نماد سایت بیوتایل مگ

ایده لاک ژل با مشاهده ترند لاک ژل و ژلیش‌های ۲۰۲۳

ترند ناخن ۲۰۲۳
5/5 - (21 امتیاز)

برای زیباتر جلوه دادن انگشتان خود از لاک ژل استفاده کنید. لاک ژل های جدید در طراحی ناخن ها جلوه ای بسیار زیبا و مدرن را ایجاد میکند. این موضوع باعث ایجاد محبوبیت بی سابقه در بین دختران شده است. ترکیب منحصر به فرد از یک ژل نامحلول و یک لاک معمولی امکان ایجاد یک پوشش بسیار مقاوم برای ناخن ها را فراهم میکند. در صورتیکه تو این بخش مبتدی هستید پیشنهاد میکنیم قبل از مطالعه این مطلب، مقاله لاک ژل چیست را مطالعه کنید. بیایید با هم ببینیم که ترند لاک ژل یا ژلیش سال ۲۰۲۳ در حال حاضر چه هستند و با بررسی آنها ایده هایی را برای طرح لاک ژل ناخن های خود پیدا کنید.

ترند لاک ژل ۲۰۲۳

همانطوریکه در سال ۲۰۲۲ شاهد بودیم، طرح ناخن‌های فرنچ در همه جا خودنمایی کردند. سال ۲۰۲۳ نیز منتظر مد شدن طرح‌های عجیب و غریب نباشید. طرح‌های ساده و مینیمال در همه جا وجود خواهند داشت. فرنچ‌های فرانسوی امسال نیز در صدر طرح‌های ناخن خواهند بود.

ایده لاک ژل

می‌توانید انتظار داشته باشید که در بهار و تابستان شاهد انبوهی از رنگ‌های روشن، نقش بستن طرح‌های هیجان‌انگیز و البته کمی فراتر از یک فرنچ کلاسیک باشیم. در این بخش تعدادی از ترندهای جدید را برای شما جمع آوری کردیم. شما می‌توانید با مشاهده این طرح‌های ایده لاک ژل را برای نقاشی آن بر روی ناخن‌های خود بدست آورید.

ترند لاک ژل ۲۰۲۲

در ابتدا ما به بررسی ۶ ترند پاییز امسال می‌پردازیم و در ادامه طرح های کاملتری را ارائه کرده ایم.

طرح ناخن های فرنچ کماکان در ترند لاک ژل یا ژلیش

در طراحی ناخن های ژله ای ۲۰۲۲،طرح ناخن فرنچ، مدلی که همیشه مد روز است نسبت به فرنچ های معمولی جنبه های جدیدی را به دست خواهند آورد. سبک جدید ناخن فرنچ ترکیبی از آن با انواع دیگر طراحی ناخن است.

به عنوان مثال، در وسط طرح فرنچ معمولی گل همیشه بهار را طراحی کنید و بقیه را با مانیکور ماه تزئین کنید. یا با استفاده از آمبره یک انتقال ساده از رنگها به رنگ اصلی ایجاد کنید. ترکیب رنگ هایی که در یک طیف رنگی هستند، مانند انتقال از بژ به سفید، طرح منحصر به فردی را رقم خواهد زد. به رنگ استریپ ناخن توجه ویژه ای داشته باشید. به پیشنهاد ما، سیاه و سفید، نقره ای، طلایی و راه راه آینه ای را در اولویت قرار دهید تا با ترندهای روز لاک ژل و ژلیش ها آشنا شوید و بهترین طرح ناخن های فرنچ سال را روی دستان خود داشته باشید.

