گونه صورتی استفاده کنید و به‌راحتی چهرتون شاداب میشه.

5- ژل ابرو:

اگه میخواین که از این ترند تابستان 2020 استفاده کنید پس دیگه نیازی به استفاده از مداد یا پودری واسه آرایش ابروهاتون ندارید. فوت کوزه‌گری این ترند استفاده از ژل ابروی بی‌رنگه! با این ژل ابرو ابروهاتون رو حالت بدید و این کار باعث میشه آرایشتون سبک‌تر به نظر به یاد و ظاهر طبیعی‌تر و جذاب‌تری به شما هدیه می‌ده. پس این ترند ویژگی یک آرایش حرفه‌ای که تا حد امکان زیبایی صورت رو طبیعی جلوه بده رو داره و ژل ابروی بی‌رنگ نکته اصلی این آرایشه!

6- رژ گونه صورتی‌رنگ

کلاً رنگ صورتی باعث میشه که چهره شما شاداب‌تر و جوان‌تر به نظر بیاد. حالا تو این ترند سعی شده تا از رژ گونه صورتی استفاده شود. که این رنگ بیشتر از هر چیز دیگه ای چهرتون رو شاداب‌تر میکنه. جدا از این رنگ‌های روشن‌تر انتخاب‌های مناسب‌تری واسه فصل تابستان هستند. و هارمونی چهره شما رو با این فصل هماهنگ‌تر می‌کنند.  یه نکته طلایی هم بهتون بگم اگه از یک رژلب صورتی مایل به قرمز کنار این رژ گونه صورتی استفاده کنید که دیکه آرایشتون محشر میشه!

7- آرایش جذاب با رنگ‌های پاستیلی

خیلی‌ها نمیتوانند با رنگ‌های نئونی تو آرایش صورت کنار بیان. خب! مشکلی نیست! این ترند قرار کمک کنه تا این دسته از افراد هم از سبک‌های آرایشی به‌روز و مدرن استفاده کنند. رنگ‌های پاستلی آرایش چشمهاتون رو فوق‌العاده رؤیایی و خاص میکند. و یه انتخاب بی‌نظیر واسه مهمانی‌ها و مراسم‌های مهمیه که قراره تو این فصل سال توشون شرکت کنید.  اگه از این ترند استفاده کنید، قراره که تابستانی پر از رنگ پاستلی داشته باشید. رنگ‌هایی مثل صورتی، سبز نعنایی، یاسی و کلی زرنگ جذاب دیگه. جدا از این نه تنها تو آرایشتون، بلکه تو رنگ لباس‌ها و رنگ موهاتون هم از رنگ‌های پاستلی غافل نشید که حسابی این رنگ‌ها غوغا به پا می‌کنند.

اگر می‌خواهید بدانید آرایشگران حرفه‌ای چطور آرایش پاستیلی انجام می‌دهند و عکس‌هایشان میلیون‌ها لایک می‌گیرد، مطالعه مقاله آرایش پاستیلی درست مثل یک آرایشگر حرفه ای ! را فراموش نکنید. برای آشنایی با ترفندهای آرایشی کاربردیسری به مجله بیوتایل بزنید.

شاید این مطالب برای شما جذاب باشد
ارسال یک پاسخ

احراز هویت *