در ترندهای آرایشی پاییز 2022 همه چیز درباره چشم دودی و لب برجسته است

5/5 - (6 امتیاز)

در حالی که هنوز به اندازه کافی هوا سرد نیست که بتوانید ژاکت های خود را بیرون بیاورید، ما به پاییز نزدیک می شویم. هیچ نیازی به دما برای آزمایش بهترین ترندهای آرایشی پاییز 2022 وجود ندارد. قبل از اینکه اولین جرعه لاته پاییزی خود را بنوشید، می توانید به این موضوع فکر کنید که بزرگترین آرایش در فصل پاییز ۱۴۰۱ چه خواهد بود.

شاید این مطالب برای شما جذاب باشد

آموزش گام به گام میکاپ

همان‌طور که یک ژاکت چرمی عالی می‌تواند لباس‌های پاییزی شمارا متحول کند، این ترندهای آرایشی پاییز 2022 نیز تأثیر زیادی در ظاهر شما دارند.

ترندهای آرایشی پاییز ۲۰۲۲

فرقی نمی‌کند عملاً حرفه‌ای باشید یا مبتدی، بهترین بخش در مورد ترندهای آرایشی پاییز ۲۰۲۲ این است که برای همه در هر سطحی گزینه ای وجود دارد. ایجاد یک آرایش منو کرومیک زیبا که همه را در جای خود میخکوب کند نیاز به مهارت بالایی ندارد. همه چیز به انتخاب سایه های مناسب بستگی دارد. و همه می توانند با ایجاد سایه چشم قهوه ای، یک درخشش در چشمان خود ایجاد کنند. برای کسانی که زمان بیشتری را صرف نشستن جلوی آینه و آرایش کردن میکنند، می توانند با آرایش های رنگارنگ یا با قانون جدید چشم دودی سرگرم شوند.

آرایش پاییزی رنگارنگ

آرایش پاییز رنگارنگ

آرایش پاییزی رنگارنگ چین و چروک ها را محو میکند.  این یک حقه ترکیبی است وقتی میکاپ آرتیست ها با چین و چروک چشم مواجه می‌شوند.  یک چشم چند بعدی که تمرکز بر روی رنگ ها میباشد. این طلایی ترین نکته آرایش چشم است. پالت رنگهایی که در این آرایش استفاده میشوند بسیار ملایم هستند. بطور مثال میتوانید صورتی تیره تا قرمز ملایم را در نظر بگیرید.

آرایش دوبعدی

آرایش دوبعدی ترندهای آرایشی پاییز ۲۰۲۲

در آرایش دوبعدی اساساً یک عنصر از صورت را مات نگه می‌دارند در حالی که عنصر دیگر براق یا درخشندگی بالایی دارد. بطور مثال من عاشق پوست مخملی و مات با لبی درخشان و براق هستم. این چیزی است که همیشه روی فرش‌های قرمز دیده میشود. این روش مناسبی برای ایجاد ظاهری زیبا در نور طبیعی و در دنیای واقعی در ترندهای آرایشی پاییز است.

آرایش شیمر تک رنگ

آرایش شیمر تک رنگ

این پاییز، فکر می‌کنم ما شاهد خواهیم بود که مردم همچنان به دنبال محصولات آرایشی چندکاره و انعطاف‌پذیر هستند. به‌ویژه وقتی صحبت از شیمر به میان می‌آید. شیمر تک رنگ ظاهری بسیار ساده است و از همان رنگ هایلایت روی گونه ها، استخوان گونه، استخوان ابرو، چشم ها و حتی روی پوست شما برای درخشندگی و هارمونی استفاده می شود.

