نماد سایت بیوتایل مگ

معرفی بهترین برند‌های لاک ژل

بهترین برند های لاک ژل
4.7/5 - (50 امتیاز)

در حال حاضر لاک ژل یکی از بهترین انواع لاک ناخن می­باشد که شما قبل از انتخاب یک نمونه از آن، باید با بهترین برند‌های لاک ژل آشنا شوید. ژلیش ناخن ماندگاری بسیار زیادی نسبت به لاک‌های معمولی دارد که بر روی ناخن طبیعی افراد زده می‌شود.

خانم‌ها دوست دارند که همیشه ناخن‌هایی زیبا و درخشان داشته باشند. لاک زدن می‌تواند به زیبایی ناخن‌ها کمک کند. لاک‌های معمولی به راحتی و با کمی‌شست و شو دچار مشکل می‌شوند. به همین سبب خانم‌ها لاک ژل را انتخاب می‌کنند. لاک ژل نسبت به لاک‌های معمولی مزایای بسیار زیادی دارد. به طور مثال لاک ژل به راحتی از روی ناخن پاک نمی‌شود و زیبایی و درخشندگی بیشتری نیز دارد.

اگر شما جزء کسانی هستید که روش کاشت ناخن را نمی‌پسندید و دوست دارید ناخن‌های طبیعی خود را داشته باشید، باید به سراغ لاک ژل بروید. زیرا این لاک‌ها روی ناخن‌های طبیعی شما زده می‌شود. شما می‌توانید بهترین برند‌های لاک ژل را در فروشگاه‌های معتبر لوازم آرایشی مشاهده کنید. با توجه به تنوع در برند‌ها، شما باید کمی با آن‌ها آشنا باشید.

 

آشنایی با بهترین برند‌های لاک ژل

لاک ژل در برند‌های بسیار مختلفی در بازار وجود دارد که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خاصی را دارا می‌باشند. قبل از انتخاب یک مورد از آن‌ها باید اطلاعات مناسبی درباره ی آن‌ها داشته باشید. از بهترین برند‌های لاک ژل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

برند OPI

یکی از بهترین برند‌های لاک ژل، برند اوپی می‌باشد. این برند در بین تمام افراد جهان شناخته شده و بسیار محبوب می‌باشد. زیرا این برند رنگ‌های بسیار متنوع و خاصی دارد که همه ی سلیقه‌ها را شامل می‌شود. آرتیست‌های حرفه ای بیشتر از این برند استفاده می‌کنند، زیرا این برند، ماندگاری بالایی دارد. البته در نظر داشته باشید که برند اوپی نسبت به دیگر برند‌ها کمی‌گران قیمت تر نیز می‌باشد.

برند CND shellac

یکی دیگر از بهترین برند‌های لاک ژل، برند CND می‌باشد. این برند همانند برند اوپی گران قیمت است و بیشتر ناخن کار‌های حرفه ای از آن استفاده می‌کنند. این مارک نیز در طیف رنگی بسیار متنوعی وارد بازار شده است به همین سبب می‌تواند نیاز افراد را به خوبی تامین کند. ماندگاری این برند نیز بسیار بالاست و با خیال راحت می‌توانید مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید.

لاک ژل برند Essie

برند اسی یکی از بهترین برند‌های لاک ژل می‌باشد که مانند موارد قبلی قیمت بالایی دارد. قیمت بالای آن به دلیل کیفیت بالایی است که این برند دارا می‌باشد. برند اسی در تمام کشور‌های جهان شناخته شده است زیرا در کنار کیفیت بالا، ماندگاری بالایی نیز دارد.

برند born pretty

بورن یکی دیگر از برند‌هایی است که در بازار وجود دارد و مناسب افراد مبتدی می‌باشد. زیرا این لاک ژل به راحتی روی ناخن زده می‌شود و به آسانی نیز پاک می‌شود. اگر به دنبال یک لاک ژل با کیفیت و مقرون به صرفه هستید، باید این برند را انتخاب کنید. البته در نظر داشته باشید که این برند برای برخی از پوست‌ها حساسیت ایجاد می‌کند. در نتیجه قبل از لاک زدن تمام ناخن‌ها، آن را روی دست خود تست کنید.

لاک ژل برند HNM

یکی دیگر از بهترین برند‌های لاک ژل برای افراد مبتدی، برند HNM می‌باشد. زیرا این لاک قیمت بسیار مناسبی دارد و استفاده از آن بسیار راحت می‌باشد. در نتیجه اگر در ابتدای کار خود هستید حتما این برند را برای کار خود انتخاب کنید. این برند در مقایسه با برند‌های ارزان قیمت، رنگ بندی بهتری دارد و می‌تواند نیاز مشتریان شما را برطرف کند.

برند sally Hansen miracle

این مارک با مارک‌های دیگر بسیار متفاوت است. زیرا برای خشک شدن نیازی به دستگاه یو وی ندارد و بدون آن نیز به راحتی خشک می‌شود. رنگ بندی این لاک بسیار متنوع است و تمام طیف‌های رنگی را شامل می‌شود. ماندگاری این برند نیز بسیار بالاست و تا مدت‌ها روی ناخن شما باقی می‌ماند.

لاک ژل برند Modelones

یکی دیگر از برند‌های لاک ژل، برند modelones می‌باشد. این برند با فرمول بسیار عالی ساخته شده است و نسبت به قیمتی که دارد، از کیفیت و ماندگاری خوبی برخوردار است. اگر به دنبال یک برند ارزان با کیفیت بالا هستید، باید به سراغ این مارک بروید. یک نکته ی قابل توجه در مورد این برند وجود دارد که حتما باید به آن توجه کنید. برای به دست آوردن رنگ لاک مورد نظر، حتما باید 2مرتبه لاک روی ناخن زده شود. علاوه بر آن، این برند بوی بسیار تندی نیز دارد.

خروج از نسخه موبایل