افزایش حجم لب بدون جراحی و تزریق | ترفندهای ساده حجم دهنده لب

5/5 - (3 امتیاز)
شاید این مطالب برای شما جذاب باشد

بزرگ یا کوچک بودن لب ها مستقیماً بر روی اعتمادبه‌نفس افراد بستگی خواهد داشت. افرادی که لب‌هایی نازک دارند و یا در اثر افزایش سن لب‌های آنها تحلیل رفته است و نامتوازن گشته است. با افزایش مجد حجم لب‌های خود ظاهرشان تغییر کرده و جلوه‌ای جوان و زیبا به چهره‌شان بخشیده می‌شود. علاوه بر جراحی و تزریق ژل روش‌های دیگری وجود دارند. که هم هزینه کمتری داشته و هم خطرات احتمالی روش‌های گفته‌شده را ندارند. در این مقاله سعی داریم تا به معرفی این روش‌ها بپردازیم.

استفاده از لوازم‌آرایشی برای افزایش حجم لب

اگر قصد افزایش حجم لب‌های خود تنها برای مدتی موقت را دارید. مثلاً یک شب یا یک روز، پیشنهاد می‌کنیم تا از برخی تکنیک‌های آرایشی استفاده کنید. با استفاده از این ترفندهای آرایشی می‌توانید فوراً لب‌های خود را پرتر و حجیم‌تر نشان دهید. این امر باعث این می‌شود تا چهره شما پس از آرایش زیباتر و جذاب‌تر به نظر برسد. یکی از این ترفندهای آرایشی این است که پیش از آرایش لب، نسبت به لایه‌برداری پوست لب‌های خود اقدام کنید. این کار باعث می‌شود تا جریان خون در لب‌ها افزایش پیداکرده و درنتیجه سلول‌ها و پوست‌های مرده از روی پوست لب‌ها جداشده و پوستی نرم و یکدست برای آرایش کردن خواهید داشت.

علاوه بر این می‌توانید با استفاده از غلتک‌های کوچک مخصوص میکرونیدل نیز نسبت به افزایش حجم لب‌های خود اقدام کنید. این غلتک‌ها با تحریک پوست لب و درنتیجه تولید کلاژن در لب باعث تقویت و افزایش حجم فوری لب‌های شما می‌شوند. همچنین می‌توانید از کانسیلری مناسب رنگ پوستتان در نواحی اطراف و بالای خط طبیعی لب‌هایتان استفاده کنید. این کانسیلر بخش قوس‌دار بالای لب شمارا پوشش خواهد داد و این امر کمک می‌کند تا اندازه لب‌ها بعد از آرایش لب بزرگ‌تر به نظر برسند. همچنین می‌توانید برای افزایش بیشتر حجم لب‌ها، از کمی کرم برنز کننده تیره در قسمت زیرین لب پایینی خود استفاده کرده و با این کار کنتراست خوبی بین لب و پوست صورت خود ایجاد کنید و از این طریق لب‌های خود را حجیم‌تر نشان دهید.

حجیم کردن لب‌ها با استفاده از رژ لب، خط لب و برق لب

به‌جز روش‌های فوق می‌توان از رژ لب و خط لب نیز استفاده کرد. ابتدا خط لبی همرنگ با رژلب انتخاب کرده و بر روی خط طبیعی لب کشیده و سپس رژلب خود را بزنید. جهت افزایش حجم لب‌ها نیز با خط لب بر روی قسمت میانی لب بالایی خود خطی ضربدر شکل کشیده و چند خط کوتاه و بافاصله نیز بر روی لب پایینی خود بکشید. سپس رژلب را به تمام قسمت‌های لب خود زده و بر روی قسمت میانی لب پایینی، برق لب بزنید. نهایتاً شما لب‌هایی حجیم‌تر خواهید داشت. دقت کنید که رژ لب‌های تیره حجم لب‌ها را کوچک‌تر از مقدار طبیعی خود نشان می‌دهند. پس از رژلب‌هایی بارنگ روشن استفاده کنید. انتخاب رژلب مناسب برای زیبایی و سلامتی شما مهم است. پس در انتخاب رژلب دقت کافی داشته باشید.

استفاده از بالم لب برای افزایش حجم لب

یک محصول آرایشی آماده و مخصوص برای افزایش حجم لب‌ها وجود دارد که می‌توان به‌راحتی ازآن‌جهت افزایش حجم لب‌ها استفاده کرد.

این محصول به‌طورمعمول بانام بالم لب یا حجم دهنده لب شناخته می‌شود.

بالم های لب عموماً از هیالورونیک اسید یا کلاژن ساخته‌شده‌اند و باعث می‌شوند تا لب‌ها به‌طور کاملاً طبیعی و یک شکل متورم شده و پر حجم‌تر و جذاب‌تر به نظر برسند.

استفاده از مواد طبیعی جهت افزایش حجم لب‌ها

استفاده از مواد طبیعی جهت حجیم کردن لب‌ها با توجه به ساده‌تر بودن و در دسترس بودن آنها انتخاب‌های بهتری نسبت به لوازم‌آرایشی هستند.

در ادامه این مطلب قصد داریم تا برخی از بهترین روش‌های افزایش حجم لب‌ها با استفاده از مواد طبیعی را به شما آموزش دهیم.


استفاده از روغن نعنا

این روغن هم اثر تسکین دهندگی بر روی لب‌ها داشته و هم کمک می‌کند تا حجم لب‌ها به شکلی طبیعی افزایش پیداکرده و لب‌ها پرتر، حجیم‌تر و خوش‌رنگ به چشم بیایند.

این روغن را می‌توان از فروشگاه‌های محصولات بهداشتی و یا عطاری‌ها تهیه کرد.

جهت استفاده از آن با امتحان کردن آن بر روی پوست دست خود جهت نداشتن حساسیت، با استفاده از نوک انگشت یا پنبه آن را بر روی لب‌های خود بمالید.

روغن نارگیل و شکر

 روغن نارگیل و مقداری شکر را باهم ترکیب کرده و به‌راحتی یک اسکراب لب درست کنید و توسط آن پوست لب‌های خود را با آن ماساژ دهید.

این اسکراب طبیعی جریان خون در لب‌ها را افزایش داده

و علاوه بر حجیم کردن لب‌ها، باعث جلوه بیشتر رنگ طبیعی و صورتی لب‌های شما خواهد شد.

استفاده از عسل برای افزایش حجم لب

توسط مقداری عسل علاوه بر اینکه پوست لب خود را هیدراته و مرطوب می‌کنید،

 می‌توانید حجم لب‌های خود را نیز افزایش دهید.

عسل خاصیت مرطوب‌کنندگی فوق‌العاده‌ای دارد.

 ازاین‌رو با مالیدن عسل بر روی لب و  ماساژ دادن آن، به لب‌های خود آب‌رسانی کرده

و نتیجتاً علاوه بر نرم‌تر شدن لب‌های خود، حجم و رنگ آنها را بهتر و زیباتر کنید.

برجسته کردن لب‌ها توسط دارچین و روغن‌زیتون

 با استفاده از مقداری روغن‌زیتون و دارچین و مالش این مخلوط بر روی لب‌های خود و ماساژ لب‌ها، می‌توانید لب‌هایی برجسته‌تر داشته باشید.

دارچین اساساً لب‌ها را تحریک کرده و با افزایش جریان خون در لب‌ها، مستقیماً باعث افزایش حجم لب‌ها می‌شود 

و روغن‌زیتون نیز حس لطافت و نرمی را به لب‌های شما می‌بخشد.

استفاده از یخ

با قرار دادن تکه‌های یخ بر روی لب‌های خود، موقتاً مویرگ‌های خونی لب فشرده‌شده و رنگ سرخ و حجم بیشتری برای لب‌های شما ایجاد می‌شود.

برای این کار تکه یخی را درون یک پارچه نخی قرار دهید. و برای دو دقیقه آن را بر روی لب‌های خود ماساژ دهید.

با استفاده از این روش فوراً حجم لب‌های شما افزایش پیدا خواهد کرد.

استفاده از خمیردندان

به‌نوعی این روش سریع‌ترین و بهترین روش افزایش حجم لب‌ها در خانه است. ابتدا لب‌های خود را توسط لایه‌ای ضخیم از خمیردندان بپوشانید. اجازه دهید تا برای ده ثانیه خمیردندان بر روی لب‌ها بمانده و سپس آن را پاک‌کنید. 

درنتیجه به‌سادگی و فوری لب‌هایی پرحجم و بدون چین‌وچروک دارید.

شاید این مطالب برای شما جذاب باشد
ارسال یک پاسخ

احراز هویت *