آرایشگاه

سالن زیبایی میسان

وب سایت

سعادت آباد – صراف های جنوبی – ۳۱ شرقی، پلاک ۶۲ – واحد ۱

سالن زیبایی میسان با مدیریت سرکار خانم مهناز پیکار در منطقه سعادت آباد واقع شده است. این سالن ارائه دهنده کلیه خدمات گریم و میکاپ تخصصی عروس با بهترین برندهای مواد آرایشی می‌باشد. میسان بیوتی بخشی از شرکت Meesan Beauty Group می‌باشد که فعالیت خود را در ایران در سال ۹۸ اغاز کرده است.

آرایشگاه میسان با اجرای گریم و میکاپ به روش های جدید و خاص مورد توجه جمع زیادی از افراد و بانوان میباشد. در واقع سالن زیبایی میسان سعی دارد تا چهره مشتری را مطابق با میل او و با تکیه بر تخصص‌های چهره‌شناسی خود گریم و آرایش نماید و رضایتمندی مراجعه‌کنندگان خود را به دست آورد. سالن زیبایی میسان با اجرای خدمات زیبایی مختلفی مانند گریم و کانتورینگ صورت، ابرو و مژه، تاتو، براشینگ، خدمات ناخن، ژلیس، درمان پوست، پاکسازی و آبرسانی پوست، بادی میک آپ، لایه‌برداری یا همان پیلینگ و همچنین فیشیال در نظر دارد تا در یک سالن فوق‌العاده زیبا با آسودگی خاطر، بهترین خدمات زیبایی را به مشتریان خود عرضه نماید.

همچنین ارائه خدمات فوق تخصصی ناخن شامل ترمیم، مانیکور و پدیکور، رنگ، مش و لایت فوق تخصصی با جدیدترین متد روز دنیا، هیرکات های تخصصی ژورنالی به همراه براشینگ، طراحی و قرینه سازی ابرو، پر کردن و اصلاح فرم ابرو به روش میکروبلیدینگ، پاکسازی، آبرسانی و ماساژ تخصصی پوست با دستگاه، خدمات اکستنشن مو و مژه با موهای ۱۰۰% طبیعی به صورت کاملا حرفه ای، خدمات کراتینه مو با مواد عالی، خدمات پوست و صورت با مواد کاملا گیاهی WAX و …

برای مشاهده سالن‌های بیشتر در غرب تهران اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده سالن‌های بیشتر در شمال تهران اینجا کلیک کنید.

 

سالن زیبایی میسان

ساعات کاری

9 صبح تا 7 ب.ظ

رزرو نوبت

همین الان وقت آرایشگاه خود را رزرو کنید

دریافت اپلیکیشن بر روی موبایل

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .