نماد سایت بیوتایل مگ

مزایا و معایب کرم موبر صورت و بدن | روش استفاده از کرم موبر

کرم موبر
4.6/5 - (8 امتیاز)

یکی از مشکلاتی که تقریبا همه خانم‌ها با آن مواجه هستند از بین بردن موهای اضافی صورت و بدن است

و از روش‌های مختلفی مانند شیو کردن، اپیلاسیون، بند انداختن، وکس و لیزر استفاده کرده‌اند

که بعضی از آن‌ها هزینه و برخی دیگر درد بسیار زیادی دارد.

استفاده از این کرم‌ موبر یکی از روش‌های موثر است که بدون ایجاد هرگونه درد و سوزش در پوست، موهای اضافی را از بین برده و کمک می‌کند

تا برای مدتی از شر موهای زائد خلاص شوند و پوستی نرم و لطیف را تجربه کنند.

در این مقاله قصد داریم تا شما همراهان عزیز بیوتایل را با این محصول آشنا کنیم پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

این محصول دارای ترکیباتی است که باعث ضعیف شدن پروتئین‌های موجود در ریشه‌ی مو و جدا شدن آن از سطح پوست شده و این امکان را به پوست می‌دهد تا صاف، یکدست، نرم و لطیف باشد.

موقع خرید این کرم‌ها باید بدانید که برای کدام قسمت از بدن مناسب هستند؛

چون کرم موبر مخصوص پوست صورت با کرم موبر مخصوص پوست بدن تفاوت بسیار دارد و می‌تواند باعث عوارض جدی برای پوست شود و این را هم بدانید قبل از مصرف کرم موبر اول مقدار کمی از محصول را روی قسمت کوچکی از پوست امتحان کنید و اگر حساسیتی بروز پیدا نکرد، برای تمام قسمت‌های پوست بدن و صورت استفاده کنید.

همان‌طور که می‌دانید این کرم‌ها از مواد شیمیایی ساخته می‌شود و احتمال ایجاد واکنش‌های آلرژیک، سوزش، خارش و خشکی پوست شوند.

به همین دلیل حتما قبل از استفاده کامل آن را تست کنید تا مشکلی به وجود نیاید.

نکات مثبت و مزایای کرم موبر

روشی نصب تا ارزان و در دسترس:

می‌توان با مراجعه به نزدیک‌ترین داروخانه یا فروشگاه لوازم بهداشتی و آرایشی، یک کرم موبر باقیمت مناسب تهیه کرد. می‌توانید متناسب با بودجه‌ی خود این محصول را در مدل‌های مختلف ازجمله کیت یا بسته‌بندی کامل و یا اسپری تهیه کنید و از آن استفاده نمایید.

روش سریع برای از بین بردن موهای زائد:

با استفاده از این محصولات می‌توانید ظرف مدت 15 دقیقه، از شر موهای اضافی قسمت‌های مختلف بدن خود خلاص شوید و در این مدت که منتظر اثربخشی محصول هستید، به کارهای دیگر خود برسید.

روش بدون درد و سوزش:

برخلاف اپیلاسیون و بند انداختن، برای از بین بردن موهای زائد صورت و بدن با استفاده از کرم‌های موبر بدون احساس درد و سوزشی می‌توانید این کار را انجام دهید.

شاید در زمانی که این کرم بر روی پوست شما هست کمی احساس گزگز شدن روی پوست شما ایجاد شود. ولی ممکن است در بعضی‌اوقات احساس سوزش زیادی روی پوست خود کنید. که این می‌تواند به حساسیت پوست شما به این کرم باشد. که در این شرایط باید پوست را بلافاصله با آب‌خنک شست‌وشو بدهید.

 

نکات منفی و معایب استفاده از کرم موبر

همیشه نمی‌توان یک محصول را از همه نظر کامل و بدون عیب دانست،

به همین دلیل کرم موبر هم علاوه بر مزایای خود، نکات منفی هم دارد که قبل از استفاده باید بدانید:

حاوی مواد شیمیایی و قویی هستند:

برای ساخت کرم‌های موبر از مواد شیمیایی قوی استفاده می‌شود که این مواد شیمیایی سبب ایجاد آسیب و حساسیت روی پوست می‌شوند. سوزش، تاول، لکه شدن پوست، خارش و پوسته‌پوسته شدن از معایب استفاده از این کرم‌ها هستند.

کرم موبر بو و عطر تندی دارد:

عطر و بوی این محصولات را نمی‌توان جز بوهای خوشایند قرارداد چون واقعا بوی زننده‌ای دارند و برای هرکسی قابل‌تحمل نیست. ازآنجایی‌که این کرم‌ها از مواد شیمیایی گوناگونی ساخته می‌شوند. این بو برای آن طبیعی است بنابراین برخی از تولیدکنندگان، عطر و بوی خوشی را به این ترکیبات می‌افزایند تا قابل‌تحمل‌تر شود.

کرم‌های موبر نتایج کوتاه‌مدت دارند:

این کرم‌ها برخلاف اپیلاسیون، موهای زائد بدن و صورت را از ریشه نابود نمی‌کند. و فقط باعث می‌شود تارهای مو از سطح پوست جدا شود و به همین علت نتیجه‌ی حاصل‌شده کوتاه‌مدت بوده و باید هر دو هفته یک‌بار از کرم موبر استفاده کنید. البته این موضوع به میزان رشد مو در افراد نیز بستگی دارد.

روش استفاده از این کرم

کرم موبر را با کاردکی که معمولا دربسته بندی محصول وجود دارد،

بر روی تمام قسمت‌های پوست خود بمالید و به مدت 5 دقیقه یا مدت‌زمانی که محصول پیشنهاد داده استفاده کنیم و بعد با استفاده از کاردک از روی پوست خود پاک‌کنید و با آب فراوان بشویید. اگر موهای بدن و صورت به‌خوبی پاک نشده بود، بهتر است چند دقیقه‌ی دیگر تحمل‌کنید و مجدد پوست خود را بشویید.

سخن آخر:

این محصول را بر طبق دستورالعمل نوشته‌شده و زمانی که روی هر بسته‌بندی ثبت‌شده به پوست خود بمالید. بهتر است قبل از به پایان رسیدن این زمان پوست را چک کنید. و اگر احساس قرمزی و التهاب روی پوست خود داشتید، به‌سرعت پوست را بشویید. تا از عوارض بعدی جلوگیری شود. البته این نکته را در نظر داشته باشید که محصول را به‌هیچ‌عنوان روی زخم یا بریدگی استفاده ننمایید.

 

خروج از نسخه موبایل