آرایش چشم اسموکی

ترکیب آرایش چشم اسموکی به همراه لب های برجسته

قانون قدیمی انتخاب یکی بین چشم یا لب از بین رفته! جفت کردن چشم دودی با لب بدون آرایش دیگر منسوخ شده است. اکنون می‌توانید چشم‌ها و لب‌های جسورانه را همزمان به نمایش بگذارید. چشم‌های اسموکی عمیق به رنگ‌های مشکی، خاکستری زغالی، یا قهوه‌ای پررنگ همراه با لب‌هایی که به همان اندازه پررنگ هستند، و با رنگ‌های قرمز و یا مشکی آرایش شده اند از ترندهای پاییز ۲۰۲۲ هستند.

مدل چشم های اسموکی دهه ۹۰ میلادی دوباره بازگشته اند. آرایشی که قدیمی شده بود حالا دوباره جز ترندهای آرایشی پاییز ۲۰۲۲ شده است. آرایش چشم دودی امسال ساختار خاصی ندارد. انگار که چشم ها به خواب رفته اند. خط چشم را با مداد تا خط مژه ادامه دهید  و سپس آنرا با سایه دودی ترکیب کنید و با مژه های پر زرق و برق و طبیعی به اتمام برسانید. یکی دیگر از ترندهای اسموکی سال ۲۰۲۲، ترکیب دودی با رنگ ماورای بنفش میباشد که روی پلک و یا در گوشه داخلی چشم اعمال میشود. به رنگهای زرد، آبی روشن یا سبز روشن نیز فکر کنید.

آرایش اسپارکل

آرایش اسپارکل

سبک آرایش اسپارکل هیچگاه فراموش نمی‌شود. آرایش زیبا و براق با درخشندگی و اسپارکل بر روی لب یا چشم و یا هر دو. از پالت سایه چشم تان برای ایجاد آن غافل نشوید. با این آرایش ظاهر شما جوان تر به نظر خواهد رسید. با استفاده از یک کرم مناسب و سایه اسپارکل به راحتی میتوانید این آرایش را انجام دهید. فراموش نکنید استفاده از انگشتان دست برای استفاده از پالت سایه چشم ، بهترین راهکار برای ماندگاری آرایش شما در تمام طول روز می‌باشد. استفاده از یک کرم مناسب و صحیح باعث می‌شود اسپارکل ها در جای خود ثابت بمانند و بر روی صورت شما پخش نشوند.

خط چشم اغراق آمیز

خط چشم اغراق آمیز (اگزجره)

این یک آرایش چشم گربه‌ای سنتی نیست. بلکه زاویه‌ای قوی و کشیده دارد که درست از خط مژه ادامه دارد. پررنگ نگه داشتن این بخش، بدون ترکیب کردن آن با هیچ سایه ای آنرا منحصر بفرد می‌کند. احساس می کنم این حس شگفت انگیز قدرت و اعتماد به نفس را در بر می گیرد. این مدلی هست که ریحانا با استفاده از خط چشم انجام میدهد. و برای مشخص کردن چشم ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید بقیه پلک را طبیعی نگه دارید. یا اگر می‌خواهید آنرا جسورانه تر کنید، به جای مشکی از یک رنگ استفاده کنید.

آرایش با رنگ های غیرمنتظره

آرایش با رنگ های غیرمنتظره

شکستن قوانین و انجام یک کار غیرمنتظره از ترندهای آرایشی پاییز امسال است. این ترند معمولا در انتهای آرایش دقیقه نودی و یا برای ارتقاء در آرایشی که انجام داده اید کاربرد دارد. بطور مثال یک رنگ غیرمنتظره را میتوانید به پلک بالا یا به گوشه داخلی چشم اضافه کنید. این آرایش میتواند روشن و یا براق باشد. همچنین میتوانید یک رنگ اضافه که لب‌هایتان را با آن آرایش کرده اید به آن اضافه کرده و امتحان کنید. تا آرایشتان را چند بعدی کنید.  یا اینکه گونه هایتان را براق کنید.

آرایش قهوه ای گرم

آرایش قهوه ای گرم از معروف ترین ترندهای آرایشی پاییز ۲۰۲۲

آرایش قهوه ای گرم در پاییز ۲۰۲۲ بسیار زیاد خواهد بود. این مدل آرایش مورد علاقه ریحانا می‌باشد. قهوه ای رنگ مورد علاقه او هست و سایه در دنیای مد و فشن امروز نقش به سزایی دارد. زیبایی استفاده از آن بر روی پلک ها و لب ها هر هنرمندی را به هیجان می‌اورد. بسته به اینکه از سایه های مرطوب یا خشک استفاده می‌کنید، میتوانید هر دو نگاه مینیمالیستی یا ماکسیمالیستی را ایجاد کنید. سایه قهوه ای دیگر مثل گذشته جایگزین سیاه، دودی و یا خاکستری نیست. امروزه به لطف تنوع تناژ رنگی و سایه های آن، قهوه ای بعنوان یک رنگ اصلی و مستقل محسوب می‌شود. از یک قهوه ای شکلاتی پر ررق و برق بر روی لبهای خود استفاده کنید.

 

ترندهای آرایشی پاییز ۲۰۲۱

۲۰ ترند آرایشی پاییز 2021 از رنگ‌های غیرمنتظره تا چشمان شفاف و براق همان چیزی است که برای تجربه ظاهری منحصربه‌فرد در پاییز نیاز دارید و همه آن‌ها با الهام از آرایش معروف‌ترین سلبریتی های جهان، توسط مجله زیبایی و سلامتی بیوتایل جمع‌آوری‌شده‌اند.

  1. آرایش هلویی برای پاییز

یک آرایش تک‌رنگ برای پاییز، می‌تواند شمارا به یکی از متفاوت‌ترین چهره‌های پاییز تبدیل کند. در ترندهای آرایشی پاییز، هلویی، یکی از گرم‌ترین و پرطرفدارترین رنگ‌ها است. رژ لب هلویی بزنید یا با استفاده از رنگ متنوع روی لب‌ها، گونه‌ها و چشم‌های خود را مانند تصویر طراحی کنید.

  1. رژ لب‌های شاتوتی و تیره

لب‌های برجسته و پررنگ همیشه موردعلاقه پاییز هستند و امسال سایه‌های توت جهان را طوفانی کرده است و یکی از ترندهای آرایشی پاییز 2021 است. فراموش نکنید که وقتی از رژلب‌های تیره استفاده می‌کنید، آرایش چشمتان غلیظ نباشد و تعادل را رعایت کنید!

 

  1. مداد و خط زیر چشم

خط چشم بالدار ایده‌ای است که برای همه خوب به نظر می‌رسد و هرگز از مد نمی‌افتد. در این فصل، با کشیدن خط چشم جسورانه زیر چشم خود و کشیدن آن به سمت بیرون، با ترندهای آرایشی پاییز 2021 پیش بروید و تغییرات خودتان را مشاهده کنید. می‌توانید خط چشم‌های خودتان را با چاشنی خلاقیت ترکیب کنید و از آرایش پاستیلی هم استفاده کنید. اگر به‌اندازه آرایشگرها در آرایش پاستیلی حرفه‌ای نیستید، سری به مجله زیبایی و سلامتی بیوتایل و مقاله آرایش پاستیلی درست مثل یک آرایشگر حرفه‌ای!  بزنید.

  1. ابروهای طبیعی با صابون ابرو

ابروهای نازک به تاریخ پیوسته‌اند! اگر می‌خواهید از ترندهای آرایشی 2021 پیروی کنید، تنها چیزی که نیاز دارید یک صابون ابرو است. امسال، همه‌چیز در مورد ابروهای صابون زده است، وقتی ابروها را با استفاده از صابون ابرو تمیز می‌کنیم تا ابروها طبیعی و پرپشت به نظر برسند. اگر ابروهایتان پرپشت نیست میتوانید از راهکارهای تقویت ابرو بهره ببرید.

