راههای موفقیت در رشته های هنری در ایران

امتیاز

شما به عنوان یک هنرمند نباید انتظار داشته‌ باشید که‌ این شغل به تنها منبع‌ درآمد شما تبدیل شود،‌ چرا که‌ نقاش‌های‌ موفق‌ و معروف‌ جهان‌ هم به عنوان شغل اصلی به آن نگاه نمی‌کنند بلکه‌ در کنار نقاشی‌، به‌ تدریس‌ آن می‌پردازند.

این کار هم تجربه شما را بیشتر کرده و هم باعث بیشتر شنیده شدن نام شما می‌شود،‌ چون‌ تدریس‌ و ارتباط‌ با دیگران‌ تاثیر به سزایی‌ در دید، ذهن‌ و اندیشه‌ یک‌ نقاش‌ می‌گذارد.

در کشور ما نیز یک‌ نقاش‌ می‌تواند علاوه‌ بر نقاشی‌ به‌ تدریس‌ این‌ هنر در مراکز آموزش‌ عالی‌ یا فعالیت‌ در مطبوعات‌ و نشریات‌، صداوسیما، فرهنگسراها، سازمان‌ میراث‌ فرهنگی‌، وزارت‌ فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی‌، شهرداری‌ها (به‌ عنوان‌ طراح‌ و مجری‌ نقاشی‌های‌ دیواری‌) و … بپردازد.

این روزها تصویرسازی به یکی از منابع خوب درآمدزایی در زمینه نقاشی و هنر تبدیل شده است. شما می‌توانید به عنوان مدرس تصمیم به آموزش آن به علاقه‌مندان بگیرید یا به صورت فریلنس و پروژه‌ای با شرکت‌های مختلف کار کنید.

شاید این مطالب برای شما جذاب باشد

تبلیغات هم منبع خوبی برای کسب درآمد از تصویرسازی به حساب می‌آید، شما می‌توانید به عنوان گرافیست در بخش تبلیغات یک شرکت کار کنید و به درآمد خوبی برسید.

جالب اینجاست که تبلیغات وسعت زیادی دارد و محدود به زمان خاصی نیست، برای مثال از تبلیغ یک خودکار گرفته تا تبلیغ یک کالای لوکس، تبلیغات محیطی و دیجیتالی همه و همه در این زمینه جای دارند. پس تصویرسازی در این زمینه می‌تواند به عنوان یک انتخاب خوب و پربازده برای کسب درآمد از نقاشی باشد.

یا بعنوان مثال شاید شما از نگاه کردن به آشپزی دیگران لذت می برید. در این سایت میتونید، آشپزی هایی که دیگران به نمایش گذاشتند رو ببینید و درآمد کسب کنید. فقط کافیه ثبت نام کنید و فیلم ها رو تماشا کنید. بعد به حساب کاربری شما مبلغی واریز میشه. بعد نحوه دریافت رو مشخص می کنید. یا از طریق پی پال و یا به شکل کارت هدیه ی فروشگاه های مورد علاقتون مثل آمازون، استارت باکس و اولد ناوی. البته این مقدار پول آب باریکه ایه که به سمت کیف پول شما سرازیر میشه. آموزش آشپزی

بعنوان مثال

از یک مثال بدنسازی استفاده می کنیم. جو ویدر اگرچه خودش بدنساز طراز اولی نبود اما او را پدر بدنسازی نوین لقب می­دهند. جو در سال ۱۹۱۹ از یک خانواده مهاجر لهستانی در کانادا به دنیا آمد و فدراسیون بین المللی پرورش اندام را پایه گذاری کرد. او همچنین در حوزه ورزش و تناسب اندام، مجله­ های مهمی مثل فلکس را منتشر کرد و توانست بدنسازی را به عنوان یک رشته ورزشی مستقل، تثبیت کند. جو در سال ۲۰۱۳ در گذشت اما ثروت او را حدود ۳۵ میلیون دلار ارزیابی می­کنند. آموزش بدنسازی

شغل های پردرآمدتر

شغل های پردرامدتری هم وجود دارند که می توانید یاد بگیرید. مثلا آرایشگری. آرایشگاه های زنانه معمولا در کشور مورد استقبال خوبی قرار میگیرند .این شاید مرتبط با فرهنگ جامعه ایرانی باشد و یا تمایل بیش از اندازه بانوان در کشور , مسئله ای که در این بخش مهم است این است که چه یک علاقه مند صرف این کسب و کار کسب و کار آرایشگاه زنانه هستید یا کنجکاو به بررسی این شغل با ما همراه باشید چون این مقاله می تواند به شما کمک کند.

بشر همواره به زیبایی و آراستگی خود توجه می کند و از راه های متفاوت برای هرچه بهتر نشان دادن ظاهر خود بهره می گیرد.

آموزش آرایشگری

 

شاید این مطالب برای شما جذاب باشد
1 نظر
  1. سمانه تبریزی می‌گوید

    خدا وکیلی اگر درآمدش به دلار باشه ارزش داره

نظرات بسته شده است.