نماد سایت بیوتایل مگ

با هیدروفیشیال، مثل ماه بدرخشید!

هیدروفیشیال
5/5 - (2 امتیاز)

هیدروفیشیال، یکی از محبوب ترین درمان های صورت در حال حاضر است. آنقدر محبوب است که هر 15 ثانیه یک بار در سراسر دنیا اجرا می شود. این آمار به تنهایی چشمگیر است، اما اگر می خواهید بدانید چرا این روش درمانی برای افراد مشهور، همکار شما و حتی دوستانتان  بسیار مورد توجه قرار می گیرد، این مقاله را بخوانید.

همه افراد پوستی صاف و درخشان می خواهند و ممکن است مقدار زیادی هم هزینه و انرژی و وقت برای این رویای زیبایی، صرف کنند. برای رفع همین نیاز مردم، هیدروفیشیال به بازار آمد!

هیدروفیشیال چیست؟

هیدروفیشیال  یک درمان پزشکی پوست است که منافذ پوست شما را پاک می کند، به علاوه باعث آبرسانی به پوست شما می شود. این سرویس در سراسر کشور در مراکز حرفه ای پزشکی مجاز و آرایشگاه های زیبایی ارائه می شود.

این درمان چهار مرحله ای شامل پاکسازی، لایه برداری، استخراج و آبرسانی پوست با سرم هایی است که  خاصیت ضد پیری و آنتی اکسیدانی دارند و متناسب با نیازهای خاص بیماران ساخته می شوند و از طریق دستگاهی مانند قلم، به منافذ پوست تزریق می شود.

هیدروفشیال چطور باعث داشتن پوست درخشان می شود؟ هیدروفیشیال، مشابه درمان دیگری به نام میکرودرم آبریژن است. میکرودرم آبریژن از ابزاری ساینده ملایم برای صاف کردن پوست شما و از بین بردن لایه بیرونی ضخیم تر و ناهموار آن، استفاده می کند.

میکرودرم آبریژن نیز باعث پاکسازی پوست و براقیت آن می شود. اما هیدروفیشیال دقیقا میکرودرم آبریژن نیست! اگر درباره میکرودرم آبریژن کنجکاوید سری به مقاله، میکرودرم آبریژن معجزه جوانسازی و پاکسازی پوست بزنید.

دستگاه هیدروفیشیال از نوک لایه بردار همراه با مکش برای از بین بردن سلولهای مرده پوست از سطح صورت شما استفاده می کند. و با لایه برداری از پوست و استفاده از سرم های متناسب با نیاز پوستتان، آن را تغذیه می کند.

همین جاست که طرفداران این روش می گویند : هیدروفیشیال برای درخشش پوست، مثل بمب می ترکاند!

هیدروفیشیال چطور انجام می شود؟

هیدروفیشیال در 3 مرحله اساسی صورت می گیرد :

  1. پاکسازی و لایه برداری
  2. هیدراته کردن پوست
  3. تقویت و محافظت از پوست

مرحله اول :

درمان هیدروفیشیال با پاکسازی با از بین بردن سلولهای مرده پوست و سبوم اضافی (چربی طبیعی پوست) آغاز می شود. لایه برداری فرآیند از بین بردن سلولهای مرده پوست از لایه خارجی پوست است. لایه برداری مزایای زیادی برای پوست دارد. از جمله؛

 همه این کارها با استفاده از دستگاه قلم مانند هیدروفشیال صورت می گیرد، شاید همین باعث شده این روش تا این حد محبوب شود؛ چه کسی از اینکه با یک قلم جادویی برای خودش زیبایی و پوستی درخشان ترسیم کند بدش می آید؟

دستگاه هیدروفیشیال  یک گرداب مایع روی پوست ایجاد می کند که به آرامی ناخالصی ها و سلول های مرده پوست را از بین می برد.

مرحله دوم :

در این مرحله، ترکیبی از اسیدهای سالیسیلیک و گلیکولیک به پوست زده می شود تا هرگونه آلودگی و روغنی که مسدود کننده منافذ است را از بین ببرد سپس نوک دستگاه هیدروفیشیال، با مکشی که دارد شما را از شر منافذ پوستی خلاص می کند و به طور همزمان مرطوب کننده های موضعی را به پوست می رساند. 

مرحله سوم :

درمان  هیدروفیشیال شما با “تقویت کننده” یا سرم به پایان می رسد. این مواد با توجه به نوع پوست شما تنظیم می شوند، که ممکن است شامل سرم هایی برای رفع لکه های پوستی، خطوط ریز و چین و چروک، تیرگی پوست یا بزرگ شدن منافذ پوست باشد. ممکن است از سرم های آبرسانی، کنترل کننده چربی پوست و یا سرم های ویتامینه استفاده شود.

 مرحله سوم هیدروفیشیال و استفاده از سرم های مختلف باعث می شود این روش برایتان کاملا سفارشی و ویژه تلقی شود. به همین منظور قبل از انجام آن معمولا متخصص به شما مشاوره های لازم را می دهد تا به شما کمک کند پوست ایده آل خودتان را داشته باشید. 

مزایای هیدروفیشیال چیست؟

هیدروفیشیال از راه های مختلفی می تواند پوست شما را بهبود ببخشد. از جمله مزایای این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تمامی این موارد بسته به نوع مواد و محصولاتی که در مراحل هیدراته کردن و تقویت پوست، استفاده می شوند اتفاق می افتند. از همین رو، توصیه می کنیم در انتخاب متخصص و مرکز زیبایی خودتان حساسیت به خرج دهید.

چه محدودیت هایی در استفاده از هیدروفیشیال وجود دارد؟

یکی از بزرگترین جذابیت های هیدروفیشیال این است که این درمان تقریباً برای هر سن و نوع پوستی مناسب است!

هیدروفشیال برای نوجوانان مبتلا به آکنه، بزرگسالان دارای جوش، چین و چروک و برای بیماران مسن با آسیب خورشید و حتی لکه های پوستی نیز خوب است.

اگرچه هیدروفیشیال برای انواع پوست مفید است، اما افرادی که بثورات فعال، آفتاب سوختگی یا روزاسه دارند و خانم های باردار باید از این روش درمانی خودداری کنند.

عوارض جانبی هیدروفیشیال چیست؟

تقریبا در این روش هیچ گونه عوارض جانبی وجود ندارد. فقط ممکن است بلافاصله پس از انجام پوستتان کمی قرمز شود که پس از حداکثر 24 ساعت فروکش خواهد کرد.

پس از هیدروفیشیال، می توانید بدون نگرانی به روتین مراقبتی پوست خود عمل کنید.

شما می توانید صبح روز بعد آرایش کنید و برنامه عادی خود را از سر بگیرید. پس نیازی نیست نگران حساسیت های پوستی یا قرمزی و کبودی پس از انجام هیدروفیشیال باشید و با خیال راحت قرار ملاقات هایتان را تنظیم کنید.

چه زمانی به هیدروفیشیال نیاز دارید؟ اگرچه پوست حتی بلافاصله پس از هیدروفیشیال مانند شبنم و براق به نظر می رسد، اما درمان فوری تیرگی پوست نیست. هدف این روش، بهبود ظاهر پوست در طول زمان است. برای رسیدن به حداکثر نتیجه پیشنهاد می کنیم هر چهار تا شش هفته یک بار هیدروفشیال کنید.

خروج از نسخه موبایل