 

طرح لاک ژل ناخن های کوتاه

سبک هلالی به همراه لاک ژل، طرحی است که روی ناخن های کوتاه ایده آل به نظر می رسد. طرح لاک ژل ناخن های کوتاه یکی از ترندهای شیک طراحی ناخن ژله ای ۲۰۲۲ است. از رنگ های آرام در خطوط هلالی برای تنوع بخشیدن به آن مطابق تصویر استفاده کنید. یا اینکه آن را با رنگ متضاد کامل کنید. همچنین میتوانید ازرنگ لاک ماه تولد خودتون استفاده کنید تا علاوه بر تنوع و ایجاد تعادل، رنگ لاک را با خصوصیات شخصیتی خود هماهنگ کنید.

همچنین میتوانید از اشکال غیر معمول مانند مثلث استفاده کنید. یا با ترکیب آن با بدلیجات طرح منحصر بفردی را برای خودتان ایجاد کنید. طرح لاک ژل ناخن های کوتاه، برای کار در دفتر و برای یک جلسه عاشقانه یا یک مهمانی سرگرم کننده با دوستان مناسب است. با این طرح شما میتوانید ترند لاک ژل یا ژلیش سال را با خود به محل کارتان ببرید.

 

طرح لاک ژل آمبره در لیست ترند لاک ژل رنگارنگ ۲۰۲۱

تکنیک آمبره آنقدر در بین شیک پوشان محبوب است که از این طرح های ناخن نه تنها در لباس، بلکه در رنگ آمیزی مو، طراحی ناخن و حتی طراحی داخلی استفاده می کنند. آمبره اجازه می دهد تا ترکیب های شگفت انگیزی از رنگ های مشابه یا متضاد را روی یک ناخن ایجاد کنید. نتیجه چنین تجربه ای شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

آمبره کلاسیک به معنای انتقال رنگها بصورت افقی است، اما خانم ها بیشتر از آمبره عمودی استفاده می کنند. طرح لاک ژل آمبره، جالب و چشمگیر مخصوصا برای ناخن های تابستانی مناسب هستند. برای این سال طرح های رنگارنگ از بهترین ترند لاک ژل یا ژلیش سال هستند. طرح لاک ژل آمبره، بهترین لاک ژل یا ژلیش دخترانه برای طرح ناخن های تابستانی است.

برای تکمیل طرح می توانید از طرح گل، قلب، حشرات، میوه ها و الگوهای هندسی استفاده کنید.

 

ترندهای روز لاک ژل یا ژلیش با طرح لاک ژل فشن

ناخن های فشن و زیبا بخشی جدایی ناپذیر از تصویر شیک و واقعی زنان مدرن است. برای قرار گرفتن در این ترند، حتما با بهترین ترندهای روز لاک ژل ناخن ۲۰۲۲ آشنا شوید. روند مد در هنر ناخن نیز مانند مد لباس و کفش به سرعت در حال تغییر است. رنگهای غیرمعمول روشن، ترکیب های جسورانه رنگ ها در این زمره قرار میگیرند. لیکن تمرکز اصلی روی طراحی های زیبا و مرتب می باشد. طرح لاک ژل فشن انتخابی جسورانه برای بانوان میباشد. این طرح لاک تصویری شیک از زنان مدرن میسازد. با این طرح شما با ترند لاک ژل یا ژلیش سال همراه خواهید بود. لازم بذکر است که انتخاب رنگ لاک ناخن متناسب قطعا دستانتان را زیباتر از همیشه نشان خواهد داد.

پوشش ژل باعث می شود تا ناخن ها به مدت سه هفته عالی به نظر برسند. تا زمانی که دوباره رشد کنند. اگر بدنبال بلندکردن ناخن های طبیعی خود و همچنین به فکر سلامت آن ها هستید میتوانید سری به مقاله بلندکردن ناخن در چند روز بزنید تا با روش های تقویت و بلند کردن ناخن آشنا شوید.

