آرایش چشم درشت | چه آرایشی به چشم‌ درشت می‌آید؟

4.8/5 - (16 امتیاز)

در این مقاله آرایش چشم درشت را یاد خواهیم گرفت پس با ما همراه باشید. شما چشم‌های درشت و گرد زیبایی دارید. خوش به حالتان! معمولا چشم‌های درشت دوست‌داشتنی به عنوان جذابیت بدون شک یک چهره در نظر گرفته می‌شوند. اکثرا افرادی که چشم‌های ریزی دارند، سعی می‌کنند با ترفندهای آرایشی موجود، چشم‌های خود را درشت‌تر نشان بدهند. بنابراین، شما یک قدم از آن‌ها جلوتر هستید. اما در کنار این مساله، شما باید از نوع آرایشی که به چشم‌های درشت می‌آید نیز آگاه باشید؛ تا با یک آرایش نامتناسب از زیبایی چشم‌های درشت‎تان نکاهید. به ما اجازه بدهید تا از طریق برخی از قوانین آرایش چشم درشت، شما را در این رابطه راهنمایی کنیم.

آرایش چشم درشت ، نکاتی که باید بدانید

از شکل دادن به ابروها تا فر کردن مژه‌ها، ما چند نکته آرایش عالی برای چشم‌های درشت شما داریم. آنها را در زیر جستجو و ملاحظه کنید:

ابروهای خود را مرتب کنید

ابروها نقش مهمی در زیبایی و برجسته کردن چشم‌های شما دارند. این موضوع حتی برای چشمان درشت گرد بیشتر صدق می‌کند. مهم نیست که آرایش چشمان شما چقدر چشمگیر باشد، یک جفت ابرو پرپشت و نامرتب می‌تواند فوراً به ظاهر شما آسیب بزند. بنابراین ابروهای خود را به درستی شکل داده و مرتب کنید تا نقطه کانونی آرایش چشم خود را برجسته کرده و از آن نهایت استفاده را ببرید.

 

ناحیه چشم خود را آماده‌سازی کنید

حلقه‌های تیره و پف و چروک‌های چشمی، مسائلی هستند که در ناحیه چشم شما وجود دارند. چه این‌ها جزیی از وراثت شما باشند و چه ناشی از شیوه زندگی ناسالم، شما نمی‌توانید این موارد را نادیده بگیرید، به خصوص اگر شما یک دختر با چشم‌های درشت باشید. برای همه این مشکلات به دنبال راه حل‌های آرایشی فوری مانند کانسیلر باشید و ناحیه چشم خود را برای آرایش چشم بعدی آماده کنید.

استخوان‌های ابرو را برجسته کنید

قبل از اینکه سایه چشم را روی پلک خود بمالید، آن را روی استخوان‌های ابرو خود بمالید، تا اطراف آنها برجسته شود. از نظر ما استفاده از سایه چشم سفید برای این ناحیه عالی است. کشیدن اندکی سایه سفید با یک برس در زیر استخوان‌های ابرو، درخشش چشم‌های درشت شما را تا حد زیادی تقویت می‌کند.

سایه‌های تیره انتخاب کنید

خوب، شاید انتخاب سایه‌های مناسب برای دور چشم‌های درشت شما کمی مشکل باشد. اما راز ماجرا این است که سایه‌های بسیار تیره را بر رنگ‌های روشن یا کم‌رنگ ترجیح دهید. این سایه‌های تیره همیشه توجهات را از اندازه و شکل چهره دور می‌کنند، و برای افزودن جذبه به چشم‌های درشت بیرون‌زده شما بسیار مورد نیاز هستند.

سایه‌های چشم براق انتخاب کنید

آرایش چشم‌های درشت شما با سایه‌های چشم براق می‌توانند به سطح جدیدی برسد. کمی درخشش به پلک‌های فوقانی و زیر استخوان‌های ابرو می تواند باعث شود چشم شما به شکلی پر زرق و برق جلوه کنند. شما همچنین می‌توانید از آن در امتداد خطوط مژه‌های پایینی خود برای نمایی خیره‌کننده در مهمانی شب استفاده کنید.

در ادامه با ما همراه باشید تا ادامه مطلب “آرایش چشم درشت” را بخوانیم.

ترکیب کنید

در حالی که در مورد آرایش چشم برای چشم‌های درشت صحبت می‌کنیم، باید در نظر داشته باشیم که استفاده از محصولات آرایشی برای دستیابی به ظاهر مشابه خوانندگان کافی نیست. شما نمی‌توانید چشمانتان را یکپارچه جلوه دهید، مگر اینکه مطمئن شوید که سایه‌های چشم خود را به درستی با هم ترکیب کرده‌اید.

گوشه‌های داخلی چشم‌های خود را برجسته کنید

راه عالی دیگر برای افزودن ابعاد به چشم‌های بزرگ شما، برجسته کردن گوشه‌های داخلی آن‌ها با سایه چشم سفید ساده است. فقط کمی از آن را بمالید و مانند یک حرفه‌ای ترکیب کنید تا چشمان شما کشیده‌تر و چشمگیرتر به نظر برسند. این باعث می‌شود رنگ چشم‌های شما به شکل بی عیب و نقصی جلوه کند.

نگاه اسموکی (دودی) را امتحان کنید

نگاه‌های اسموکی یکی از پرطرفدارترین‌ها در این روزها هستند. بیشتر از همه مناسب چشم‌های درشت گرد هستند. زیرا فضای زیادی برای ایجاد یک اثر اسموکی دارند. اگر می‌خواهید یک آرایش چشم چشمگیر داشته باشید. سایه شاه بلوطی تیره یا خاکستری را در بالای پلک‌های خود و همچنین درون حفره‌ها، به نرمی به بیرون بمالید.

به افزودن رنگ‌ها ادامه دهید

اگر چشم‌های زیبای درشتی دارید، گزینه‌های کافی برای آزمایش سایه‌های آستر و سایه اصلی خود دارید. چشم‌های خود را با برخی از ترکیب‌های رنگی هیجان انگیز که ظاهر زیبا و رنگی به شما می‌بخشند، مسطح کنید. سایه آستر پلک بالایی خود را ضخیم تا متوسط ​​بکشید و آن را تا حد ممکن به خط مژه نزدیک کنید.

مژه‌های خود را به بالا تاب دهید

مژه‌های فر خورده به بالا، یک قسمت ضروری برای آرایش چشم‌های درشت است. روی یک فر مژه با کیفیت خوب سرمایه‌گذاری کنید و به میزان لازم به مژه‌های خود تاب بدهید. استفاده از ریمل بر روی آن مژه‌های کاملاً فر خورده، کمک می‌کند تا بسیار حجیم به نظر برسند.

مژه‌های پایین را برجسته کنید

گاهی اوقات لازم است که به آن چشم‌های درشت، ظاهر کوچکتری بدهیم. به همین منظور، برجسته کردن مژه‌های پایین چشم ممکن است یک راه‌حل موثر باشد. فقط آن‌ها را با دقت ریمل بزنید. حالا شما برای حضور در یک مهمانی آماده‌اید. امیدوارم مقاله “آرایش چشم درشت” برای شما جذاب بوده باشد. در زمان آرایش مراقب باشید تا از اشتباهات آرایش چشم و مژه پیشگیری کنید تا نتیجه مطلوبی را بدست آورید.

منبع: fashionlady

شاید این مطالب برای شما جذاب باشد
ارسال یک پاسخ

احراز هویت *