داشتن چشم‌های زیبا با لیفت چشم و لیفت مژه

5/5 - (5 امتیاز)

چشم‌ها از زیباترین و تاثیرگذارترین اعضای چهره هستند. بدون شک برقراری ارتباط چشمی یکی از قوی‌ترین اتصال‌ها بین انسان‌هاست. داشتن چشم‌های زیبا از نقاط قوت زیبایی چهره محسوب می‌شود. هر کسی تمایل دارد چشم‌های زیبایی داشته باشد و از این رو برای زیبایی آن‌ها می‌کوشد. کسانی که از آراییدن دائم چهره‌ی خود لذت نمی‌برند، به جراحی‌های پلاستیک و سایر روش‌های دائمی و نیمه موقت زیبایی می‌اندیشند. یکی از این راه‌ها لیفت چشم و لیفت مژه است.

همان طور که گفته شد، چشم‌ها در زیبایی چهره تاثیر بسزایی دارند. همچنین مژه‌ها در زیباتر‌ کردن چشم‌ها نقش مهمی ایفا می‌کنند. معمولا کسانی که می‌خواهند چشم‌های خود را درشت‌تر جلوه دهند، مژه‌ها را فر، پرپشت و پررنگ‌تر نشان می‌دهند. آرایش کردن نیازمند اختصاص دادن زمان مشخصی از روز می‌باشد. همچنین طولانی‌ترین مدتی که می‌توانید به آن اجازه دهید بر روی صورت شما بنشیند، کم‌تر از یک روز است. بنابراین ماندگاری روش و عدم نیاز به تمدید هر روزه‌ی آن، در تعیین ارزش آن موثر است.

برای این که چشم‌های زیبایی داشته باشید، می‌توانید از لیفت چشم و لیفت مژه بهره ببرید. اما این لیفت‌ها چه هستند و چگونه و با چه ابزاری انجام می‌شوند؟ این روش‌ها برای چه مدت ماندگاری دارند؟ اگر می‌خواهید جواب این سوال‌ها را بدانید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

لیفت مژه چیست؟

کم‌تر کسی را می‌بینیم که از داشتن مژه‌های بلند، فر و حجیم لذت نبرد و آن را دوست نداشته باشد. داشتن مژه‌های بلند و فر، چشم‌های شما را درشت‌تر و جذاب‌تر نشان می‌دهد. برای فر کردن و پررنگ کردن مژه‌ها معمولا از مژه فر‌کن و ریمل استفاده می‌شده‌است، اما امروزه روش‌های بهتر و ساده‌تری ارائه شده است. با استفاده از این روش‌های نوین، خودآرایی و زیبا کردن خود ساده‌تر شده و هر کسی می‌تواند از ظاهر خود راضی باشد.

لیفت مژه فرایندی است که طی آن مژه‌های شما ضخیم‌تر، پررنگ‌تر، بلندتر و فرتر به نظر خواهند رسید. هنگامی که لیفت مژه انجام می‌شود، چشم‌ها درشت‌تر به نظر می‌رسند. دیگر لازم نیست برای زیباتر شدن چشم‌های خود همیشه آرایش کنید. با لیفت مژه‌ می‌توانید برای مدت طولانی‌تری چشم‌های زیبا داشته باشید.

کاربرد لیفت مژه

کسانی که مژه‌های کوتاه و نازکی دارند می‌توانند با بهره بردن از لیفت مژه، دارای مژه‌هایی فر، بلند و ضخیم شوند و چشم‌های خود را زیباتر و بزرگ‌تر جلوه دهند.

لیفت مژه چگونه انجام می‌شود؟

لیفت مژه به معنی بالا بردن مژه‌ها است که با انجام آن، مژه ها دارای حالت نیز خواهند شد. لیفت مژه را می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای کسانی که مژه‌های کم‌پشت و کوتاه دارند، مناسب است.

آیا می‌توان لیفت مژه را در خانه انجام داد؟

پاسخ مثبت است. برای لیفت مژه باید از ابزار خاصی استفاده کرد. ابتدا باید مژه‌ها و چشم را به خوبی شستشو داد تا چربی و آلودگی بر روی آن‌ها نباشد. در صورتی که چشم‌ها تمیز شدند، یک پد سیلیکونی بر روی پلک بالایی می‌گذارید و مژه‌ها را بر روی آن شانه می‌کنید. وقتی مژه‌ها بر روی آن چسبانده شد، دو نوع ماده‌ی مختلف به مژه‌ها کشیده می‌شود و برای مدتی معینی بر روی مژه‌ها باقی می‌مانند. این کار باعث باقی‌ماندن ماده‌ی لیفت بر روی مژه‌ها می‌شود. لیفت، مژه‌ها را زیباتر و پرپشت‌تر و در عین حال تیره‌تر نشان می دهد.