 

ایده ژلیش پاستیلی و ناخن های بادامی

ایده‌های جدید ژلیش و تازگی‌های هنر ناخن با افراط، جسارت، طرح و الگوهای های جدید و همچنین ترکیب غیرمعمول رنگ‌های روشن همه را شگفت‌زده می‌کنند. لیکن ارتباط آن با طرح های کلاسیک فرنچ از بین نرفته است. طرح ژلیش پاستیلی و ناخن های بادامی همچنان جزء ترند لاک ژل یا ژلیش های امسال به چشم میخورند. بیوتایل به شما پیشنهاد میکند، برای یک تجربه جدید میتوانید ژلیش بنفش پاستیلی را امتحان کنید.

ناخن های بادامی شکل یا با لبه های بیضی شکل با طول متوسط ​​یا ناخن های ژلی کوتاه با رنگ های پاستیلی ملایم مد امسال هستند. رنگهایی مانند صورتی، آبی و کرمی در صدر رنگها هستند. رنگ های روشن و شاد مانند زرد آفتابی، قرمز روشن، زمردی، آبی، زرشکی و بنفش در ترند بهترین ژلیش های ۲۰۲۲ حاضر هستند. می‌توانید تمامی ناخن‌هایتان را یک رنگ بزنید. یا اینکه برای هر انگشت یک رنگ متفاوت انتخاب کنید. همچنین ترکیبی از سایه‌های پاستلی و طرح‌های روشن و کرومیک همچنان در مد روز باقی مانده است. با ترکیب ژل ناخن پاستیلی و آرایش پاستیلی میتوانید یک هارمونی منحصر بفرد ایجاد کنید.

 

ناخن های ژل متالیک در ترندهای روز لاک ژل یا ژلیش

ناخن های ژل متالیک در فصول سرد مناسب خواهند بود. آنها را می توان با یک رنگ مات سایه تیره یا رنگ های پاستلی ترکیب کرد. الگوهای سه بعدی نیز در ترند ناخن ژل ۲۰۲۲ حاضر هستند. آرایشگران توصیه می کنند ناخن های ژل  متالیک را با انواع سنگ ها، مرواریدها، سنبله های تیز تزئین کنید.

ناخن ژل متالیک بهترین لاک ژل یا ژلیش مناسب فصول پائیز و زمستان است. این طرح های متالیک جسورانه، برای مهمانی های جوانان مناسب به نظر می رسد. تصویر مثلث، مربع، طرح راه راه، زیگزاگ و دایره با اندازه و رنگهای متفاوت، ترکیب شده در یک الگوی خاص، شیک و خلاقانه به نظر می رسد. ناخن های ژل با این طرح برای فصل بهار و تابستان مناسب خواهند بود.

مدل های فرنچ غیرمتعارف در مدل های بهترین ناخن ژل ۲۰۲۲ حاضر هستند. ترکیب آن با اشکال متفاوت جلوه دیگری برای ناخن های شما رقم خواهد زد. اشکال می توانند مستقیم، مقعر، گرد، دوتایی یا مثلثی باشد. و می توانید آن را در هر نقطه از ناخن قرار دهید. این رویکرد غیر استاندارد به ما امکان می دهد بر فردیت و خاص بودن خود تاکید کنیم.

 

ترند لاک ژل یا ژلیش میکروفرنچ پاییز ۱۴۰۱

من سال ۲۰۲۲ را سال مانیکور و لاک ژل می‌نامم. در این سال تعداد بیشماری از طرح های لاک ژل را در همه جا مشاهده کردیم. به جرات میتوان گفت تاکنون هیچگاه اینقدر طرح های الهام بخش لاک ژل یا ژلیش در اختیار ما نبوده است.

با این حال، به همراه ترندهای بزرگ هر فصل، ترند لاک ژل یا ژلیش میکروفرنچ نیز به وجود می آیند. آنها ترندهای کمتر شناخته شده ناخن هستند که ممکن است در فید اینستاگرام خود مشاهده نکنید. اما شما ممکن است آنها را در نوک انگشتان ست مد و زیبایی های شناخته شده ببینید. چه طراحی ناخن با ژل، چه رنگ غیرمعمول ناخن در این فصل، چه طراحی ناخن پیچیده یا تزئینات ناخن، ارزش آن را دارد که به دنبال این ترندهای جذاب میکروفرنچ ناخن باشید.