 

  1. آرایش پاستلی

برای جلوه‌ای زیبا و پیچیده، به‌ویژه اگر جوان هستید و طرفدار ترندهای آرایشی پاییز 2021 یک سایه ظریف رنگی را در سراسر پلک‌های خود امتحان کنید. همچنین ست کردن گوشواره‌هایی رنگی با آن تاثیر بیشتری خواهد داشت. برای نحوه آرایش با رنگ های پاستلی سری به مقاله آرایش پاستیلی درست مثل یک آرایشگر حرفه‌ای! بزنید.

 

  1. رژ گونه ملایم

رژ گونه ملایم یکی از همیشگی‌ترین ترندهای آرایش در تمام طول سال است، اما رژ گونه ترندهای آرایشی پاییز 2021، سرخ شدن پوست هنگام سرد شدن هوا الهام می‌گیرند. گونه‌های خود را با افزودن یک لکه اضافی در کنار استخوان گونه‌ها و به سمت شقیقه‌هایتان برجسته‌تر کنید و به چهره‌تان رنگ و لعاب ببخشید. انتخاب یک رژگونه مناسب  تاثیر شگرفی در آرایش و زیبایی چهره شما دارد.

 

  1. رنگ‌های جیغ و غیرمنتظره با خط چشم رنگی!

بهترین ترندهای آرایشی پاییز 2021 این است که دیگر نیازی نیست خودتان را در چارچوب ست کردن رنگ آرایشتان بالباستان کنید! کافی است کمی پا فراتر بگذارید و از رنگ‌های جیغ استفاده کنید. خط چشم مشکی اصلی خود را برای روشن شدن چشم‌ها کنار بگذارید و از خط چشم‌های رنگی استفاده کنید. تنها چیزی که برای تکمیل ظاهر خود نیاز دارید یک برق لب خنثی و یک ریمل است.

 

  1. خط چشم‌های گرافیکی

یک‌چشم گربه‌ای هرگز از مد نمی‌افتد. اما ادامه دادن آن تا بالا و بیرون پلک تغییرات زیاد و چشمگیری به همراه می‌آورد. برای استفاده از این نوع ترندهای آرایشی 2021 بقیه آرایش خود را ساده نگه‌دارید تا چشم‌ها در مرکز توجه قرار گیرند.

  1. رژ لب‌های برجسته و پررنگ

مقداری شراب به لب‌های خود بیاورید. یک رژ لب قرمز شرابی کاملاً باپوست تازه و ریمل موردعلاقه شماست می‌شود. لب‌ها را با خط لب پرکنید و سپس رژلب بزنید تا وقتی از نوشیدنی گرم پاییزی‌تان می‌نوشید، لب‌هایتان سایه‌روشن نیندازد. این آرایش بالباس‌های چرم فوق‌العاده جسورانه است که خانم‌های قدرتمند عاشقش هستند! در صورتیکه تمایل دارید تا رنگ متناسب با شخصیت خوداتون رو پیدا کنین به مقاله ما برای هر ماه تولد و صورفلکی لاک ناخن پیدا کردیم. شما رنگ لاک خودتان را انتخاب کنید که رنگ مرتبط با هر ماه تولد در آن مشخص شده مراجعه کنید.

 

  1. مژه‌های پر و شلاقی

با چندلایه از ریمل موردعلاقه خود، ظاهر مژه‌های خالی خود را در کوتاه‌ترین زمان از بین ببرید. فرچه ریمل را از ریشه تا نوک مژه‌هایتان تکان دهید و مژه‌ها را به سمت شقیقه‌ها بچرخانید تا جلوه مویی بیشتری داشته باشد. همچنین می‌توانید اکستنشن مژه را امتحان کنید و چشم‌هایتان را بیشتر از پیش به رخ بکشید!

 

  1. رژلب‌های گوشتی

رژلب‌های صورتی کم‌رنگ و گوشتی به دلیل قوانین سخت گیرانه خانواده سلطنتی برای آرایش، همیشه در لیست ترندهای آرایشی پاییز 2021 دیده می‌شوند. کافی است کمی رژ لب صورتی کم‌رنگ را روی لب‌هایتان بمالید و آن را با انگشتتان کمی محوکنید.

