نماد سایت بیوتایل مگ

راهنمای کامل انتخاب رژلب مناسب انواع پوست

انتخاب رژلب مناسب
5/5 - (1 امتیاز)

تصور کنید که برای انتخاب رژلب مناسبتان در حال گشت‌وگذار هستید و علی‌رغم اینکه گزینه‌های زیادی در اختیارتان قرار دارد، هنوز در این فکر هستید که چه رنگ رژلب به چهره شما بیشتر می‌آید و چه رنگی را باید انتخاب کنید؟ رنگ و بوی رژلب، قوام و ماندگاری آن، قیمت و فاکتورهای متنوع انتخاب رژلب مناسب پوست بیشتر از آن که گشتن بین دنیای رنگارنگ رژلب‌ها را تبدیل به یک سرگرمی کند شبیه به انتخاب بین یک دوراهی سخت است. اما دیگر نیازی به نگرانی و صرف وقت آن‌چنانی برای انتخاب رژلب مناسب نیست! تنها چند دستورالعمل نیاز دارید تا بهترین رنگ ممکن را انتخاب کنید و از نتیجه راضی باشید.

مهم‌ترین نکته این است که شناخت رنگ پوستتان چاره کار است. اگر نمی‌دانید در کدام یک از طیف‌های رنگ پوستی قرار می‌گیرید ما برای همین اینجا هستیم.

شناخت طیف رنگی پوست، قدم اول انتخاب رژلب مناسب

نکته مثبت شناخت نوع پوستتان این است که این امر برای انتخاب سایر لوازم آرایشی مثل کرم پودر و پرایمر هم به شما کمک می‌کند. بیشتر افراد به یکی از دو دسته تقسیم می‌شوند: پوست گرم یا سرد.

افرادی که دارای رنگ پوست سرد هستند اغلب اوقات پوست روشن‌تری دارند درحالی‌که افرادی با پوست گرم معمولاً بدنی متمایل به زیتونی و طلایی دارند. اگر در تشخیص این موضوع گیج شده‌اید، ممکن است طیف رنگی خنثی داشته باشید اما قبل از انتخاب رژلب مناسب پوستتان، مطمئن شوید به کدام دسته تعلق می‌گیرید.

انتخاب رژلب مناسب، تأثیر زیادی در چهره شما دارد، یکی از اشتباهات رایج آرایشی این است که افراد از محصولات نامناسب استفاده می‌کنند و درعین‌حال از نتیجه لذتی نمی‌برند!

انتخاب رژلب مناسب برای افراد با پوست گرم

بهترین انتخاب رژلب مناسب برای این افراد، رنگ‌های گرم است. رژلب‌های نارنجی پررنگ، قرمز، آجری و قهوه‌ای مایل به قرمز یا زرشکی روی پوست این افراد فوق‌العاده خواهد شد. اگر طرفدار رژلب‌های کم‌رنگ و طبیعی هستید هم با خیال راحت از یک بالم لب یا برق لب استفاده کنید و نگران اینکه خسته یا رنگ‌پریده به نظر برسید نباشید.

برای خانم‌های با پوست گرم که جسورانه عمل می‌کنند، پیشنهاد ما رژلب‌های مسی رنگ است. اما اگر به فکر این هستید که قدرتتان را به رخ بکشید، رژلب قرمز را فراموش نکنید.

راه‌های تشخیص رنگ پوست گرم

  انتخاب رژلب مناسب برای افراد با پوست سرد

بهترین انتخاب رژلب برای افراد با پوست سرد، سایه‌هایی از رنگ‌های آبی یا بنفش است. البته منظورمان دقیقاً رنگ آبی و بنفش نیست اما انتخاب رژلب مناسب شما درست به اندازه این رنگ‌ها چهره شما را خیره‌کننده خواهد کرد. منظور از سایه‌های آبی و بنفش این است که مثلاً هنگام خرید رژلب قرمز با توناژهای متفاوت، رنگی تیره مانند گیلاس مناسب شماست. اگر طرفدار رنگ‌های نود هستید، رژلب‌های صورتی کم‌رنگ و بژ ظاهری دخترانه، ساده و شیکی به شما خواهد داد.

راه‌های تشخیص رنگ پوست سرد

انتخاب رژلب مناسب پوست خنثی

اگر از دسته افرادی هستید که به صورت مشخص حالات بالا را ندارید، پوست شما خنثی است. خوشبختانه برای این دسته از افراد، طیف رنگی گسترده‌ای از انواع رژلب‌ها وجود دارد. رنگ‌های صورتی برای پوست‌های روشن، رنگ‌های مات برای پوست‌های متوسط و رنگ‌های تیره به رنگ شاتوت برای پوست‌های تیره‌تر مناسب است.

نکات لازم برای انتخاب رژلب مناسب

فرقی نمی‌کند که در کدام‌ یک از طیف‌های پوستی قرار می‌گیرید، در هر صورت باید به موارد زیر در انتخاب رژلب مناسب دقت کنید:

  1. کدام رژلب‌ها باعث سفیدتر دیده‌شدن دندان‌هایتان می‌شوند؟

یک نکته‌ای که باید به خاطر داشته باشید این است که رنگ‌های خنک تر از رژ لب باعث سفیدتر نشان‌دادن دندان‌های شما می‌شود. اگر دندان‌های شما به اندازه کافی سفید نیستند، دور رژلب قرمز و نارنجی را خط بکشید! این رنگ‌ها بیشتر از اینکه همه را مجذوب لبخندتان کنند، دندان‌هایتان را زرد نشان می‌دهند.

  1. انتخاب رژلب مناسب برای برجسته نشان‌دادن لب‌ها

داشتن لب‌های برجسته، یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌ها میان خانم‌هاست. نیازی نیست به فکر تزریق و عمل‌های زیبایی باشید تا لب‌هایی جذاب و پر داشته باشید، کافی است اشتباهات رایج آرایشی را بشناسید و از آن‌ها بپرهیزید. رژلب‌های تیره باعث می‌شوند لب‌هایتان کوچک به نظر برسند به‌علاوه رژلب‌های مات آن‌ها را نازک‌تر از اندازه طبیعی‌شان نشان می‌دهند.

  1. رنگ رژلبتان را هوشمندانه انتخاب کنید

هنگام خرید و انتخاب رژلب مناسب فراموش نکنید که:

این دستورالعمل‌ها برای انتخاب رژلب مناسب، پرکاربرد هستند اما لزومی ندارد همیشه از قوانین پیروی کنید، صنعت مد و زیبایی سال‌هاست که ساختارشکنی را پیش گرفته است. سلیقه شما مهم‌تر از هر چیزی است اما حواستان باشد که اشتباهات آرایشی رایج را مرتکب نشوید. برای انتخاب محصولات آرایشی‌تان نکات ساده اما مهمی وجود دارند که فروشندگان به شما نمی‌گویند. اطلاعات کامل برای خرید محصولات آرایشی مانند ریمل، رژگونه و مرطوب کننده و سایر محصولات در مجله زیبایی بیوتایل وجود دارد که میتوانید مطالعه کنید.

خروج از نسخه موبایل