رنگ‌های مناسب آرایش پاییزی که موردعلاقه آرایشگران است.

دختر با آرایش رنگی زیبا و مانیکور با رنگ های متنوع
5/5 - (3 امتیاز)

آماده‌باشید یا نه، پاییز اینجاست. بنابراین باید به‌تدریج به‌سوی ژاکت، چکمه، و البته گرم شدن سایه‌های آرایش برویم که بسیار مجلل‌تر از سبک آرایش بهار و تابستان هستند. هنرمندان و آرایشگران برتر به‌عنوان رنگ‌های مناسب آرایش پاییزی از لیست رنگ‌های زیر نام می‌برند:

شاید این مطالب برای شما جذاب باشد

آموزش گام به گام میکاپ

  • قرمز
  • مشکی
  • صورتی
  • قهوه‌ای
  • نارنجی و مسی
  • شرابی و بادمجانی

برخی از این رنگ‌های مناسب آرایش پاییزی هرسال مد هستند اما سایر ترندهای آرایشی برای پائیز و زمستان، بسته به حال و هوای دنیا، کاملاً غیرمنتظره هستند. پالت رنگی پاییزی امسال گرما را به ارمغان می‌آورد و رنگ‌های گرم و پر جنب‌وجوش را ایجاد می‌کند. رنگ‌های مناسب آرایش پاییزی، تضاد واقعی با هوای خنک بیرون ایجاد می‌کنند و حس گرما می‌دهند.

 

سایه‌های آتشین قرمز ترند آرایش پاییزی هر سال

سایه قرمز آتشین

به گفته آرایشگران معروف، روند رنگ‌های مناسب آرایش پاییزی داغ و سنگین خواهد بود. آن‌ها معتقدند رنگ‌های بیشتری روی پلک افراد برای پاییز خواهیم دید و البته امیدوار هستیم رنگ‌های سایه‌ها روشن‌تر و جیغ تر باشد. شاید حتی یک خط نازک رنگی سایه در کنار خط چشم‌های گرافیکی معجزه‌ای در ظاهر و آرایش پاییزی شما باشد. اما اگر هنوز جسارت آن را ندارید که سایه‌های قرمز بزنید، کافی است لب‌هایتان را قرمز کنید.

قرمز یکی از رنگ‌های مناسب آرایش پاییزی است که می‌تواند چشم‌هایتان را فوق‌العاده درخشان کند. به‌علاوه این رنگ به‌طور شگفت‌انگیزی برای چشم‌های قهوه‌ای، فندقی و آبی بی‌نظیر است.

 

سایه‌های درخشان سیاه

سایه تیره

رنگ مشکی همیشه عضو پایه ثابت رنگ‌های مناسب آرایش پاییزی است اما امسال آن را به‌نوعی متفاوت از همیشه در مدل‌های آرایشی محبوب می‌بینیم! کافی است از مشکی براق استفاده کنید. هر نوع رنگ مشکی روی چشم‌ها با اشکال و خطوط مفرح که خلاقیت شمارا در استفاده از خط چشم نشان می‌دهند می‌تواند، یک سبک منحصربه‌فرد ایجاد کند.

برای استفاده از یک پالت مشکی، توصیه‌های آرایشگران را برای پاییز دنبال کنید و بقیه ظاهر خود را ساده نگه‌دارید. بیوتایل معتقد است، سایه مشکی در کنار پوست شفاف و روشن می‌تواند معجزه کند. کافی است مراقبت از پوست خود را جدی بگیرید.

 

سایه‌های سرخ‌رنگ صورتی

سایه سرخ صورتی

رنگ صورتی اغلب با بهار و تابستان همراه است، اما در فصل پاییز، آن‌ها به روشی عاشقانه و با طراوت تغییر شکل می‌دهند. علاوه بر این، آن‌ها با هر ویژگی به‌خوبی بازی می‌کنند، از چشم تا استخوان گونه و لب. همین دلایل کافی است تا این رنگ از رنگ‌های مناسب آرایش پاییزی باشد.

برای اینکه پالت رنگ پاییزی روی صورتتان داشته باشید، یک لب صورتی روشن را با گونه و چشم برنزی و خاکی ترکیب کنید. آرایش مات بارنگ کمد لباس پاییزی بسیار زیبا به نظر می‌رسد، حتماً آن را امتحان کنید.

 

آرایش پاییزی با سایه‌های خاکی قهوه‌ای

سایه های قهوه ای خاکی

قهوه‌ای همیشه برای پاییز یک‌روند غیرقابل‌مذاکره خواهد بود، اما لایه‌بندی با سایه‌های براق و متضاد برنز آن را هیجان‌انگیز و منحصربه‌فرد برای فصل آینده نگه می‌دارد. سعی کنید این پالت رنگ پاییزی را لایه‌بندی کنید تا یک‌چشم دودی عمیق ایجاد شود.

 

سایه‌های نارنجی

سایه نارنجی

رنگ نارنجی همیشه یکی از رنگ‌های مناسب آرایش پاییزی خواهد بود. با تغییر برگ‌ها، تاریک شدن آسمان و تغییر رنگ برگ‌ها، کافی است رنگ و لعاب پاییزی به صورتتان بدهید و از عکس‌های فوق‌العاده پاییزی‌تان به‌اندازه لحظاتتان لذت ببرید. هرکسی می‌تواند رنگ نارنجی بپوشد و شگفت‌انگیز به نظر برسد، این رنگ گرمای فوری به چشم‌ها، گونه‌ها یا لب‌ها می‌افزاید!

این رنگ پاییزی بسیار زیبایی است که با سبزه‌ها، بلوندها و کسانی که چشم آبی دارند به‌خوبی هماهنگ می‌شود. کافی است این رنگ را استفاده کنید تا چشم‌هایتان حسابی بدرخشد!

 

رنگ شرابی و بنفش بادمجانی

سایه بنفش بادمجانی

رنگ‌های جسورانه‌ای مانند شرابی، نه‌تنها برای پاییز امسال برای لب‌ها ضروری است، بلکه به پلک‌های شما نیز اضافه می‌شود. برای اینکه این پالت رنگی پاییزی مناسب آرایش پاییز باشد، به یک رژ لب ساده شاتوتی یا شرابی بچسبید و برای اینکه تیر نهایی را به دنیای زیبایی و خاص بودنتان بزنید پوست تمیز و کمی ریمل مژه وابرو را امتحان کنید. از رنگ موهای پاییزی برای داشتن یک استایل جذاب غافل نشوید. و در نهایت اعمال تغییرات در روتین مراقبتی پوست در پاییز را هرگز فراموش نکنید.

شاید این مطالب برای شما جذاب باشد
ارسال یک پاسخ

احراز هویت *