مانیکور میکروفرنچ یک نسخه مینیمالیستی از فرنچ کلاسیک است. که در آن نوک ناخن با یک خط نازک تزئین شده است.

 

انجام ژلیش در آرایشگاه یا خانه

شما میتوانید ژلیش را در آرایشگاه و یا خانه انجام دهید. برای داشتن ایده‌های جذاب فقط کافیست تا سری به اینستاگرام و یا آپارات بزنید. تا با طرح‌های مختلف و نحوه اجرای آن آشنا شوید.

انجام ژلیش ناخن در آرایشگاه

می توانید ایده های ژلیش جسورانه و تازگی های فصل مد را در خانه انجام دهید. تنها دانستن برخی از ظرافت های کار با لاک ژل کافی است. برای انجام ژلیش ناخن پیشنهاد بیوتایل این است که انجام ژلیش ناخن های خود را در یک آرایشگاه به به یک ناخنکار متبحر بسپارید تا بهترین لاک ژل یا ژلیش را روی انگشتان خود داشته باشید. برای پیدا کردن ناخنکار میتوانید با دانلود اپلیکیشن رزرو آنلاین آرایشگاه  و جستجو ناخنکارهای نزدیک منزل یا محل کار، علاوه به مشاهده قیمت و نمونه کارها و مشاهده اطلاعات آرایشگاه ها، در صورت تمایل وقت آرایشگاه اتون رو بصورت آنلاین رزرو کنید. فراموش نکنید قبل از رزرو وقت آرایشگاه مشاهده بهترین رنگ لاک ژل یا ژلیش هایی را که به همراه رنگ های جذاب برای شما جمع آوری کرده ایم را از دست ندهید.

انجام ژلیش ناخن در خانه

در صورتیکه میخواهید انجام ژلیش را در خانه انجام دهید و تازه کار هستید برای یک پوشش پایدار، باید ابزار و مواد را آماده کنید. بهتر است از یک کیت که مخصوص مبتدیان است شروع کنید. اصولا این کیت ها شامل همه چیزهایی است که برای کار نیاز دارید: لاک های ژل (پایه، بالا، رنگ). علاوه بر این شما به یک لامپ UV نیاز دارید زیرا بدون آن پولیش ثابت نمی شود. همچنین برای ایجاد ناخن های شیک در خانه، به انواع تزیینات برای دکور کردن آن (کریستال، سنگ، برچسب) و رنگ ها نیاز دارید. دقت کنید که از بهترین برندهای لاک ژل برای این کار استفاده نمایید.

درصورتیکه انجام ژلیش را در خانه انجام می دهید، می توانید بر روی ناخن هاتون نقاشی بکشید و یا با استفاده از استمپر ناخن طرح خودتون را کامل کنید و از طرح هایی که ایجاد میکنید لذت ببرید. به شما توصیه میکنیم در صورتیکه تصمیم دارید انجام ژلیش را در خانه انجام دهید قبل از آن مقاله نحوه لاک زدن در خانه را مطالعه کنید. ما در این مقاله نحوه صحیح لاک زدن را به شما آموزش داده ایم.

برای برداشتن ناخن های ژلی چه کنیم؟

برای برداشتن ناخن ها ژلی، به یک مایع مخصوص یا استون معمولی نیاز دارید. کافی است مقداری پنبه را در مایع خیس کنید، آن را روی ناخن خود و پوشش ژلی بمالید. هر ناخن را با فویل بپیچید و بگذارید ۸ تا ۱۰ دقیقه بماند. در طول زمان تعیین شده، فویل را بردارید و باقیمانده پولیش را با یک چوب بستنی بردارید. اگر بار اول نمی توانید پولیش را پاک کنید، این روش را تکرار کنید.

منبع: https://stay-glamour.com/nail-designs/gel-nails

خروج از نسخه موبایل