 

  1. ترکیب چشم‌های دودی با سایه شاین دار

با افزودن یک لکه براق به گوشه‌های داخلی چشمتان با سایه طلایی زرق‌وبرق دار یا سایه نقره‌ای، چشم‌های دودی چشمگیر خودتان را تکمیل کنید. برای اینکه ترندهای آرایشی پاییز 2021 را به بهترین نحو اجرا کنید بهتر است سایر آرایش خود را به حداقل برسانید.

 

  1. ابروهایی با ظاهر طبیعی

حتی اگر پستی بلندی‌های ابروهایتان را دوست ندارید، ترندهای آرایشی پاییز 2021 آمده‌اند تا ابروهای خود را در آغوش بگیرید. برای آراستگی، ابروها را با یک فرچه ابرو، برس بزنید. سپس، نقاط خالی و کم‌پشت را بامداد ابرو با استفاده از ضربات کوچک، پرکنید.

 

  1. آرایش هلویی تک‌رنگ

اگر از کودکی به آرایش علاقه داشتید، احتمالاً یادتان هست که بزرگ‌ترها چطور دقیقه نودی تنها با یک رژ لب هم سایه می‌زدند و هم رژ گونه! این‌یکی از ترندهای آرایشی پاییز 2021 است! کافی است از یکرنگ برای آرایش صورتتان استفاده کنید.

 

  1. مداد مشکی داخل چشم

اگر متوجه شدید که خط مداد شما کمی وسط روز کثیف و پخش می‌شود، آن را پاک نکنید! به لطف ترندهای آرایشی پاییز 2021 فقط کافی است از ظاهرتان لذت ببرید!

 

  1. مژه‌های مصنوعی یا اکستنشن مژه

به لطف سایه‌ای رنگین‌کمانی در اطراف پلک‌های بالا و پایین می‌توانید مسحورکننده به نظر برسید. اما برای آن‌که ترندهای آرایشی پاییز 2021 را در حق خودتان تمام کنید. به مژه‌های پرپشت و شاداب و خط چشم مشکی نیاز دارید. با این آرایش ظاهری بسیار چشمگیرتر خواهید داشت.

 

  1. هایلایت و روشن کردن پوست

برخلاف کانتورینگ، که به‌آرامی اما مطمئناً از رادار دنیای آرایش در حال محو شدن است، هایلایتر به‌طور مداوم یک مسیر عالی برای تأکید بر نقاط صورت شما درجایی است که نور به آن برخورد می‌کند. فقط یک لمس روی قسمت کمانی بینی و ابروهایتان، استخوان گونه و قوس ابرو به پوست شما جلوه‌ای طبیعی و زیبا می‌بخشد. برای اینکه ترندهای آرایشی ۲۰۲۱ برای پائیز و زمستان ۱۴۰۰ را پیش بگیرید، بهتر است زیاده‌روی نکنید! در غیر این صورت بیشتر شبیه به آرایش‌های دهه 70 می‌شوید که عکس‌هایش را احتمالاً از صفحه مجازی‌تان سال‌هاست پاک‌کرده‌اید!

استفاده از لوازم‌آرایشی، به‌صورت ناشیانه نه‌تنها شمارا زیباتر نمی‌کند بلکه شمارا عجیب‌وغریب می‌کند. کافی است سری به مجله زیبایی و سلامتی بیوتایل بزنید تا از جدیدترین تکنیک‌های آرایشی و ترفندهای آرایشی کاربردی آگاه شوید. همچنین اگر فرصت آن را ندارید که خودتان را برای بهترین مراسم زندگی‌تان آماده کنید، با دانلود اپلیکیشن رزرو آنلاین آرایشگاه  از بهترین آرایشگاه‌های سطح شهر، وقت رزرو کنید.

مرجع: https://www.byrdie.com/fall-2022-makeup-trends-6500359

شاید این مطالب برای شما جذاب باشد
ارسال یک پاسخ

احراز هویت *