لیفت مژه برای مدتی روی مژه‌ها باقی‌می‌ماند. این کار می‌تواند برای 1 تا 3 ماه مژه‌ها را زیبا نشان نگه‌دارد.

تفاوت لیفت مژه با مژه مصنوعی

مژه‌ی مصنوعی نوعی لوازم آرایشی است که می‌توان از آن برای زیبا ساختن مژه‌ها و در نتیجه زیباتر کردن چشم‌ها استفاده کرد. مسئله این است که مژه‌ی مصنوعی نوعی روش موقتی محسوب می‌شود. نمی‌توان از این وسیله‌ی آرایشی برای بیشتر از بیست‌وچهار ساعت استفاده کرد.

لیفت مژه در واقع شامل نوعی ماده‌ی کراتینی است که بر روی مژه‌ها باقی می‌ماند و آن را ضخیم‌تر و پرپشت‌تر نشان می‌دهد. لیفت مژه یک روش نیمه موقتی است و برای مدت طولانی‌تری مژه‌ها را می‌آراید.

تفاوت اکستنشن مژه و مژه مصنوعی

اکستنشن مژه شامل موهای مصنوعی است که به مژه‌های طبیعی شما متصل می‌شوند. مژه‌های مصنوعی نیز، ردیف موهای مصنوعی هستند که در کنار موهای طبیعی به چشم می‌چسبند. تفاوتی که مژه‌ی مصنوعی با اکستنشن مژه دارد در طبیعی بودن آن‌هاست. اکستنشن مژه بسیار طبیعی به نظر می‌رسد. اما مژه‌ی مصنوعی با اولین نگاه قابل تشخیص است. بنابراین در صورتی که تمایل به اضافه‌کردن مژه‌های مصنوعی به مژ‌ه‌های طبیعی خود هستید و تمایل دارید این کار را به طبیعی‌ترین شکل ممکن انجام دهید، بهتر است از اکستنشن مژه استفاده کنید.

آیا لمینت مژه همان لیفت مژه است؟

لمینت مژه مکمل لیفت مژه می‌باشد. در لمینت مژه یک ماده‌ی اضافه‌تر و یک مرحله‌ی اضافه‌تر نسبت به لیفت مژه وجود دارد که هم دوام زیبایی مژه را بیشتر می‌کند و هم مژه‌ها را ضخیم‌تر و پررنگ‌تر نشان می‌دهد. اما هر دو روش مشابه هستند و نتایج نسبتا مشابهی دارند.

لیفت چشم چیست؟

چشم‌ها از زیباترین اعضای صورت هستند. همچنین عضوی حساس در نظر گرفته می‌شوند. در صورتی که مراقبت‌های لازم را از چشم‌ها به عمل نیاورید و یا ژنتیک خوبی نداشته باشید، همچنین اگر سبک زندگی شما پراسترس و پرخطر باشد، ممکن است دچار افتادگی چشم شوید. هنگامی که پلک‌های بالا و یا پایین چشم دچار افتادگی می‌شود، میدان دید کاهش یافته و از زیبایی چهره کاسته می‌شود. در صورتی که افتادگی پلک‌ها و یا چروک‌های شقیقه و گوشه‌ی چشم را برطرف کنید، چشم‌ها درشت‌تر به نظر خواهند رسید و زیبا‌تر خواهید بود.

لیفت چشم علاوه بر برطرف کردن علائم پیری، حالت مورد نظر را به چشم‌ها می‌دهد و بر زیبایی آن‌ها می‌افزاید.

لیفت چشم گربه ای

لیفت چشم گربه‌ای تغییری است که بر روی پلک پایینی چشم ‌انجام می‌شود و با کار‌کردن بر روی گوشه‌ی چشم، آن را کشیده‌تر و به حالت گربه‌ای نشان می‌دهد. اگر می‌خواهید چشمانی کشیده و گربه‌ای داشته باشید، می‌توانید از لیفت چشم گربه‌ای بهره‌مند شوید که به دو روش جراحی و غیرجراحی انجام می‌شود.

لیفت چشم گربه‌ای با نخ

در این مورد با استفاده از نخ‌های قابل جذبی که از طریق سوزن باریکی وارد پوست می‌‌شوند و با کشیده‌شدن آن‌ها، چشم حالت می‌گیرد. نحوه‌ی کشیدن نخ‌ها به شکلی است که حالت چشم‌ها گربه‌ای خواهد شد.

لیفت چشم‌ گربه‌ای با جراحی

کانتوپلاستی نام جراحی انجام شده با هدف گربه‌ای کردن چشم‌ها است. در این روش‌، بر روی پلک پایین جراحی انجام خواهد شد و گوشه‌ی چشم‌ها نیز کشیده‌تر می‌شود. بعد از انجام این جراحی، چشم‌ها گربه‌ای به نظر خواهند رسید.

شاید این مطالب برای شما جذاب باشد
ارسال یک پاسخ

احراز هویت *