چگونه می‌توان با آرایش، چشم‌ ریز خود را بزرگ‌‌‌تر نشان داد

4.7/5 - (4 امتیاز)

آرایش چشم ریز برای بزرگ تر شدن یکی از سخت ترین کارهاست که امروز آن را آموزش خواهیم دید. همه ما با چشمان بزرگ و روشن متولد نمی‌شویم. برای بزرگ‌تر کردن چشمان خود، شما نیازی به عمل جراحی یا درمان‌های گران‌قیمت ندارید، فقط باید این تصور را ایجاد کنید که چشمان شما بزرگتر هستند. روش‌های بسیار ساده، ارزان و قابل انجام در خانه وجود دارند که می‌توانند به شما در این مورد کمک کنند. از طرفی با کمک ترفندهای آرایشی، هوشیارتر و حتی دوستانه‌تر و زنانه‌تر به نظر خواهید رسید.

10 ترفند آرایش چشم ریز ، برای بزرگ‌تر نشان دادن آنها

ناحیه اطراف چشم خود را صاف کنید

تورم، پف‌کردگی و حلقه‌های تاریک می‌توانند ظاهری کوچک‌تر به چشم‌های به شما بدهند. اگر می‌خواهید چشمان شما تا حد ممکن بزرگ به نظر برسند، باید قبل از اینکه حتی در مورد آرایش کردن آنها فکر کنید، ناحیه اطراف چشم خود را صاف کرده و تورم یا پف آن را برطرف کنید. می‌توانید از ماسک‌های چسبی مخصوص چشم استفاده کنید که برای انجام این کار طراحی شده‌اند. اما اگر نمی‌توانید آنها را تهیه کنید، هر چیزی که بتواند آن منطقه را خنک کند مناسب است. کیسه‌های چای مرطوب سرد، برش‌های خیار سرد یا حتی یخ را به مدت چند دقیقه بمالید.

چشمان خود را با یک کانسیلر آماده‌سازی کنید

کانسیلر بازتابنده روشن، به طور ویژه برای دادن ظاهر بزرگ‌تر به چشم‌ها مفید است. شما باید با قرار دادن نقاط کوچک کانسیلر در زیر چشمان خود شروع کرده و سپس آنها را با استفاده از انگشتان، برس آرایشی یا اسفنج با دقت جذب پوست کنید. مراقب باشید رنگی را انتخاب کنید که متناسب با تناژ پوست شما باشد.

از سایه چشم سفید استفاده کنید

سایه چشم سفیدی که در گوشه‌ها و در امتداد لبه پلک‌های فوقانی قرار‌گرفته است، برای بزرگ‌تر نشان دادن چشمان شما بسیار مناسب است. نور را منعکس می‌کند و ناحیه چشم را باز می‌کند. مهم است که سایه چشم سفید را با دقت و محدود به کار ببرید، در غیر این صورت بی نظم به نظر خواهد رسید.

به مژه‌های خود تاب بدهید

فر مژه یک وسیله ارزان قیمت است که بیشتر خانمها در کیف آرایش خود دارند، اما تعداد کمی از آنها از آن استفاده می‌کنند. به طور کلی فقط 20 تا 30 ثانیه طول می‌کشد تا به مژه‌های خود تاب بدهید، بنابراین می‌توانید فقط با کمی تلاش اضافی چشمانتان را بزرگتر و جذاب‌تر کنید.

از یک ریمل حجم‌دهنده برای آرایش چشم ریز استفاده کنید

 داشتن مژه‌هایی پر در بالای چشم‌ها، می‌تواند آنها را بزرگتر نشان دهد. به این ترتیب، یک ریمل حجم‌دهنده بهترین وسیله برای شماست. بهتر است از استفاده از ریمل در قسمت پایین مژه‌ها خودداری کنید. در واقع باعث می‌شود چشمان شما کوچکتر به نظر برسد.

به ابرو‌های خود را شکل دهید

ابروهای مرتب و خوش‌فرم می‌توانند تفاوت چشمگیری در چهره شما ایجاد کنند. یک قوس زیبا در ابرو می‌تواند چشم شما را بزرگ‌تر نشان دهد. با این حال، مرتب بودن به معنای نازک بودن نیست. ابروهای پر و ضخیم در حال حاضر مد هستند. اگر ابروهای توخالی دارید، می‌توانید با استفاده از یک مداد ابرو یا پودر ابرو رنگی که مطابق با رنگ طبیعی ابروهای شما است، هر قسمت توخالی را پر کنید.

مژه‌های خود را با خط چشم افزایش دهید

مژه‌های شما در واقع نقش کلیدی را برای بزرگتر کردن چشمان شما بازی می‌کنند، بنابراین اگر آنها را بیشتر کنید، این اثر را بهبود خواهید بخشید. خط نازکی از خط چشم مشکی در امتداد بالای چشم شما، درست نزدیک به مژه‌ها، باعث می‌شود که مژه‌های شما پرتر و مشخص‌تر دیده شوند. برای به دست آوردن یک خط نازک و دقیق، از خط چشم مایع استفاده کنید. در حال حاضر، خط چشم‌های مایع قلمی وجود دارند که کار با آنها بسیار ساده‌تر است.

فاصله میان چشم و مژه‌های (واترلاین) خود را روشن کنید

اگرچه بسیاری از افراد خط چشم سیاهی درون واترلاین خود می کشند، اما این می‌تواند باعث شود چشم شما کوچکتر به نظر برسد. در عوض، شما باید واترلاین خود را روشن کنید، زیرا این کار باعث می‌شود چشمان شما روشن‌تر و باعث بزرگتر شدن آنها می شود. برای رسیدن به این ظاهر از یک مداد چشم سفید در این قسمت استفاده کنید.

خط پلک خود را مشخص کنید

استفاده از رنگی کمی تیره‌تر از سایه چشم‌تان برای مشخص کردن خط پلک‌تان باعث می‌شود چشمان شما باز شود و آنها را بزرگتر جلوه می‌دهد. اما کمی بالاتر رفتن از این ناحیه، فقط شلخته به نظر می‌رسد. با استفاده از یک برس بزرگ و نرم، از خط پلک خود شروع کنید. و رنگ آن را به گوشه بیرونی پلک خود بکشید. قهوه‌ای ملایم ​​معمولاً انتخاب مناسبی است. اما در نهایت به رنگ‌آمیزی شما بستگی دارد.

با رنگ‌ها بازی کنید

برای پیدا کردن بهترین سایه برای پوست خودتان، رنگ‌های مختلف را آزمایش کنید. برای اینکه چشمان شما بزرگتر به نظر برسد، بهتر است با رنگ‌های روشن تر پیش بروید. رنگ‌های عمیق و غنی – مانند بنفش و فیروزه ای – تمایل به تیره کردن چشم افراد دارند. در حالی که طلایی، صورتی و زرد به خصوص برای افراد با چشمان روشن؛ مناسب به نظر می‌رسند. در زمان آرایش مراقب باشید تا از اشتباهات آرایش چشم و مژه پیشگیری کنید تا نتیجه مطلوبی را بدست آورید.

منبع: nikkilamann

شاید این مطالب برای شما جذاب باشد
ارسال یک پاسخ

احراز هویت *