رزرو سالن زیبایی خانم‌ها با اپلیکیشن بیوتایل

5/5 - (2 امتیاز)

رزرو سالن زیبایی خانم‌ها با اپلیکیشن بیوتایل

با گسترش روزافزون استفاده افراد از فضای مجازی، اغلب مردم ترجیح می‌دهند تا اغلب کارها و امور روزمره و برخی امور دیگر خود را به شکل مجازی و از طریق اینترنت انجام دهند. این موضوع نیز از جهتی تا حد زیادی باعث پیشرفت کسب‌وکارها شده است. از جهتی دیگر همواره انتخاب آرایشگاه مناسب یکی از دغدغه‌های خانم‌ها بوده است. و این سؤال برای اکثر خانم‌ها مطرح بوده است که کدام آرایشگر یا کدام سالن آرایشی و زیبایی خدمات بهتر و با کیفیت‌تری را ارائه می‌دهند؟ ازاین‌رو سامانه هوشمند رزرو آنلاین آرایشگاه‌های زنانه بیوتایل به بهترین شکل با ارائه خدمات مرتبط این دغدغه را برای خانم‌ها حل کرده است. و با ارائه نرم‌افزاری قوی درزمینه ارائه خدمات آرایشی و زیبایی سعی بر این دارد تا ارتباطی مناسب میان درخواست‌کنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات آرایشی و زیبایی برقرار کند.

 اپلیکیشن بیوتایل در حال حاضر تنها در شهر تهران فعال بوده ولی به‌زودی در سایر شهرها نیز فعال خواهد شد.

معرفی سالن‌های آرایشی و زیبایی زنانه شناخته‌شده در سطح تهران

در هر مکانی از شهر تهران که قرار دارید می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن بیوتایل، یک آرایشگر یا آرایشگاه باکیفیت را در نزدیکی محل سکونت یا محل کار خود پیدا کنید. درواقع هدف اصلی بیوتایل معرفی این آرایشگران و آرایشگاه‌ها به شما است. تنها کافی است به‌راحتی و بر اساس موقعیت جغرافیایی خود از این اپلیکیشن درخواست کنید. تا آرایشگرهای نزدیک به شمارا معرفی کند. همچنین با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید نمونه کارهای انجام‌شده توسط این آرایشگرها یا آرایشگاه‌ها را دیده و با یکدیگر مقایسه کنید. و درنهایت آرایشگر یا آرایشگاه موردنظر خود را انتخاب کنید.

ویژگی منحصربه‌فرد برای افرادی که مشغله زیادی دارند

این برنامه برای افرادی مناسب است که به دلیل مشغله کاری زیاد و یا هر دلیل دیگری زمان کافی برای مراجعه به آرایشگاه ندارند. و گرفتن وقت و منتظر ماندن برای آنها دشوار است. این افراد کافی است تنها با نصب این برنامه، آرایشگاه‌های نزدیک به خود را پیدا کنند. سپس با بررسی زمان‌های خالی آرایشگاه‌های موردنظر، اقدام به رزرو زمان مراجعه به آرایشگاه کنند.

مقایسه آرایشگاه‌های زنانه موجود در تهران

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید نمونه کارهای موجود از آرایشگرهای مختلف را ببینید و کیفیت کار آنها را بررسی کنید. همچنین می‌توانید نظرات کاربران را درباره آرایشگر و آرایشگاه موردنظرتان را بخوانید. علاوه بر این، این قابلیت رادارید تا هزینه خدمات آرایشگاه‌های گوناگون را بررسی کرده و سپس نسبت به انتخاب بهترین گزینه اقدام کنید. 

شاید این مطالب برای شما جذاب باشد

آموزش گام به گام میکاپ

امکان افزایش اعتبار جهت رزرو آرایشگاه

یکی از ویژگی‌های دیگر این برنامه این است که پس از هر پرداختی که جهت رزرو آرایشگاه انجام می‌دهید، 10% از مبلغ پرداخت‌شده توسط شما، به‌حساب کاربری‌تان واریز خواهد شد. این کار ازاین‌جهت انجام می‌شود تا در رزرو بعدی خود اندکی از هزینه را با استفاده از اعتبار موجود در حساب کاربری خود پرداخت کنید.

تخفیف‌های ویژه در مناسبت‌های مختلف

در روزهای مختلف سال و در ساعت‌هایی مشخص، آرایشگرها و آرایشگاه‌ها اقدام به گذاشتن تخفیف‌های ویژه برای کاربران اپلیکیشن بیوتایل خواهند کرد. و شما با عضویت در این اپلیکیشن از وجود این تخفیف‌ها باخبر خواهید شد. و در صورت تمایل از آنها استفاده خواهید کرد.

لیست خدمات آرایشی و زیبایی ارائه‌شده توسط آرایشگاه‌ها

پس از دانلود اپلیکیشن رزرو آنلاین و نصب این اپلیکیشن، در بخش “رزرو آنلاین” بخشی وجود دارد با نام لیست خدمات. کاربران با ورود به این بخش با لیستی از خدمات ارائه‌شده توسط آرایشگرها و آرایشگاه‌های موجود در این اپلیکیشن روبرو خواهند شد.
به عنوان مثال کاربران مشاهده خواهند کرد که در این لیست خدماتی چون اپیلاسیون، میکاپ، گریم عروس و ماساژ وجود دارد.

بخش آموزش کار با اپلیکیشن

با ورود به اپلیکیشن رزرو سالن زیبایی خانم‌ها با اپلیکیشن بیوتایل و از طریق بخش “آموزش کار با اپلیکیشن بیوتایل” این قابلیت برای کاربران فراهم‌شده است تا ویدئو آموزش کار با برنامه را از طریق سرور آپارات مشاهده کنید.

ارائه خدمات به آرایشگرها و آرایشگاه‌ها

آرایشگاه‌ها می‌توانند سالن‌های آرایشی و زیبایی خود را در این اپلیکیشن ثبت کنند. و به کاربران اجازه دهند تا خدمات ارائه‌شده توسط آرایشگاه آنها را مشاهده کنند. علاوه بر خدمات قابل‌ارائه، آرایشگاه‌ها می‌توانند ساعات کاری و نمونه کارهای خود را نیز در پنل خود وارد کنند.

همچنین آرایشگاه‌ها می‌توانند به کمپین‌های تبلیغاتی و فستیوال‌های تخفیف بیوتایل که برای مشتریان برگزار می‌شود پیوسته و اقدام به جذب مشتری بیشتر کنند و بیشتر دیده شوند.
جدا از این آرایشگاه‌ها و آرایشگرها می‌توانند با ارائه خدمات باکیفیت و همچنین با جلب رضایت مشتریان و کسب امتیاز بالا، شانس خود را برای دریافت مشتری‌های بعدی افزایش دهند.
صاحبان سالن‌های زیبایی و آرایشگرها می‌توانند نسخه مربوط به آرایشگران بیوتایل را نصب‌کرده و به معرفی خدمات خود و یا معرفی سالن آرایشی و زیبایی خود بپردازید. 

شاید این مطالب برای شما جذاب باشد
ارسال یک پاسخ

احراز هویت *